Valkoiset housut

epävarma...

Mä mietin tässä ostaisinko valkoiset housut, kun mulla on aika muhkea takamus ja lantiokaan ei mikään pienin. Reidet ns.tuhdit. (ihan kiinteää on..ainaki suurimmaks osaks)
Siis nyt kaipaan ihan naisten ja miesten kommentteja siitä miltä tuollaisen päällä valkoiset tiukat housut näyttävät(cabri-malliset)?

Tämä on vain tätä epävarmuuttani aina kun on housuista kyse.

Valkonen kun tunnetusti isontaa vielä entisestään. Vai ostanko perusmustat.

21

4992

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m - 26

      Enpä tiedä herkullisempaa yhdistelmää kuin muhkea takamus ja valkoiset tiukat housut :)

      Eli osta vaan.

    • *nainen-

      Itsellä on valkeat caprit,tosin olen itsekin aika sportti,joten ihan sinun ongelmaasi ei ole.Mutta mielestäni valkeat on tyylikkäät myös pullukammalle,mikäli housut eivät ole tiukat! Tiukat housut leveässä perässä on tyylittömät ja korostaa leveyttä. Jos leveä lantiosi haittaa sinua, kietaise vyötärölle roikkumaan joku nätti vaalea viskoosineule ja yläosaan tiukka spagettiolkaiminen toppi.Jos tissejä ei ole niin wonderbrat kehiin.Näyttää tasapainoiselta.Ja se ylväs ryhti,koettakaa hyvät kanssasisaret kävellä ryhdikkäästi.

      • se yks mies

        kimmastuu, joka oli sitä mieltä, että neule, villatakki tms. vyötäröllä on kauhein tyylittömyyden muoto mitä on... Oikein teki alotuksen aiheesta, kun niin kismitti tässä jokin aika sitten!


      • epävarma...
        se yks mies kirjoitti:

        kimmastuu, joka oli sitä mieltä, että neule, villatakki tms. vyötäröllä on kauhein tyylittömyyden muoto mitä on... Oikein teki alotuksen aiheesta, kun niin kismitti tässä jokin aika sitten!

        Menen huomenna heti aamulla kaupungille. Nyt kai sitten tarkoituksena ostaa ne valkoiset housut...

        Tosin kaipailisin lisää mielipiteitä.


      • Nimetön
        epävarma... kirjoitti:

        Menen huomenna heti aamulla kaupungille. Nyt kai sitten tarkoituksena ostaa ne valkoiset housut...

        Tosin kaipailisin lisää mielipiteitä.

        Luota omiin silmiin ja peiliin. Turha täällä kysellä kun mielipiteitä ja makuja on niin monenlaisia. Omasta mielestäni kesällä valkoiset housut on kivemmat kuin mustat, mutta ei voi tietää miltä ne sinun päälläsi näyttävät.


      • dyddö
        epävarma... kirjoitti:

        Menen huomenna heti aamulla kaupungille. Nyt kai sitten tarkoituksena ostaa ne valkoiset housut...

        Tosin kaipailisin lisää mielipiteitä.

        Mäkin olen noita valkoisia housuja miettinyt. Lantioni/perseeni on HYVIN leveä, mutta vyötärö kapea, sääret pitkät ja yläkroppa sopusuhtainen lantioon nähden. Sanoisin kyllä että siitä vaan ostamaan ne pöksyt! :) Ja jos jälkeenpäin häiritsee niin pistä housujen pariksi jokin yläkroppaa korostava ja tasapainoittava yläosa. Itsellä taitaa jäädä ostamatta kun olen niin sählä että sotkisin ne heti :D


      • epävarma...
        dyddö kirjoitti:

        Mäkin olen noita valkoisia housuja miettinyt. Lantioni/perseeni on HYVIN leveä, mutta vyötärö kapea, sääret pitkät ja yläkroppa sopusuhtainen lantioon nähden. Sanoisin kyllä että siitä vaan ostamaan ne pöksyt! :) Ja jos jälkeenpäin häiritsee niin pistä housujen pariksi jokin yläkroppaa korostava ja tasapainoittava yläosa. Itsellä taitaa jäädä ostamatta kun olen niin sählä että sotkisin ne heti :D

        Juu nyt olen kyllä päättänyt ostaa ne:)

        Onneksi olen melko tiimalasivartaloinen, ni paitojaki löytyy, mutta etsin jonkun paidan, joka saa katseet juuri siihen paitaan, eikä siihen isoon perseeseen.
        Juu kyllä minäkin ne varmaan ensiksi sotken, mutta sitä varten on pesukone;)


    • vastaa...

      Tiukat housut, olivatpa minkä väriset tahansa, eivtä näyttä hyvälstä aikuisella naiselle.

      Yleensäkin tiukat vaatteet näyttävät lähinnä koomisilta. tYYLIA KEHIIN LYYLIT!

    • m123

      Kun naisella on valkoiset puuvillahousut,
      sitä ei koskaan osaa sanoa, minkälaiset
      alusvaatteet on. Se on ihmeellistä.

    • Mies123456

      "Mä mietin tässä ostaisinko valkoiset housut, kun mulla on aika muhkea takamus ja lantiokaan ei mikään pienin.kommentteja siitä miltä tuollaisen päällä valkoiset tiukat housut näyttävät(cabri-malliset)? "


      Te taidatte kirjoitella näitä juttuja
      ihan vaan miesten kiusaksi..vai mitä..


      Älä saata miehiä kiusaukseen..vaan pistä sitten
      niitten tiukkojen farkkujen päälle vaikka pitkä takki.

      • epävarma...

        No nyt sitten menin ja ostin valkoiset tiukat housut. Kyllähän tuo peräpää näyttää todella isolta näissä, mutta nää on silti kivat.


      • yläpäätäsi
        epävarma... kirjoitti:

        No nyt sitten menin ja ostin valkoiset tiukat housut. Kyllähän tuo peräpää näyttää todella isolta näissä, mutta nää on silti kivat.

        niin alat keskittymään muuhunkin kuin tuohon ahterisi kokoon, joka tuntuu olevan elämäsi keskipuiste!


      • Mies123456
        epävarma... kirjoitti:

        No nyt sitten menin ja ostin valkoiset tiukat housut. Kyllähän tuo peräpää näyttää todella isolta näissä, mutta nää on silti kivat.

        ..Kuva siitä peräpäästäsi niin nähdään
        että onko se todella niin iso kun lupailet...


    • Kierosilmä?

      Miks aina sanotaan, että musta hoikentaa ja valkoinen leventää? Mulla on samanlaiset caprit, mustat ja valkoiset, ja vaikka miten katsoisin, valkoiset saavat peppuni näyttämään pienemmältä. Mustat taas ISOLTA, ja siksi ne useimmiten lojuvat vain kaapissa kun ei ole sopivia toppeja tasapainottamaan kokonaisuutta. Saman ilmiön olen huomannut muissakin alakropan vaatteissa; verkkareissa, hameissa jne. Ainoastaan suorissahousuissa asia on niin kuin yleensä ajatellaan. Vai olenko minä kierosilmäinen tai peräti sokea itselleni?

      • katriinakakkonen

        Jälleen kerran pihalla...
        Eiköhän siellä kaupassa ole sitä varten sovituskopit, että eri vaatteita ja vaihtoehtoja voi kokeilla ja peilata mikä on paras. Eri leikkausilla on vissi ero!


      • on on
        katriinakakkonen kirjoitti:

        Jälleen kerran pihalla...
        Eiköhän siellä kaupassa ole sitä varten sovituskopit, että eri vaatteita ja vaihtoehtoja voi kokeilla ja peilata mikä on paras. Eri leikkausilla on vissi ero!

        mutta noissa capreissa vaan kävi sellanen moka, että kokeilin vain valkoisia kun oli kiire. Ja mustat nappasin mukaan kun en tullut ajatelleeksi että voisivat näyttää päällä niin erilaisilta..


    • tiuia-'

      ainut iso peppuinen joka käyttää valkoisia housuja:)
      miksi pitäisi peittää muotonsa kun kerran niitä löytyy? itse olen saanut ainakin positiivista palautetta.
      Iloista kesää sulle!

      • Tuut jai

        Tiukat housut sopivat hyvin myös isopeppuisille naisille. Toivottavasti satut joskus kävelemään edessäni :P
        Pahin virhe on peittää takamus jollain neuleella tms. kuten joku nainen edellä ehdotti. Älä kuuntele naisten mielipiteitä. He eivät halua, että saisit miesten huomion.
        Tänäänkin näkyi kaupungilla hyviä isoja peppuja :)


      • mikä kumma
        Tuut jai kirjoitti:

        Tiukat housut sopivat hyvin myös isopeppuisille naisille. Toivottavasti satut joskus kävelemään edessäni :P
        Pahin virhe on peittää takamus jollain neuleella tms. kuten joku nainen edellä ehdotti. Älä kuuntele naisten mielipiteitä. He eivät halua, että saisit miesten huomion.
        Tänäänkin näkyi kaupungilla hyviä isoja peppuja :)

        pepuissa on niin kiinnostavaa. Mielestäni on oksettavaa jos on iso peppu(oli se kiinteä tai ei) ja vielä valkoiset housut! Hrr.

        Itse omistan pienen ja littanan pepun ja kyllä miehiä on riittänyt.

        Mutta mielestäni sinun ei kannata laittaa valkoisia housuja. Tunnen myötähäpeää jos näen sinut jossain.


        Terveisin. Eräs Nainen


    • Mies123456

      On jännä huomata miten aina näissä keskusteluissa
      löytyy kateellisia naisia (laihoja..)jotka
      heittelevät kärkeviä kommenttejaan "läskeinä"
      pitämistään oikeasti muodokkaista naisista..

    • Anonyymi

      Kuulostaa ihanalta! Valkoiset tiukat housut ja muhkea peppu on tosi seksikästä. Siihen vielä tiukka toppi ja vaikka tekoripset niin tältä jätkältä kuola valuu

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9139
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3799
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2665
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2494
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1773
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1602
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe