Eilen oli ns. mainoskierros kenossa. Veikka otti tietoisesti turpaansa antamalla paljon numeroita välille 1-10. Nyt erityisesti kannattaa olla pelaamatta, koska ruuvi tulee tämän vuoksi olemaan hyvin kireällä lähitulevaisuudessa!
Veikalle tappiota eilen
23
3368
Vastaukset
- sdfaasdffasd
Toisinaan mietin ootko ihan vakavissasi..
Oikein antoi tulla pieniä numeroita. LOL
Usko jo, että arvonta on satunnainen ja siinä ei huijata.- Joppasen joo
Jos Kenon arvonta on "satunnainen" niin sinä olet yhtä varmasti Satu-Setä.
Joppasen joo kirjoitti:
Jos Kenon arvonta on "satunnainen" niin sinä olet yhtä varmasti Satu-Setä.
Arvonassa tuli keskiviikkona kymmenen pientä numeroa ja eilen neljä. Nämä ovat kaikista pelatummat numerot.
Jos arvontaa manipuloitaisiin näitä numeroita ei tulisi koskaan. Arvonta on siis rehellistä ja satunnaista.Gambler1 kirjoitti:
Arvonassa tuli keskiviikkona kymmenen pientä numeroa ja eilen neljä. Nämä ovat kaikista pelatummat numerot.
Jos arvontaa manipuloitaisiin näitä numeroita ei tulisi koskaan. Arvonta on siis rehellistä ja satunnaista.siis arvontakone arpoi satunnasiesti ke. kahdeksan pientä numeroa väliltä 1-10
- niin miksi ihmeessä
Gambler1 kirjoitti:
siis arvontakone arpoi satunnasiesti ke. kahdeksan pientä numeroa väliltä 1-10
..olet noin hyvin perillä suoritetuista arvonnoista?
- -------------
niin miksi ihmeessä kirjoitti:
..olet noin hyvin perillä suoritetuista arvonnoista?
on silmät ja aivot, joita voi käyttää esim. arvottujen kenorivien tarkasteluun.
Herättäkää poliisi ja palokunta sinä päivänä, kun löydätte niistä tuloksista jotain ihmeellistä verrattuna vaikkapa Ruotsin palloarvontaan ja voittoihin.
Kampelan "todiste" manipuloinnista on se, että (hänen mielestään paljon pelattua) riviä 1-10 ei ole vielä tullut, voi ressukka kun tietäisi kuinka monia muitakaan mahdollisia kenorivejä ei ole tullut vielä, mä voin heittää alkajaisiksi muutaman kymppitonnia kpl jos tarvitaan.
Sisäministeriön pitäs vissiin säätää käsipelillä nää valittajien onnenrivit, sitten lakataan syyttämästä arvontaa säätämisestä, heh.
- tiedosta
On se hyvä että täällä on Veikkauksen osakirjanpitäjätkin meitä neuvomassa...
- .....................
tän sivun parasta antia on nimenomaan ne henkilöt, jotka kokevat veikkauksen asettuneen heidän voittomahdollisuuksiaan vastaan. Pelit eivät ole satunnaisia, veikkaus ei halua antaa mulle voittoa. Siis vittu väittävät, että jos viet lapun kiskalle, niin veikkaus tietää, kenen lappu on kyseessä ja sitten kun kerran on salaliitto päällä, niin ei tule voittoa.
- tieto hallussa
..................... kirjoitti:
tän sivun parasta antia on nimenomaan ne henkilöt, jotka kokevat veikkauksen asettuneen heidän voittomahdollisuuksiaan vastaan. Pelit eivät ole satunnaisia, veikkaus ei halua antaa mulle voittoa. Siis vittu väittävät, että jos viet lapun kiskalle, niin veikkaus tietää, kenen lappu on kyseessä ja sitten kun kerran on salaliitto päällä, niin ei tule voittoa.
Niillä (tai pitäisikö sanoa sillä) on omasta mielestään hallussaan suosituimmat rivit, vaihdot, voittotilastot, kaikki... Sitten kun asiaa vähän tarkemmin kyselee, faktat romahtaa kuin korttitalo, esimerkkinä "Puolet suomalaisista pelaa kenoa eurolla päivässä", eihän siihen tullut kuin kaksi miljoonaa euroa heittoa ja osoittaa kirjoittajansa ajattelukykyä/suhteellisuudentajua.
Entä keskiviikko. Tulee 8 pientä numeroa, onnee vaan syntymäpäivämummoille. No, tämä yksi käy ensin todistamassa että pienten numeroiden puuttuminen osoittaa pelin manipuloiduksi. Sitten kun niitä tulee, syynä olikin taas manipulointi.
Kampela ei ole kertaakaan vielä vastannut kysymykseen siitä, MILLAISET rivit hänelle oikein ovat niitä normaaleja.
Niitä kun ei taida olla olemassakaan. - Kampela
tieto hallussa kirjoitti:
Niillä (tai pitäisikö sanoa sillä) on omasta mielestään hallussaan suosituimmat rivit, vaihdot, voittotilastot, kaikki... Sitten kun asiaa vähän tarkemmin kyselee, faktat romahtaa kuin korttitalo, esimerkkinä "Puolet suomalaisista pelaa kenoa eurolla päivässä", eihän siihen tullut kuin kaksi miljoonaa euroa heittoa ja osoittaa kirjoittajansa ajattelukykyä/suhteellisuudentajua.
Entä keskiviikko. Tulee 8 pientä numeroa, onnee vaan syntymäpäivämummoille. No, tämä yksi käy ensin todistamassa että pienten numeroiden puuttuminen osoittaa pelin manipuloiduksi. Sitten kun niitä tulee, syynä olikin taas manipulointi.
Kampela ei ole kertaakaan vielä vastannut kysymykseen siitä, MILLAISET rivit hänelle oikein ovat niitä normaaleja.
Niitä kun ei taida olla olemassakaan.joilla saisi tasaisesti voittoja, mutta näitä "mainoskiekkoja" tulee 1-2 krt/v.
- KimmoJ-9
Kampela kirjoitti:
joilla saisi tasaisesti voittoja, mutta näitä "mainoskiekkoja" tulee 1-2 krt/v.
Kahohasie, oottele ainakin puoli vuotta mieluiten vuosi ja ala pelaamaan näin säästäneilläsi rahoilla "mainos"riviä, muistaen et parhaita ottiaikoja on pyhien ja yleisten vapaapäivien jälkeiset viikot...
Kampela kirjoitti:
joilla saisi tasaisesti voittoja, mutta näitä "mainoskiekkoja" tulee 1-2 krt/v.
Niin ne tulee keskimäärin kerran pari vuodessa koska todenäköisyys on sitäluokkaa. Eli ihan satunnaisesti.
Keskiviikon arvonta on yksi todiste taas kenon satunnaisuudesta ja rehellisyydestä.- tarkoitat
Kampela kirjoitti:
joilla saisi tasaisesti voittoja, mutta näitä "mainoskiekkoja" tulee 1-2 krt/v.
varmaankin, että kun SINÄ saat tasaisesti voittoja niin silloin rivit ovat "normaaleja".
Mistä, muuten sinä tiedät ettei voittoja tule tasaisesti. Ei näillä palstoilla ole montakaan sataa Kenon pelaajaa, eikä tässäkään ole kuin muutama sinun kaltaisia. - ylempi
tarkoitat kirjoitti:
varmaankin, että kun SINÄ saat tasaisesti voittoja niin silloin rivit ovat "normaaleja".
Mistä, muuten sinä tiedät ettei voittoja tule tasaisesti. Ei näillä palstoilla ole montakaan sataa Kenon pelaajaa, eikä tässäkään ole kuin muutama sinun kaltaisia.en viitsi toistaa.
- Kampela2
Gambler1 kirjoitti:
Niin ne tulee keskimäärin kerran pari vuodessa koska todenäköisyys on sitäluokkaa. Eli ihan satunnaisesti.
Keskiviikon arvonta on yksi todiste taas kenon satunnaisuudesta ja rehellisyydestä.Juuri harvinaisuus todistaa päinvastaista
- KimmoJ-9
KimmoJ-9 kirjoitti:
Kahohasie, oottele ainakin puoli vuotta mieluiten vuosi ja ala pelaamaan näin säästäneilläsi rahoilla "mainos"riviä, muistaen et parhaita ottiaikoja on pyhien ja yleisten vapaapäivien jälkeiset viikot...
...Tulihan se sieltä...
- KimmoJ-9
KimmoJ-9 kirjoitti:
...Tulihan se sieltä...
Et Keno on puhdas onnenpeli...
- voittanut
KimmoJ-9 kirjoitti:
Et Keno on puhdas onnenpeli...
Kampelan "viisauksia" kuuntelemalla olisi tälläkin viikolla monelta jäänyt pikkunumerorahat ottamatta.
- mars, mars
Veikkaus ei todellakaan ole tappoiota tuottava yritys. Opiskeles poika vähän mitä sana "onnenpeli" tarkoittaa
- Arpajaislupa ei Onnenpelilupa,
onnenpeli on satunnaista,mutta arpajaiset eivät,koska kun arvat myydään aina loppuun ennenkuin uusia voittoja jaetaan,tässä tapauksessa ns:päävotto tuli heti alussa jolloin pelinjärjestäjä oli hetkellisesti häviöllä,ja seuraavat arpapelit tietysti tulee niukoilla voitoilla,tässä tämä lyhkäisyydessä ajattele asiaa.tv Kesäarpa.
- että...
Arpajaislupa ei Onnenpelilupa, kirjoitti:
onnenpeli on satunnaista,mutta arpajaiset eivät,koska kun arvat myydään aina loppuun ennenkuin uusia voittoja jaetaan,tässä tapauksessa ns:päävotto tuli heti alussa jolloin pelinjärjestäjä oli hetkellisesti häviöllä,ja seuraavat arpapelit tietysti tulee niukoilla voitoilla,tässä tämä lyhkäisyydessä ajattele asiaa.tv Kesäarpa.
niin kauan kun kaikilla on hauskaa kannattaa pelata vaikka kaikkia veikkauksen pelejä, mutta kun lukee näitä keskusteluja niin luulen että kaikkien kannattaisi katsoa peiliin ja kysyä miksi edes pelaan
- KimmoJ-9
että... kirjoitti:
niin kauan kun kaikilla on hauskaa kannattaa pelata vaikka kaikkia veikkauksen pelejä, mutta kun lukee näitä keskusteluja niin luulen että kaikkien kannattaisi katsoa peiliin ja kysyä miksi edes pelaan
...Jollekkin se "suurempi potti" kuitenkin joskus osuu... väkisinkin...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 80679
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483