Olisi tarjolla maalaustyötä koko kesäksi.
Ethän kärsi korkean paikan kammosta?
Työ korkeudet 3-25 metriin.
Palkkaus 10 ecua tuntia lomarahat 18,5%
puolipäiväraha.
maalaustyötä
12
1895
Vastaukset
- Osku
Missähän päin maailmaa tämä työ on?
- Maalari
Missä, mihin otan yhteyttä?
- aate
Kiinnostais tietää missä hommat olis
- kesätyö
Maalaus kohteet sijaitsevat suur helsingin ja uudenmaan alueella.
Kohteet pääasiassa peltikattoja.
Oma auto olis suotava, luonnollisesti maksamme kilometri korvauksen.
kuljetus järjestyisi mäntsälästä ja järvenpäästä.
Ikätoivomus olisi yli 18 vuotias, koska emme oikein voi ottaa alle 18 vuotiasta katoille töihin, koska työ on luokiteltu "vaaralliseksi" putoamis vaaran vuoksi (työsuojelulaki). - aate
Odottelen yhteystietojanne vai oliko tää homma jokin tsoukki.
- Jii
mä olisin kiinnostunut mailaile ni katellaa [email protected]
- työtä
laitatko yhteystietosi osoitteeseen: [email protected] olisin kiinnostunut.
- Jali & Teemu
Täällä olisi 2 14-vee poikaa vailla kesätöitä, onko paikka vielä vapaana? Minkänlaista työtä se olisi, ja onko kovin rankkaa
...missä päin suomea?... - kesätyötä etsimässä
Minä haluan!
Antaisitko yhteys tiedot ?- kullikeisari
Nyt hessu vittu. Ilmoitus on jätetty KYMMENEN vuotta sitten... Ei niitä kesätöitä täältä löydä ihan noin pikku vinkkinä.
- Einari25
Hei
Olen eläkkeellä 67v.Vielä "iskussa"Olen maalannut puutalojen ulkomaalausta.Voisin kesätyönä jatkaa maalaushommia.
Asun Hki/Kumpula.Täällä olis paljon maalattavaa.p0407715403
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391