Veikalle tappiota eilen

Kampela2

Eilen oli ns. mainoskierros kenossa. Veikka otti tietoisesti turpaansa antamalla paljon numeroita välille 1-10. Nyt erityisesti kannattaa olla pelaamatta, koska ruuvi tulee tämän vuoksi olemaan hyvin kireällä lähitulevaisuudessa!

23

3368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfaasdffasd

      Toisinaan mietin ootko ihan vakavissasi..

    • Oikein antoi tulla pieniä numeroita. LOL

      Usko jo, että arvonta on satunnainen ja siinä ei huijata.

      • Joppasen joo

        Jos Kenon arvonta on "satunnainen" niin sinä olet yhtä varmasti Satu-Setä.


      • Joppasen joo kirjoitti:

        Jos Kenon arvonta on "satunnainen" niin sinä olet yhtä varmasti Satu-Setä.

        Arvonassa tuli keskiviikkona kymmenen pientä numeroa ja eilen neljä. Nämä ovat kaikista pelatummat numerot.

        Jos arvontaa manipuloitaisiin näitä numeroita ei tulisi koskaan. Arvonta on siis rehellistä ja satunnaista.


      • Gambler1 kirjoitti:

        Arvonassa tuli keskiviikkona kymmenen pientä numeroa ja eilen neljä. Nämä ovat kaikista pelatummat numerot.

        Jos arvontaa manipuloitaisiin näitä numeroita ei tulisi koskaan. Arvonta on siis rehellistä ja satunnaista.

        siis arvontakone arpoi satunnasiesti ke. kahdeksan pientä numeroa väliltä 1-10


      • niin miksi ihmeessä
        Gambler1 kirjoitti:

        siis arvontakone arpoi satunnasiesti ke. kahdeksan pientä numeroa väliltä 1-10

        ..olet noin hyvin perillä suoritetuista arvonnoista?


      • -------------
        niin miksi ihmeessä kirjoitti:

        ..olet noin hyvin perillä suoritetuista arvonnoista?

        on silmät ja aivot, joita voi käyttää esim. arvottujen kenorivien tarkasteluun.

        Herättäkää poliisi ja palokunta sinä päivänä, kun löydätte niistä tuloksista jotain ihmeellistä verrattuna vaikkapa Ruotsin palloarvontaan ja voittoihin.

        Kampelan "todiste" manipuloinnista on se, että (hänen mielestään paljon pelattua) riviä 1-10 ei ole vielä tullut, voi ressukka kun tietäisi kuinka monia muitakaan mahdollisia kenorivejä ei ole tullut vielä, mä voin heittää alkajaisiksi muutaman kymppitonnia kpl jos tarvitaan.

        Sisäministeriön pitäs vissiin säätää käsipelillä nää valittajien onnenrivit, sitten lakataan syyttämästä arvontaa säätämisestä, heh.


    • tiedosta

      On se hyvä että täällä on Veikkauksen osakirjanpitäjätkin meitä neuvomassa...

      • .....................

        tän sivun parasta antia on nimenomaan ne henkilöt, jotka kokevat veikkauksen asettuneen heidän voittomahdollisuuksiaan vastaan. Pelit eivät ole satunnaisia, veikkaus ei halua antaa mulle voittoa. Siis vittu väittävät, että jos viet lapun kiskalle, niin veikkaus tietää, kenen lappu on kyseessä ja sitten kun kerran on salaliitto päällä, niin ei tule voittoa.


      • tieto hallussa
        ..................... kirjoitti:

        tän sivun parasta antia on nimenomaan ne henkilöt, jotka kokevat veikkauksen asettuneen heidän voittomahdollisuuksiaan vastaan. Pelit eivät ole satunnaisia, veikkaus ei halua antaa mulle voittoa. Siis vittu väittävät, että jos viet lapun kiskalle, niin veikkaus tietää, kenen lappu on kyseessä ja sitten kun kerran on salaliitto päällä, niin ei tule voittoa.

        Niillä (tai pitäisikö sanoa sillä) on omasta mielestään hallussaan suosituimmat rivit, vaihdot, voittotilastot, kaikki... Sitten kun asiaa vähän tarkemmin kyselee, faktat romahtaa kuin korttitalo, esimerkkinä "Puolet suomalaisista pelaa kenoa eurolla päivässä", eihän siihen tullut kuin kaksi miljoonaa euroa heittoa ja osoittaa kirjoittajansa ajattelukykyä/suhteellisuudentajua.

        Entä keskiviikko. Tulee 8 pientä numeroa, onnee vaan syntymäpäivämummoille. No, tämä yksi käy ensin todistamassa että pienten numeroiden puuttuminen osoittaa pelin manipuloiduksi. Sitten kun niitä tulee, syynä olikin taas manipulointi.

        Kampela ei ole kertaakaan vielä vastannut kysymykseen siitä, MILLAISET rivit hänelle oikein ovat niitä normaaleja.

        Niitä kun ei taida olla olemassakaan.


      • Kampela
        tieto hallussa kirjoitti:

        Niillä (tai pitäisikö sanoa sillä) on omasta mielestään hallussaan suosituimmat rivit, vaihdot, voittotilastot, kaikki... Sitten kun asiaa vähän tarkemmin kyselee, faktat romahtaa kuin korttitalo, esimerkkinä "Puolet suomalaisista pelaa kenoa eurolla päivässä", eihän siihen tullut kuin kaksi miljoonaa euroa heittoa ja osoittaa kirjoittajansa ajattelukykyä/suhteellisuudentajua.

        Entä keskiviikko. Tulee 8 pientä numeroa, onnee vaan syntymäpäivämummoille. No, tämä yksi käy ensin todistamassa että pienten numeroiden puuttuminen osoittaa pelin manipuloiduksi. Sitten kun niitä tulee, syynä olikin taas manipulointi.

        Kampela ei ole kertaakaan vielä vastannut kysymykseen siitä, MILLAISET rivit hänelle oikein ovat niitä normaaleja.

        Niitä kun ei taida olla olemassakaan.

        joilla saisi tasaisesti voittoja, mutta näitä "mainoskiekkoja" tulee 1-2 krt/v.


      • KimmoJ-9
        Kampela kirjoitti:

        joilla saisi tasaisesti voittoja, mutta näitä "mainoskiekkoja" tulee 1-2 krt/v.

        Kahohasie, oottele ainakin puoli vuotta mieluiten vuosi ja ala pelaamaan näin säästäneilläsi rahoilla "mainos"riviä, muistaen et parhaita ottiaikoja on pyhien ja yleisten vapaapäivien jälkeiset viikot...


      • Kampela kirjoitti:

        joilla saisi tasaisesti voittoja, mutta näitä "mainoskiekkoja" tulee 1-2 krt/v.

        Niin ne tulee keskimäärin kerran pari vuodessa koska todenäköisyys on sitäluokkaa. Eli ihan satunnaisesti.

        Keskiviikon arvonta on yksi todiste taas kenon satunnaisuudesta ja rehellisyydestä.


      • tarkoitat
        Kampela kirjoitti:

        joilla saisi tasaisesti voittoja, mutta näitä "mainoskiekkoja" tulee 1-2 krt/v.

        varmaankin, että kun SINÄ saat tasaisesti voittoja niin silloin rivit ovat "normaaleja".

        Mistä, muuten sinä tiedät ettei voittoja tule tasaisesti. Ei näillä palstoilla ole montakaan sataa Kenon pelaajaa, eikä tässäkään ole kuin muutama sinun kaltaisia.


      • ylempi
        tarkoitat kirjoitti:

        varmaankin, että kun SINÄ saat tasaisesti voittoja niin silloin rivit ovat "normaaleja".

        Mistä, muuten sinä tiedät ettei voittoja tule tasaisesti. Ei näillä palstoilla ole montakaan sataa Kenon pelaajaa, eikä tässäkään ole kuin muutama sinun kaltaisia.

        en viitsi toistaa.


      • Kampela2
        Gambler1 kirjoitti:

        Niin ne tulee keskimäärin kerran pari vuodessa koska todenäköisyys on sitäluokkaa. Eli ihan satunnaisesti.

        Keskiviikon arvonta on yksi todiste taas kenon satunnaisuudesta ja rehellisyydestä.

        Juuri harvinaisuus todistaa päinvastaista


      • KimmoJ-9
        KimmoJ-9 kirjoitti:

        Kahohasie, oottele ainakin puoli vuotta mieluiten vuosi ja ala pelaamaan näin säästäneilläsi rahoilla "mainos"riviä, muistaen et parhaita ottiaikoja on pyhien ja yleisten vapaapäivien jälkeiset viikot...

        ...Tulihan se sieltä...


      • KimmoJ-9
        KimmoJ-9 kirjoitti:

        ...Tulihan se sieltä...

        Et Keno on puhdas onnenpeli...


      • voittanut
        KimmoJ-9 kirjoitti:

        Et Keno on puhdas onnenpeli...

        Kampelan "viisauksia" kuuntelemalla olisi tälläkin viikolla monelta jäänyt pikkunumerorahat ottamatta.


    • mars, mars

      Veikkaus ei todellakaan ole tappoiota tuottava yritys. Opiskeles poika vähän mitä sana "onnenpeli" tarkoittaa

      • Arpajaislupa ei Onnenpelilupa,

        onnenpeli on satunnaista,mutta arpajaiset eivät,koska kun arvat myydään aina loppuun ennenkuin uusia voittoja jaetaan,tässä tapauksessa ns:päävotto tuli heti alussa jolloin pelinjärjestäjä oli hetkellisesti häviöllä,ja seuraavat arpapelit tietysti tulee niukoilla voitoilla,tässä tämä lyhkäisyydessä ajattele asiaa.tv Kesäarpa.


      • että...
        Arpajaislupa ei Onnenpelilupa, kirjoitti:

        onnenpeli on satunnaista,mutta arpajaiset eivät,koska kun arvat myydään aina loppuun ennenkuin uusia voittoja jaetaan,tässä tapauksessa ns:päävotto tuli heti alussa jolloin pelinjärjestäjä oli hetkellisesti häviöllä,ja seuraavat arpapelit tietysti tulee niukoilla voitoilla,tässä tämä lyhkäisyydessä ajattele asiaa.tv Kesäarpa.

        niin kauan kun kaikilla on hauskaa kannattaa pelata vaikka kaikkia veikkauksen pelejä, mutta kun lukee näitä keskusteluja niin luulen että kaikkien kannattaisi katsoa peiliin ja kysyä miksi edes pelaan


      • KimmoJ-9
        että... kirjoitti:

        niin kauan kun kaikilla on hauskaa kannattaa pelata vaikka kaikkia veikkauksen pelejä, mutta kun lukee näitä keskusteluja niin luulen että kaikkien kannattaisi katsoa peiliin ja kysyä miksi edes pelaan

        ...Jollekkin se "suurempi potti" kuitenkin joskus osuu... väkisinkin...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      80
      679
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe