Mitäköhän silmämeikinpoistoainetta käytätte vedenkestävän silmämeikin poistamiseen? Itse olen käyttänyt Lorealin vedenkestävälle ripsarille tarkoitettua poistoainetta ja tuntuu että se ei ole tarpeeksi tehokas...Ripsarina käytän Dioria ja Max Factoria (vedenkestäviä molemmat)2-4 kerrosta ja tuntuu että meikkiä saa kunnolla hangata pois silmistä ennen kuin lähtee...sitten onkin silmät kipeänä ja tuntuu ettei silmänympärysihokaan hankauksesta tykkää :( Olisko kellään hyviä vinkkejä poistoaineeksi? Tai jotain muita vinkkejä? :) Käytän silmämeikinpoistolappuja joita ensin pidän vähän aikaa silmän päällä ja sitten pyyhin/hankaan meikin pois. Öljyäkin olen kokeillut, mutta sen kanssa on ollut vähän samanlaista... Osaiskohan joku auttaa? :)
Hyvä silmämeikinpoistoaine
11
3753
Vastaukset
- ...
Nivean meikinpuhdistusliinoja, herkälle iholle. Saa pois vedenkestävän meikin silmistä ja koko naamasta. Ja kaikki meikki lähtee hyvin, paras meikinpoistaja mitä olen ikinä käyttänyt.
- Mortabella
Itse olen tykännyt käyttää Maybellinen silmämeikinpoistoainetta. Taitaa kuitenkin olla aika samanlaista kuin Lorealin, paitsi että Maybellinessa on parempi korkki :)
Olen kokeillut myös joskus jotain kalliimpaa merkkiä, ja se oli todella hyvää! En vain raaskinut ostaa itselleni. Merkkiä en muista. - mitä olen kokeillut
Bernad Cassierella on silmämeikinpoistoaine joka poistaa jopa Kanebonin.
Saa vain kosmetologeilta ei kaupoista. - On edelleen
Paras, ei jätä öljyrenkuloita eikä töhrää silmiä. On täysin öljytön ja poistaa normaalin sekä vedenkestävän ripsivärin.
- aikuinen nainen
Minäkin annan ääneni Mary Kayn silmämeikinpoistoaineelle. Lähtee todella helposti vedenkestäväkin meikki, en ole ennen törmännyt vastaavaan.
- tästä.. :)
Mistäs moista ihmeainetta saa? En ole kuullutkaan, mutta mielenkiinto heräsi. Minkä hintaista suunnilleen? Onko pakkaus iso? :)
- Mortabella
tästä.. :) kirjoitti:
Mistäs moista ihmeainetta saa? En ole kuullutkaan, mutta mielenkiinto heräsi. Minkä hintaista suunnilleen? Onko pakkaus iso? :)
Se mary kayn poistari on muuten hyvää. Olen joskus kokeillut. Sitä ei myy kuin mary kay konsultit. Tuolta nettisivulta kai löytää yhteystietoja. Yksi tuttuni niitä kauppaa, mutta en ala häntä tässä mainostamaan :)
http://www.marykay.fi/ - ..............................
Mortabella kirjoitti:
Se mary kayn poistari on muuten hyvää. Olen joskus kokeillut. Sitä ei myy kuin mary kay konsultit. Tuolta nettisivulta kai löytää yhteystietoja. Yksi tuttuni niitä kauppaa, mutta en ala häntä tässä mainostamaan :)
http://www.marykay.fi/Kaikista parasta on ehdottomasti Cils Demasq. Sitä saa sokokselta ja k-kaupoista (ja prismoista?) Kovin kallista se ei ole.
- .,..
.............................. kirjoitti:
Kaikista parasta on ehdottomasti Cils Demasq. Sitä saa sokokselta ja k-kaupoista (ja prismoista?) Kovin kallista se ei ole.
Lumenen vedenkestävän silmämeikin poistoaine on mielestäni tehokasta ja hellävaraista. Toinen suosikkini on Vival-poistolaput, mutta jos öljystä ei tykkää niin se ei sitten sovellu.
- Mary Kay silmämeikinpoistoa...
.,.. kirjoitti:
Lumenen vedenkestävän silmämeikin poistoaine on mielestäni tehokasta ja hellävaraista. Toinen suosikkini on Vival-poistolaput, mutta jos öljystä ei tykkää niin se ei sitten sovellu.
On tehokas ja hellävarainen. Koska on öljytön niin ei tule silmäpusseja, eikä se myöskään kuivata silmänymp. ihoa. Hinta hieman alle 30e. Ehdoton tuote!
- ruokaöljy
Mary Kay silmämeikinpoistoa... kirjoitti:
On tehokas ja hellävarainen. Koska on öljytön niin ei tule silmäpusseja, eikä se myöskään kuivata silmänymp. ihoa. Hinta hieman alle 30e. Ehdoton tuote!
Rypsiöljyllä saa meikin hyvin irtoamaan ja sen jälkeen sitten voi viimeistellä tuloksen millä tykkää, vaikka vedellä tai jollain puhdistusaineella. Tällä hetkellä paras löytämäni konsti ja halvin. Kai muukin öljy käy, en ole kokeillut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856314
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303793törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283150Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691706- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46949Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859