Hyvä silmämeikinpoistoaine

Tuhrusilmä

Mitäköhän silmämeikinpoistoainetta käytätte vedenkestävän silmämeikin poistamiseen? Itse olen käyttänyt Lorealin vedenkestävälle ripsarille tarkoitettua poistoainetta ja tuntuu että se ei ole tarpeeksi tehokas...Ripsarina käytän Dioria ja Max Factoria (vedenkestäviä molemmat)2-4 kerrosta ja tuntuu että meikkiä saa kunnolla hangata pois silmistä ennen kuin lähtee...sitten onkin silmät kipeänä ja tuntuu ettei silmänympärysihokaan hankauksesta tykkää :( Olisko kellään hyviä vinkkejä poistoaineeksi? Tai jotain muita vinkkejä? :) Käytän silmämeikinpoistolappuja joita ensin pidän vähän aikaa silmän päällä ja sitten pyyhin/hankaan meikin pois. Öljyäkin olen kokeillut, mutta sen kanssa on ollut vähän samanlaista... Osaiskohan joku auttaa? :)

11

3775

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Nivean meikinpuhdistusliinoja, herkälle iholle. Saa pois vedenkestävän meikin silmistä ja koko naamasta. Ja kaikki meikki lähtee hyvin, paras meikinpoistaja mitä olen ikinä käyttänyt.

• Mortabella

Itse olen tykännyt käyttää Maybellinen silmämeikinpoistoainetta. Taitaa kuitenkin olla aika samanlaista kuin Lorealin, paitsi että Maybellinessa on parempi korkki :)
      Olen kokeillut myös joskus jotain kalliimpaa merkkiä, ja se oli todella hyvää! En vain raaskinut ostaa itselleni. Merkkiä en muista.

• mitä olen kokeillut

Bernad Cassierella on silmämeikinpoistoaine joka poistaa jopa Kanebonin.
      Saa vain kosmetologeilta ei kaupoista.

• On edelleen

Paras, ei jätä öljyrenkuloita eikä töhrää silmiä. On täysin öljytön ja poistaa normaalin sekä vedenkestävän ripsivärin.

• aikuinen nainen

Minäkin annan ääneni Mary Kayn silmämeikinpoistoaineelle. Lähtee todella helposti vedenkestäväkin meikki, en ole ennen törmännyt vastaavaan.

• tästä.. :)

Mistäs moista ihmeainetta saa? En ole kuullutkaan, mutta mielenkiinto heräsi. Minkä hintaista suunnilleen? Onko pakkaus iso? :)

• Mortabella
        tästä.. :) kirjoitti:

Mistäs moista ihmeainetta saa? En ole kuullutkaan, mutta mielenkiinto heräsi. Minkä hintaista suunnilleen? Onko pakkaus iso? :)

Se mary kayn poistari on muuten hyvää. Olen joskus kokeillut. Sitä ei myy kuin mary kay konsultit. Tuolta nettisivulta kai löytää yhteystietoja. Yksi tuttuni niitä kauppaa, mutta en ala häntä tässä mainostamaan :)

http://www.marykay.fi/

• ..............................
        Mortabella kirjoitti:

Se mary kayn poistari on muuten hyvää. Olen joskus kokeillut. Sitä ei myy kuin mary kay konsultit. Tuolta nettisivulta kai löytää yhteystietoja. Yksi tuttuni niitä kauppaa, mutta en ala häntä tässä mainostamaan :)

http://www.marykay.fi/

Kaikista parasta on ehdottomasti Cils Demasq. Sitä saa sokokselta ja k-kaupoista (ja prismoista?) Kovin kallista se ei ole.

• .,..
        .............................. kirjoitti:

Kaikista parasta on ehdottomasti Cils Demasq. Sitä saa sokokselta ja k-kaupoista (ja prismoista?) Kovin kallista se ei ole.

Lumenen vedenkestävän silmämeikin poistoaine on mielestäni tehokasta ja hellävaraista. Toinen suosikkini on Vival-poistolaput, mutta jos öljystä ei tykkää niin se ei sitten sovellu.

• Mary Kay silmämeikinpoistoa...
        .,.. kirjoitti:

Lumenen vedenkestävän silmämeikin poistoaine on mielestäni tehokasta ja hellävaraista. Toinen suosikkini on Vival-poistolaput, mutta jos öljystä ei tykkää niin se ei sitten sovellu.

On tehokas ja hellävarainen. Koska on öljytön niin ei tule silmäpusseja, eikä se myöskään kuivata silmänymp. ihoa. Hinta hieman alle 30e. Ehdoton tuote!

• ruokaöljy
        Mary Kay silmämeikinpoistoa... kirjoitti:

On tehokas ja hellävarainen. Koska on öljytön niin ei tule silmäpusseja, eikä se myöskään kuivata silmänymp. ihoa. Hinta hieman alle 30e. Ehdoton tuote!

Rypsiöljyllä saa meikin hyvin irtoamaan ja sen jälkeen sitten voi viimeistellä tuloksen millä tykkää, vaikka vedellä tai jollain puhdistusaineella. Tällä hetkellä paras löytämäni konsti ja halvin. Kai muukin öljy käy, en ole kokeillut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      200
      4383
    2. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      42
      2026
    3. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      63
      1713
    4. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      133
      1373
    5. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      358
      1347
    6. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      93
      969
    7. SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?

SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä
      Yhteiskunta
      26
      933
    8. Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!

Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse
      Juomat
      10
      899
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      170
      818
    10. Voiko vauva uskoa ?

Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9
      Helluntailaisuus
      186
      706
    Aihe