Mistä tunnistaa

aidon Guccin laukun?

Täällä on varmasti joku viisas, joka osaa kertoa mulle, mistä edellämainitun tietää. Epäilen, voiko sellainen laukku olla Guccin, joka on kokonahkaa, musta, pohja pyöreä soikio, aika pieni, kyljessä iso G, ei mitään sarjanumeroita, kantokahva kiinnitetty pienellä lukituksella laukun kummaltakin sivulta. Kun lukituksen avaa, kantokahvan saa pidemmäksi. En tiedä, kuka laukun on ostanut alunperin, mistä ja kuinka paljon se on maksanut.

8

4333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sarjanumeroa

      Niin laukku ei ole aito, valitan.

      • näinkään

        Ostin new yorkin kadulta tosi hyvän louis vuittonin laukkukopion,jossa sarjanumerot ja kaikki.Tosi aidon näköinen kopio.Kuulin jälkeenpäin villin huhun,että vuittonin tehtaalla olevat ulkolaiset varastaisivat laukkuja ja myisivät niitä sitten kaduilla,mutta tuskin sentään...


      • sitä epäilin itsekin

        Tulipahan varmistettua asia. Kehtaakohan tuollaisen väärennetyn laukun kanssa liikkua missään vai pitäisikö viskata menemään?


      • ...............
        sitä epäilin itsekin kirjoitti:

        Tulipahan varmistettua asia. Kehtaakohan tuollaisen väärennetyn laukun kanssa liikkua missään vai pitäisikö viskata menemään?

        ettei voisi olla Guessin laukku? heilläkin logona G.

        Itse en käyttäisi väärennettyä tuotetta, ennemmin sitten vaikka henkkamaukan laukkua (vaikka lähes kopiotahan nekin suurimmalta osin ovat, mutta eivät sentään väärennöksiä).


      • Josie12
        ............... kirjoitti:

        ettei voisi olla Guessin laukku? heilläkin logona G.

        Itse en käyttäisi väärennettyä tuotetta, ennemmin sitten vaikka henkkamaukan laukkua (vaikka lähes kopiotahan nekin suurimmalta osin ovat, mutta eivät sentään väärennöksiä).

        Guccista en tiedä... Mutta juttelin Louis Vuittonin liikkeessä myyjän kanssa kopioista, ja hän sanoi, että vaikka on tietysti LV:n laukkujen asiantuntintija, niin osa kopioista on niin hyvin tehty, että ulospäin hänkään ei tiedä, onko kyseessä aito vai ei. Sisävuori paljastaa kuulemma enemmän.


      • Guess?
        ............... kirjoitti:

        ettei voisi olla Guessin laukku? heilläkin logona G.

        Itse en käyttäisi väärennettyä tuotetta, ennemmin sitten vaikka henkkamaukan laukkua (vaikka lähes kopiotahan nekin suurimmalta osin ovat, mutta eivät sentään väärennöksiä).

        mutta mulle kyllä väitettiin, että laukku oli Guccin. Jälleenmyyntiarvoksi haluttiin 25 euroa. Itse heittäisin laukun ennemmin roskiin. Jos väärennetyissäkin laukuissa voi olla sarjanumero, silloin mun laukun pitäis olla aika törkeä väärennös, koska siinä ei sellaistakaan ole. Muuten se on hyväkuntoinen ja kestävä. Joskus oikein huonot kopiot tunnistaa huonosta laadusta.

        No, täytyy joskus sitten vähän vanhempana hankkia ihan oikea Gucci tai vaikka Louis Vuitton :)


      • Josie12
        Guess? kirjoitti:

        mutta mulle kyllä väitettiin, että laukku oli Guccin. Jälleenmyyntiarvoksi haluttiin 25 euroa. Itse heittäisin laukun ennemmin roskiin. Jos väärennetyissäkin laukuissa voi olla sarjanumero, silloin mun laukun pitäis olla aika törkeä väärennös, koska siinä ei sellaistakaan ole. Muuten se on hyväkuntoinen ja kestävä. Joskus oikein huonot kopiot tunnistaa huonosta laadusta.

        No, täytyy joskus sitten vähän vanhempana hankkia ihan oikea Gucci tai vaikka Louis Vuitton :)

        Tuo sarjanumero ei pidä paikkaansa LV:n kohdalla. :( Omistan kaksi aitoa laukkua (mutta en mitään erikoispainosta, ihan LV:n karvalakkimalleja), eikä kummassakaan ole mitään sarjanumeroa. Tosin sain kummallekin laukulle kuitin, jossa aitous todistetaan ja jossa numero on. Jos ei se, että ostin ne virallisesta liikkeestä, olisi vielä riittänyt. :)

        Toivottelen onnea aidon ostoon! Palvelukokemus, jonka Frankfurtin LV:lta sain, ylitti melkein laukun ihanuuden ja ainakin suomalaisen palvelun laadun. Kokonaisvaltainen kokemus tuo laukun osto siis. :)


      • tietää :)
        Josie12 kirjoitti:

        Tuo sarjanumero ei pidä paikkaansa LV:n kohdalla. :( Omistan kaksi aitoa laukkua (mutta en mitään erikoispainosta, ihan LV:n karvalakkimalleja), eikä kummassakaan ole mitään sarjanumeroa. Tosin sain kummallekin laukulle kuitin, jossa aitous todistetaan ja jossa numero on. Jos ei se, että ostin ne virallisesta liikkeestä, olisi vielä riittänyt. :)

        Toivottelen onnea aidon ostoon! Palvelukokemus, jonka Frankfurtin LV:lta sain, ylitti melkein laukun ihanuuden ja ainakin suomalaisen palvelun laadun. Kokonaisvaltainen kokemus tuo laukun osto siis. :)

        Uskoisin löytäväni ihan aitoa tavaraa, koska aion tietysti suunnata sellaiseen kauppaan, josta voi jo melkein päätellä, että laukut ovat aitoja. Aitoutta joutuukin yleensä epäilemään, jos laukun hankkii epämääräisestä lähteestä tai käytettynä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe