onks muka tän ikäisenä noin vaikaa löytää kesätöitä,mä oon varmaa kyselly joka ikisesta paikasta mutta kukaa ei ota miks se on näin vaikeeta..?? en täjuu,haluisin ehkä jotiai psykölogiaan liittyvää tai taide juttuja
15w kesätöihi pakko päästä
7
1428
Vastaukset
- Pena
Olihan toi vitsi?
Ei kai kukaan 15w voi valita kesätyöpaikkaansa. Jos jonkun paikan saat, niin luultavasti joudut tekemään "paskahommia" pienellä palkalla. Ne hommat ei todellakaan ole mitään psygologia, tai taidejuttuja. Parasta olisi jos jo asennoituisit kesätöihin hieman toisella tavalla, ettei tule myöhemmin isompia traumoja. - Lona.18wee
Luulen että sun ikäisesi pääsee joko engelille töihin jos pyydät tai jos laitat hakemuksen. Toiseksi pääset poimimaan mansikoita jonkun kaverisi tai sisaruksesi kans jos sulla on sellaisia. Nykyään ton ikäiset ovat jakamassa lehtiä ja kyllä se sopii jos teet sen kaverisi tai sisaruksesi kanssa joka on täysikäinen. Mutta kyllä sun ikäinen voisi myös olla lapsenvahti. tässä olisi tälläisiä sun ikäiselle. Kokeile näitä ja valita jos näistäkään et saanut yritän auttaa sua
- huittinen
Ei hyvänen aika...
Tuli kyllä hymy huuleen kun luin tekstisi...
Mopin varteen tai lastenvahdiksi!
Se on ihan jees-duunia ja ainahan esim. lastenhoitokokemuksesta on hyötyä jos vaikka haet johonkin sossuoppilaitokseen, ehkä voisit opiskella psykologiksi. - zussi
Ei sun kannata toivoa mitään psykologia-duunia, kun et oo edes ylioppilas, saati sit alan opiskelija.. Voi tsiisus sentään! Korkeintaan pääset mansikanpoimijaksi tai sitten jakelemaan ilmaismainoksia.
Kannattaisko vähän laskea k*sta päästä, tolla asenteella tulet pettymään nopeasti!!!! - phyh
ja mitähän tonkin ikänen muka tietää psykologiasta mitään =D Et ole edes lukiota käynyt..
- tiedoksi vaan sulle...
Jos kerran luulet tietäväsi edes jotain psykologiasta niin kerropas mulle tälläisiä peruskäsitteitä:
Mitä on a) matteusvaikutus
b)oidipaalivaihe
c)esinepysyvyys
d)autismi
Selitäppäs noi mulle, mielellään ilman sanakirjaa tai muuta vastaavaa, ni sit vois olla sulle töitä tarjolla...
Sitten voin , jopa uskoa , että sulla on jokin käsitys psykologiasta. Niin ja lisäksi voisit myös kertoa mitä psykologia mielestäsi on.- Kuikkeli
Elä nyt viitti tulla tänne pätemään "tiedoillas" helvetti onko se sinun hommas tarkottaa tämän kesätyöläisen pätevyys vai?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2672461Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762401- 1201578
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis481482Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641377- 1331349
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711240Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821039Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731019Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999