Täällä on varmasti joku viisas, joka osaa kertoa mulle, mistä edellämainitun tietää. Epäilen, voiko sellainen laukku olla Guccin, joka on kokonahkaa, musta, pohja pyöreä soikio, aika pieni, kyljessä iso G, ei mitään sarjanumeroita, kantokahva kiinnitetty pienellä lukituksella laukun kummaltakin sivulta. Kun lukituksen avaa, kantokahvan saa pidemmäksi. En tiedä, kuka laukun on ostanut alunperin, mistä ja kuinka paljon se on maksanut.
Mistä tunnistaa
8
4322
Vastaukset
- Sarjanumeroa
Niin laukku ei ole aito, valitan.
- näinkään
Ostin new yorkin kadulta tosi hyvän louis vuittonin laukkukopion,jossa sarjanumerot ja kaikki.Tosi aidon näköinen kopio.Kuulin jälkeenpäin villin huhun,että vuittonin tehtaalla olevat ulkolaiset varastaisivat laukkuja ja myisivät niitä sitten kaduilla,mutta tuskin sentään...
- sitä epäilin itsekin
Tulipahan varmistettua asia. Kehtaakohan tuollaisen väärennetyn laukun kanssa liikkua missään vai pitäisikö viskata menemään?
- ...............
sitä epäilin itsekin kirjoitti:
Tulipahan varmistettua asia. Kehtaakohan tuollaisen väärennetyn laukun kanssa liikkua missään vai pitäisikö viskata menemään?
ettei voisi olla Guessin laukku? heilläkin logona G.
Itse en käyttäisi väärennettyä tuotetta, ennemmin sitten vaikka henkkamaukan laukkua (vaikka lähes kopiotahan nekin suurimmalta osin ovat, mutta eivät sentään väärennöksiä). - Josie12
............... kirjoitti:
Itse en käyttäisi väärennettyä tuotetta, ennemmin sitten vaikka henkkamaukan laukkua (vaikka lähes kopiotahan nekin suurimmalta osin ovat, mutta eivät sentään väärennöksiä).Guccista en tiedä... Mutta juttelin Louis Vuittonin liikkeessä myyjän kanssa kopioista, ja hän sanoi, että vaikka on tietysti LV:n laukkujen asiantuntintija, niin osa kopioista on niin hyvin tehty, että ulospäin hänkään ei tiedä, onko kyseessä aito vai ei. Sisävuori paljastaa kuulemma enemmän.
- Guess?
............... kirjoitti:
Itse en käyttäisi väärennettyä tuotetta, ennemmin sitten vaikka henkkamaukan laukkua (vaikka lähes kopiotahan nekin suurimmalta osin ovat, mutta eivät sentään väärennöksiä).mutta mulle kyllä väitettiin, että laukku oli Guccin. Jälleenmyyntiarvoksi haluttiin 25 euroa. Itse heittäisin laukun ennemmin roskiin. Jos väärennetyissäkin laukuissa voi olla sarjanumero, silloin mun laukun pitäis olla aika törkeä väärennös, koska siinä ei sellaistakaan ole. Muuten se on hyväkuntoinen ja kestävä. Joskus oikein huonot kopiot tunnistaa huonosta laadusta.
No, täytyy joskus sitten vähän vanhempana hankkia ihan oikea Gucci tai vaikka Louis Vuitton :) - Josie12
Guess? kirjoitti:
mutta mulle kyllä väitettiin, että laukku oli Guccin. Jälleenmyyntiarvoksi haluttiin 25 euroa. Itse heittäisin laukun ennemmin roskiin. Jos väärennetyissäkin laukuissa voi olla sarjanumero, silloin mun laukun pitäis olla aika törkeä väärennös, koska siinä ei sellaistakaan ole. Muuten se on hyväkuntoinen ja kestävä. Joskus oikein huonot kopiot tunnistaa huonosta laadusta.
No, täytyy joskus sitten vähän vanhempana hankkia ihan oikea Gucci tai vaikka Louis Vuitton :)Tuo sarjanumero ei pidä paikkaansa LV:n kohdalla. :( Omistan kaksi aitoa laukkua (mutta en mitään erikoispainosta, ihan LV:n karvalakkimalleja), eikä kummassakaan ole mitään sarjanumeroa. Tosin sain kummallekin laukulle kuitin, jossa aitous todistetaan ja jossa numero on. Jos ei se, että ostin ne virallisesta liikkeestä, olisi vielä riittänyt. :)
Toivottelen onnea aidon ostoon! Palvelukokemus, jonka Frankfurtin LV:lta sain, ylitti melkein laukun ihanuuden ja ainakin suomalaisen palvelun laadun. Kokonaisvaltainen kokemus tuo laukun osto siis. :) - tietää :)
Josie12 kirjoitti:
Tuo sarjanumero ei pidä paikkaansa LV:n kohdalla. :( Omistan kaksi aitoa laukkua (mutta en mitään erikoispainosta, ihan LV:n karvalakkimalleja), eikä kummassakaan ole mitään sarjanumeroa. Tosin sain kummallekin laukulle kuitin, jossa aitous todistetaan ja jossa numero on. Jos ei se, että ostin ne virallisesta liikkeestä, olisi vielä riittänyt. :)
Toivottelen onnea aidon ostoon! Palvelukokemus, jonka Frankfurtin LV:lta sain, ylitti melkein laukun ihanuuden ja ainakin suomalaisen palvelun laadun. Kokonaisvaltainen kokemus tuo laukun osto siis. :)Uskoisin löytäväni ihan aitoa tavaraa, koska aion tietysti suunnata sellaiseen kauppaan, josta voi jo melkein päätellä, että laukut ovat aitoja. Aitoutta joutuukin yleensä epäilemään, jos laukun hankkii epämääräisestä lähteestä tai käytettynä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt344301Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.492283Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö471395- 851220
Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381178Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251146Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä501090Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161955- 59891
Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os175889