olen kehittäny

tässä 12 panostekniikkaa jokeripokeriin (snt)

20-60-80
20-60-100
20-40-60
20-40-80
20-40-100
20-20-40-80
20-20-40-100
20-20-60-100
40-40-80
40-40-100
40-60-100
20-80-100

Jos voittaa jossain vaiheessa, pitää lopettaa. Paras on 20-20-40-100.

5

1691

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jarppelius

      ja toimiiks toi aina jos lainkaan?

    • Koska odotusarvo on joka panoksella negatiivinen

      • voihan sitä kuvitella että voiton todennäkösyys nousee hävitessä


      • bj-ammatilainen

        elikkä. toimii se. amatööri pelaajien on monasti vaikee tajuta odotus arvoja ja miten ne vaikuttaa toden näköisyyksiin.

        elikkä jos koneesta saa vaik 80 brosenttii rahoist takas eli vaikka neljä viidestä. ni sit jos hävii vaik neljä kertaa putkee ni viidennellä kerralla pitäs voittaa tavallaa neljä kertaa hävityt massit takas koska neljän odotus arvo voiton sijaa on nolla voittoo.

        elikkä siis. koska toden näkösyys matikka jo sanoo että pitäs voittaa neljä viidestä ni viidennel kerral ilman voittoo voi sit pistää 4 kertaisesti massia koneeseen.

        elikkä matemaattisena kaavana
        ew(odotus arvo) * alkupanos
        esim tos esi merkis 4 * o.20e ni on 0,80 juroo

        elikkä ite oon ton takii bläkkärillä tehny kivaa tuottoo nyt 1 ja puol vuotta lopetin data nomin koulutuksen koska tol tienaan paremmin ku jotku korkea koulu PELLET!!!


      • AAAKK
        bj-ammatilainen kirjoitti:

        elikkä. toimii se. amatööri pelaajien on monasti vaikee tajuta odotus arvoja ja miten ne vaikuttaa toden näköisyyksiin.

        elikkä jos koneesta saa vaik 80 brosenttii rahoist takas eli vaikka neljä viidestä. ni sit jos hävii vaik neljä kertaa putkee ni viidennellä kerralla pitäs voittaa tavallaa neljä kertaa hävityt massit takas koska neljän odotus arvo voiton sijaa on nolla voittoo.

        elikkä siis. koska toden näkösyys matikka jo sanoo että pitäs voittaa neljä viidestä ni viidennel kerral ilman voittoo voi sit pistää 4 kertaisesti massia koneeseen.

        elikkä matemaattisena kaavana
        ew(odotus arvo) * alkupanos
        esim tos esi merkis 4 * o.20e ni on 0,80 juroo

        elikkä ite oon ton takii bläkkärillä tehny kivaa tuottoo nyt 1 ja puol vuotta lopetin data nomin koulutuksen koska tol tienaan paremmin ku jotku korkea koulu PELLET!!!

        Voisitko suomentaa tuon edellisen viestisi? Ainoa mikä tuosta toistaiseksi kävi ilmi on se, että repuutit datanomi-opintosi koska et osaa laskea etkä kirjoittaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe