Milloin nainen on liian laiha? Tunnetusti miehet tykkää laihoista naisista,mutta missä kulkee raja?
Mitä mieltä te miehet olette naisesta joka on vain 158cm pitkä ja painaa n. 40kg? Eli tarkoitan itseäni ;p
Milloin on liian laiha?
29
7300
Vastaukset
- ei pahalla.
Liho sillalailla että tulee lihas massaa samalla. Lyhyt ja voimakasrunkonen samalla naisellinen nainen on uulalaaa! Ite oon melkein kaksmetrinen ja lyhyet naiset jostain syystä kiihottaa.
Olet liian laiha, enkä tarkoita miehen makuun liian laiha, sillä nyt ei ole niin väliä, vaan todennäköisesti terveytesi kannalta myöskin.
Painoindeksi on keksintönä aivan syvältä, koska eihän ihmisen paino kasva pituuden neliössä, vaan kuutiossa!
Painoindeksin mukaan olisit muka kymmenisen kiloa alipainoinen, mikä ei pidä paikkaansa, koska et ole 'normi' pituinen.
Sanoisin, että viisi kiloa olisi hyvä saada lisää, ettei sinusta tarvitsisi pitää kiinni aina aivastaessaan. Muutoin kyllä. ;)- 72kg
Minusta olisi kiva kantaa sinut kynnyksen yli, jäisi voimia vielä yöksikin. Kevyt on kiva.
- 72kg
Tuo 5-10kg lisää kuulostaa ja tuntuu hyvältä idealta. Jaksaisin vielä hyvin kantaa ja jäisi voimia yöksi :)3¤ --:(:
- sinä voisit
vaikka särkyä minun käsittelyssäni :P vähän salille ja lihasta laihan vartalon päälle sellaisesta ne miehet pitää, ei luurangon laihasta hyh :/
- uso nyt
syömään ja äkkiä tyttö!
- Irmeli 40v
Olet anorektikko!! esim.oma tytär,joka on 16 v , on n.157 cm ja painaa n.50 kg ja on oikein sopusuhtainen ja normaalipainoinen! Eli sun pitäisi ehdottomasti saada n.10 kg painoa lisää!! Nyt siis surutta grillaamaan makkaraa ja palan painikkeeksi olutta! niin, ja itse olen 161 cm/75 kg, eli juu, pikkasen pyöreä mutta toisaalta oikeista paikoista, enkä näytä lihavalta, ilmeisesti lihasmassaa on harrastusten vuoksi.
- miksi?
Irmeli 40v kirjoitti:
Olet anorektikko!! esim.oma tytär,joka on 16 v , on n.157 cm ja painaa n.50 kg ja on oikein sopusuhtainen ja normaalipainoinen! Eli sun pitäisi ehdottomasti saada n.10 kg painoa lisää!! Nyt siis surutta grillaamaan makkaraa ja palan painikkeeksi olutta! niin, ja itse olen 161 cm/75 kg, eli juu, pikkasen pyöreä mutta toisaalta oikeista paikoista, enkä näytä lihavalta, ilmeisesti lihasmassaa on harrastusten vuoksi.
kevytmaidossa ja tuoremehussakin on enemmän kaloreita kuin keskioluessa.
- vai niin?
Irmeli 40v kirjoitti:
Mä oon 50 kg, ja 167 cm, ikää 42v. Treenaan pari-kolme kertaa viikossa, koetan syödä terveellisesti, mut nautinnoistakaan en kieltäydy. Vaakaa en omista, vaan tunne siitä, että ei oo ylimääräistä, mitä kantaa, on se paras tunne. Oon ite tyytyväinen, enkä oo haukkuja miehiltäkään kuullut, mut ihan sama, vaikka kuulisinkin, kun en tästä muuksi muutu, paitsi vanhetessa luonnollisesti. Ongelma ei oo mun, vaan sitten jonkun toisen...Ja oon lapseni synnyttänyt. Ei jäänyt lisäkiloja niistä suorituksista. Jokainen tyylillään. Toisia on ihan turha arvostella. Ole vaan oma ittesi, ja onnellinen. :)
- <Mies29>
Painoindeksisi on 16 ja alle 20 on alipainoinen. Olet luultavasti jo ihan terveydellisestikin katsoen liian laiha.
5-10 kg lisää ei varmastikaan haittaisi yhtään. Etenkin jos saisit sen pääasiassa lihaksena eli alappa syömään pihvejä ja lihaa, jotta kasvat.- moromoro
Alle 20:n painoindeksi ei todellakaan tarkoita alipainoista, 18-19 on ihan normaali varsinkin noin nuorella ihmisellä. Esimerkiksi itselläni on sellainen ruumiinrakenne, että jos painoindeksini olisi 20, näyttäisin jo hieman pyöreältä, kokemusta asiasta nimittäin on. En ole ikinä missään törmännyt tuollaiseen väittämään, paitsi nyt tässä, että alin normaali indeksi olisi 20, yleensä sen väitetään olevan 19, mutta itse ainakin voin aivan mainiosti vielä tuossa 18.5:n kieppeillä, ja muotoja löytyy tarpeeksi, uskokaa tai älkää. Ihmeellistä muuten, että aikuiset ihmiset huutelee noin helposti täällä toiselle "anorektikko!", kun ei me voida tietää onko aloittajalla tätä vakavaa sairautta vai ei. Kaikki laihuus ei ole peräisin anorektiudesta, kuten aivan hyvin tiedätte.
- missB
Ei miehet (ainakaan suurin osa) pidä laihoista naisista! Mistä sä olet tuollaisen ajatuksen keksinyt?
Miehet tykkää kiinteistä, muodokkaista naisista. Mä olen 170/65 salilla treenaava, HOIKKA nainen. Lihasmassa painaa enemmän kuin läski. Olen kiinteä ja miehiä piisaa. En ikinä haluaisi olla laiha!
Nyt alat harrastaa liikuntaa ja syöt paremmin... Kyllä ne miehet sitten sunkin perään katselee kun saat vähän muotoja lisää ;-) - viilisz
Olet ymmärtänyt aivan väärin suurin osa miehistä pitää naisellisista muodoista. Olet liian laiha :/ jo oman terveytesi tähden yritä nyt lihoa 10 kiloa.
- ei nappaa
nainen voi olla laiha, mutta lattaperse on epänaisellisinta mitä voi olla.
- nöösi_poika
oli aikanaan tosi laiha (ja pieni) tyttö. Hän kutenkin sai kerättyä painoa vähäsen lisää ja on nykyisin nätti ja hoikka tyttö. Mukava hän on ollut aina.
Sanoisin, että pari kiloa lisää sinulle olisi OK. Ei enempää. Ehkä noin 45 kiloisena olisit turvallisemman painoinen. Turvallisuudella tarkoitan sitä, että jos sattuu sairastumaan ja pariin päivään ei voi/halua syödä, niin 40 kiloisen ruumissa ei ole paljoa vararavintoa (rasvaa muutettavaksi energiaksi). Saattaa mennä aika nopeasti heikoksi ja päätyä sairaalaan tiputukseen. - älä nyt ota
liian tosissasi noita kommentteja, tyyliin "ainakin 10 kiloa lisää". Olet kylläkin noiden painoindeksi -juttujen mukaan alipainoinen. Jos vanhempasi ovat hoikkia ja sinä olet aina ollut luonnostaan todella hoikka ja siro, niin silloin en olisi huolissani. Vaikea sanoa ruumiinrakenteestasi mitään ilman kuvaa, mutta luulen että joku 45 kiloa ois ihan hvyä tavoite.
ps. jotkin suomalaiset elintaso läskit ovat vain kateellisia ;)- pikkuinen19
Kivasti on tullut erilaisia mielipiteitä :) No en todellakaan ota tosissani kaikkia kommentteja :D herrajestas jos mä lihoisin 10 kiloa lisää ni sit mun pituuteeni verratuna olisin jo lihvan puoleinen :D itse olen tyytyväinen painooni, ainoa mitä haluaisin ni on lihasta ja kiinteyttää hieman pömppis vatsaani ja muuta kehoa myös. Äitini ja mummoni olivat nuoruudessaan todella hoikkia joten hoikkuus kulkee suvussa. Yläasteella mut passitettiin terveydenhoitajalle mutta ei minulla mitään anoreksiaa ollut eikä ole :D eikä mitään muitakaan syömishäiriöitä. En syö vähän, mässään kokoajan karkkia,sipsiä ja jätelöä,joten kyllä se kohta näky :D varsinkin vatsassa ja reisissä. Ja olen nyt mäkissä töissä,niin huolestuneille ilouutisia,rasvaista ruokaa tulee syötyä tavallista enemmän,joten en kuihdu pois ;p Ja mitä sitten muodoista niin minulla on melko isot rinnat kehooni verrattuna,nimittäin kuppikokoni on 70 A-B riippuu rintsikoista ;p ja takamustakin löytyy, että kyllä ne miehet perään kattelee ;)
- vastaa...
Tunnetusti miehet pitävät sopusuhtaisista ja naisellisista naisista, ei suinkaan laihoista niin kuin väitit.
Olet liian laiha minun makuuni mutta laiheliineillekin löytyy ihalijansa. En kyllä ymmärrä mitä merkitystä sinulle on siitä, kuinka moni mies pitää laihoista.
Terveen näköinen muodokas nainen on ehdottomasti paras! - AsDa
on silloin, kun tämä hoikkana oleminen verottaa ihmisen terveyttä. Jotkut ihmiset ovat luonnostaan hoikkia ruumiin rakenteeltaan. Totta puhuen siellä hartioiden välissäkin täytyy olla jotain.
- anorektikko
ja sitten terapiaan
- s-man
Pituutesi tuntuisi minusta juuri sopivalta (itse olen 15 cm pitempi), mutta paino vaikuttaa huolestuttavan alhaiselta. Pidän itse hoikahkoista naisista, mutta sillä ei ole niinkään tekemistä painon vaan vähärasvaisuuden kanssa. Esimerkiksi naisen reidet ja sääret ovat minusta nätimmät jos niistä löytyy urheilullisuutta eli käytännössä enemmän lihasta kuin painoisellasi voi olla.
- lau ri
Itse olen kanssa aika laiha kun pituutta on 175 tai jotain sinnepäin. En ole itse ajatellut koskaan että naisen pitäisi olla äärettömän laiha tai mitenkään sillein. Täytyy kyllä myöntää että minun mielestäni laiha nainen on kauneempi kuin lihava. Jos on mukava nainen niin ei siinä välejä poikki panna, jos vaaka näyttää hieman vähemmänkin.
Ja jos on laiha niin ei siinä mielestäni mitään pahaa ole (on sitten vanhempana varaa lihoa, niin kuin aika monilla ihmisillä tuntuu käyvän). - Chlòe
Minun mielestäni et ole liian laiha. Itse olen 156 cm pitkä ja painan noin 45 kg. Painoin ennen 40 kg mutta rupesin urheilemaan ja sain lihasta tilalle, muiden mielestä näytän entistä laihemmalta koska normaalin vatsan tilalla on litteä vatsa. Jos olet ruumiinrakenteeltasi kuin minä niin ei mitään hätää, mutta jos vaakaa haluaa tuijottaa niin voit ruveta minun tavallani urheilemaan.
- itsestään.
Itselläni oli sun ikäisenä suunnilleen sama pituus-paino -suhde, taisin painaa vielä 3 kiloa vähemmän. Nykyään painan 7kg enemmän. Jos on siro/kevytrakenteinen, paino ei helpolla nouse.
Ps. On se muuten kumma miten muita naisia häiritsee toisen hoikkuus.- nyt kuitenkaan
haluta kenenkään tappavan itseänsä liika-laihuuteen.
Olen itse ollut noissa mitoissa ja voin kyllä sanoa että muutkin kuin itse on ollut sitä mieltä että olin liika laiha, nykyään näytän MUODOKKAALTA NAISELTA kun on painoa tullut lisää.
- Miespä
miehet tykkää laihoista naisista? Ehkä laihalla tarkoitat hoikkaa naista? Miehet tykkää monenlaisista naisista, mutta mun mielestä nainen on laiha, jos on hoikempi kuin missi. Misseillä on yleensä vielä jonkilaiset muodot.
Painosi on aika alhainen, jos olet 19-vuotias. Ehkö tuollainen 5 kiloa lisää tekisi hyvää. - hoikka...
on eri asia. Musta sellanen 45-50 ja 160 on hoikka ja itse olet kyllä liian laiha. Miehille nainen on kai liian laiha kun luut näkyvät, muuten miehet kai pitää hoikista. Musta hoikka on sellanen timmi fitness mimmi tai missityypit.
- KingSalmon
19v. tytölle ihan ok lukemat.
Naiselle ei. - rimpularampula
Itse olen 165 pitkä ja painoa sellaiset 46 kiloa. Mulla tämä on tosin geeneissä, että painan näin vähän, koska äitini oli nuorempana saman kokoinen. Mutta enää ei sitä ongelmaa ole... :) Joten niitä aikoja odotellessa.
Eikä tuo sali treenikään välttämättä juurikaan auta, jos ei sitten halua asua painojen kanssa. Itse käyn pari kertaa viikossa ja se saa kyllä riittää, - enempään ei mulla ole kyllä aikaakaan. Painaisin kyllä mielelläni enemmän, mutta minkäs teet. Sen olen kyllä huomannut, että ruokavaljolla on jonkin verran vaikutusta. Vaihdosta tullessani, vuoden pikaruokaa syöneenä painoin 5-6 kiloa enemmän. Olin erittäin iloinen asiasta, että jee kerrankin painan jo lähelle normaalia, mutta mystisesti nuo kilot katosivat muutamassa kuukaudessa. Ehkä pitäisi alkaa vetämään sitä valmisruokaa taas samalla intensiviteetillä kuin pari vuotta sitten.
Saan jatkuvasti kuulla olevani laiha, kukkakepit, riu'ut ja muut ovat normisanastaoa. Vähän ärsyttävää, koska en itse kommentoi mitenkään muiden ulkonäköä. Oikeastaan en ennen edes käynyt vaa'alla, enkä muutenkaan kiinnittänyt mitenkään huomiota painooni saati ulkonäkööni. Muut sen ovat tehneet. Ehkä pitäisi ostaa uusi vaaka ja toivoa, että se näyttäisi vähän suurempia lukemia. Mutta tsemppiä sulle. Tiedän tilanteesi. Tiedän muutaman ihmisen, jotka kärsivät anoreksiasta ja he niistä kyllä näkee, että ovat luurankoja. Joten älkää ihmiset vihjailko toisille anoreksiasta, koska heillä ei sitä välttämättä ole. Oikeasti anoreksinen ihminen erottuu kyllä erittäin selvästi. Taudin erottaa jo kasvojen ilmeistäkin. Tummista silmän ympäryksistä, ahdistuneisuudesta yms.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403077- 812904
- 1902479
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362195- 201493
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411406Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403- 101284
- 131269
- 221251