Rexona Girl

IchigoNeko!

Testaako Rexona Girl eläimillä? Ku mä käytän tropical power Rexona Girl deodoranttii, eli ei kai ne testaa eläimillä?

8

1477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IchigoNeko!

      MIKS KUKAAN EI VASTAA MUN VIESTIIN? VASTAKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA >:(

      • tämmöisen:

        http://www.consumersolidarity.org/Category:Unilever

        >

        Tuossa siis linkki ja pätkä tekstistä. Pääpiirteissään tuossa kerrotaan, että Unilever (siis Rexonan eli Suren valmistaja) kieltäytyy yhteistyöstä kuluttajajärjestöjen sun muiden kanssa ja käyttää lapsityövoimaa ja eläinkokeita sekä saastuttaa ympäristöä. Sivulla on lista valmistajan brändeistä, ja siellä se Rexonakin nököttää.

        Jos haluat deodorantin, joka on mahdollisimman vähän testattu eläimillä, sinun kannattaa investoida deodoranttikiveen. Se ei ole ihan halpa, mutta kestää taatusti monta monta vuotta (kuin kivi). Löydät semmoisen esimerkiksi luontaistuotekaupasta, ja myyjät osaavat joka tapauksessa kertoa sinulle lisää asiasta.

        Vattu muuten itelles. ;)


      • IchigoNeko!
        tämmöisen: kirjoitti:

        http://www.consumersolidarity.org/Category:Unilever

        >

        Tuossa siis linkki ja pätkä tekstistä. Pääpiirteissään tuossa kerrotaan, että Unilever (siis Rexonan eli Suren valmistaja) kieltäytyy yhteistyöstä kuluttajajärjestöjen sun muiden kanssa ja käyttää lapsityövoimaa ja eläinkokeita sekä saastuttaa ympäristöä. Sivulla on lista valmistajan brändeistä, ja siellä se Rexonakin nököttää.

        Jos haluat deodorantin, joka on mahdollisimman vähän testattu eläimillä, sinun kannattaa investoida deodoranttikiveen. Se ei ole ihan halpa, mutta kestää taatusti monta monta vuotta (kuin kivi). Löydät semmoisen esimerkiksi luontaistuotekaupasta, ja myyjät osaavat joka tapauksessa kertoa sinulle lisää asiasta.

        Vattu muuten itelles. ;)

        Eli sitten Rexona Girl testaa eläimillä?


      • näin on.
        IchigoNeko! kirjoitti:

        Eli sitten Rexona Girl testaa eläimillä?

        Tuossa linkin listassa on kaikenlaista muutakin tuttua tuotetta, jota on testattu eläimillä: myös shampoota ja jäätelöä. Ja tuossa on kyse vain yhden firman tuotteista. Harmi juttu, mutta totta. :(


      • IchigoNeko!
        näin on. kirjoitti:

        Tuossa linkin listassa on kaikenlaista muutakin tuttua tuotetta, jota on testattu eläimillä: myös shampoota ja jäätelöä. Ja tuossa on kyse vain yhden firman tuotteista. Harmi juttu, mutta totta. :(

        ...ne testaakin ihmisillä! Seki on noboo testaa ihmisillä, tai onko Unilever joku Hitlerin firma nii rexona testaa juutalaisilla??


    • mmoi.

      Ylös.

    • HäH?

      Siis testataanko Rexona eläimillä?? 8O

      • Eläinystävä! :)

        Mää oon ainakin monesti kuullu että rexona testataan ihmisillä,eikä eläimillä,mutta Nivea on ainakin yksi deutorantti merkki joka ei testaa eläimillä itse käytän sitä! :)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe