Kumpi on Parempi Megadeth Vai Metallica

Blackie6666

Kumpi on parempi Megadeth Vai Metallica? Mun Mielest Megadeth Se on Vaan nopeempi ja kovempi Bändi ku Metallica Tulee ikinä olemaan.

20

1169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............

      Vaikka Metallican tuotanto onkin viimeiset 15 vuotta ollutkin melkoista kuraa, niin Megadethin tuotanto on alusta asti ollut vielä totaalisempaa paskaa.

    • ruupperi

      kumpikin paskaa tänä paivänä. mut megadeth ei oo koskaan ollu hyvä

      • JJ

        MegadetH on paras eteekö tajuu metallican vika hyvä albumi oli master of puppets
        Megadethillä paska alko vasta endgamesta jolla kuitenki enemmän hyvii biisei ku vaikka death magneticillä..


    • mankel9

      Kannattaisi tutustua klassiseen musiikkiin, Mozartin oopperoihin ja Bachin messuihin. Siinä on oikeata musiikkia. Nuo miehet keksivät musiikiin. Räkiminen ja rumpu- sekä tärykalvojen hajottaminen on kaukana musiikista.

      • ...joo

        Sinun taas kannattaisi tutustua muihin foorumeihin, kun et osaa muuta kuin suoltaa paskaa.


      • metalunion
        ...joo kirjoitti:

        Sinun taas kannattaisi tutustua muihin foorumeihin, kun et osaa muuta kuin suoltaa paskaa.

        kyllä tuossa jokin jippo täytyy olla.
        Bachin fanittajan "julkiseen" sanavarastoon ei luulisi kuuluvan esim."räkiminen". Joku tökkii??


      • MEGADETH FOREVER

        haist ny paska lololo


    • .............

      Mega

    • MEGAMETALLICAFAI

      Mielestäni Metallica ja MEgadeth ovat moelmmat hyviä. Metallican St. Anger, load, reload olivat järistyttävän surkeita albumeita.Nykyään sanoisin Megadethin olevan parempi,jos verrataaan nykyiseen metallicaan joka on aivan surkeaa suoraan sanoen.. Mutta ei megadeth se kyllä sitä 81-91 aikaista Metallicaa tule koskaan voittamaan!
      Ja sanoisi vielä että Metallicalla on parempia keikkoja kuin megadethillä. megadethin keikat ovat vähän jäykkiä...Tosin megadethillä on aina ollut tärkeämpi laulujensa sanoma kuin lavaesiintyminen.
      Mutta hyvä lavaesiintyminen on puoleensa vetävää!

      • Anonyymi

        veit sanat suustani =)


    • Ehdottomasti Megadeth. Joku mainitsi molempien nykytuotannon olevan kuraa, muttei ilmeisesti ole kuullut uusinta levyä, joka on ainakin omasta mielestäni mestariteos.

    • Geodesic Dome

      Megadeth \,,/

      Metallica saatanan moista paskaa, Eikä se muuksi muutu!

    • No en tiiä.molemmissa on se hyvä puolensa.mustosen taavi on vain sanoituksiltaan vaikeammin lähestyttävä kuin metallican rallatukset.kullä ne molemmat on osa tämän genren rock historiaa..Onneksi on molemmat ja makuasioista ei kannata inttää on siinä kuitenkin 2 semmosta pändiä että ilman heitä moni nyky yhtye olis jääny perustamatta,emmekä saisi nauttia niistä.

    • megadeth perkele

      Jumalauta megadeth on parempi ku metallica!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

      • M1kko88

        Juu kyllä se näin on että ei oo Megadethin voittanutta!

        Ne jotka on sitä mieltä että nyky Megadeth on ihan kuraa, ei varmaankaan oo kuullu The World Needs a Hero (2001), The System Has Failed (2004) ja United Abominations (2007) levyjä. Megadeth 80-luvulla (ja 1990 vuoden Rust in Peace) ja 2000-luvulla on helvetin kova! Megadethin näin Saunassa ja kyllä kovassa kunnossa ovat vielä.

        Metallicakin joskus oli kova, Kill 'Em All ehdottomasti ykkös lätty. En päässy Stadionille mutta mulla se on keikan bootleg ja osa keikasta meni todella hyvin kun taas osassa biiseissä tuntu olevan hieman vire ongelmaa. Metallicakin siinä 80/90-lukujen taitteessa myös lopetti kunnon musiikin tekemisen, mutta toisin kuin MEgadeth, Metallica ei oo ainakaan vielä nostanu tasoonsa takasin vanhalle rimalle.


      • Anonyymi
        M1kko88 kirjoitti:

        Juu kyllä se näin on että ei oo Megadethin voittanutta!

        Ne jotka on sitä mieltä että nyky Megadeth on ihan kuraa, ei varmaankaan oo kuullu The World Needs a Hero (2001), The System Has Failed (2004) ja United Abominations (2007) levyjä. Megadeth 80-luvulla (ja 1990 vuoden Rust in Peace) ja 2000-luvulla on helvetin kova! Megadethin näin Saunassa ja kyllä kovassa kunnossa ovat vielä.

        Metallicakin joskus oli kova, Kill 'Em All ehdottomasti ykkös lätty. En päässy Stadionille mutta mulla se on keikan bootleg ja osa keikasta meni todella hyvin kun taas osassa biiseissä tuntu olevan hieman vire ongelmaa. Metallicakin siinä 80/90-lukujen taitteessa myös lopetti kunnon musiikin tekemisen, mutta toisin kuin MEgadeth, Metallica ei oo ainakaan vielä nostanu tasoonsa takasin vanhalle rimalle.

        World needs a hero on kyllä sellaista kuraa, mitä metallicalta ei löydy edes st angerilta.


    • One & Peace selss

      No nyky Metallica on paskaa paitsi DM ja Megakuolema on vieläki tosi kovaa musaa mut vanha metallica voittaa MEgadethin mut kyl molemmat on loistavii varsinki Megadeth!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • MEGADEEEEETH

      MEGADETH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MUSTAINE FOR PRESIDENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • mä sanon

      ite kuuntelen kumpaaki ja sanoisin et metallica on parempi.
      sanon tohon viel et metallica st. anger, death magnetic olivat hyviä
      ja viis ensimmäistä albumia ovat viidentähden albumia.

      mut jokaisel oma mielipide

    • Mun mielestä Metallica on parempi, mut sehän on vaa mielipide? Megadeth on ihan hyvä mun mielestä mut tykkään metallicasta vaa enemmä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      140
      10142
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2934
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      192
      2747
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2097
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1556
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe