Tosiaan meni pieleen koko feikkirusketus ja nyt olen kuin porkkana! Onko kokemuksia hyviksi havaituista keinoista poistaa aine ihosta?
MITEN ITSERUSKETTAVAN SAA POIS?
9
6081
Vastaukset
- pökkkkkk
odottaa vaan. Ajan myötä väri haalenee.
Enpä ole kuullut että rusketusta voisi muutenkaan poistaa.- *maikki82*
St. Tropez self tan removerilla. En tiedä myydäänkö Suomessa, mutta nettikaupoista (englannista tai USAsta; mm. www.asos.com) voi ainakin tilata.
- _m_a_r_i_a_
Rusketus, joka sadaan auringossa ja purkista tuleva rukstus ovat kaksi täysin eri asiaa. Purkkirusketusta voi koittaa vaalentaa esim. vedellä, johon on puristanut sitruunaa ja sitten tietysti kuorimalla ihoa. Se purkkirusketus kun lähtee kuolleiden ihosolujen mukana pois, oikea rusketus vaalenee pikkuhiljaa ja siihen ei auta mikään.
- lentsu12
_m_a_r_i_a_ kirjoitti:
Rusketus, joka sadaan auringossa ja purkista tuleva rukstus ovat kaksi täysin eri asiaa. Purkkirusketusta voi koittaa vaalentaa esim. vedellä, johon on puristanut sitruunaa ja sitten tietysti kuorimalla ihoa. Se purkkirusketus kun lähtee kuolleiden ihosolujen mukana pois, oikea rusketus vaalenee pikkuhiljaa ja siihen ei auta mikään.
hei.Kuorintahanska ja paljon saippuaa tai kuorinta aine.Voidetta kuorinnan jälkeen...
- .....
*maikki82* kirjoitti:
St. Tropez self tan removerilla. En tiedä myydäänkö Suomessa, mutta nettikaupoista (englannista tai USAsta; mm. www.asos.com) voi ainakin tilata.
Noissa on varmaan niin pitkät toimitusajat, että rusketus ehtii kadota ennen tökötin saapumista...
- *maikki82*
lentsu12 kirjoitti:
hei.Kuorintahanska ja paljon saippuaa tai kuorinta aine.Voidetta kuorinnan jälkeen...
on hyvä keino. Ainakin itsellä toiminut sekin. Kuivaharjauksen voi tehdä ihan vain esim. pehmeällä kuivalla froteepyyhkeellä.
- Karita
*maikki82* kirjoitti:
St. Tropez self tan removerilla. En tiedä myydäänkö Suomessa, mutta nettikaupoista (englannista tai USAsta; mm. www.asos.com) voi ainakin tilata.
St. Tropezin self-tan removeria saa Suomestakin. Itseruskettavan levityksestä saisi olla kulunut enintään 4 tuntia.
- ihan saippualla ja
hangannut ehkä hiukan kovempaa kuin normaalisti... pesun jälkeen laittanut sitten baby öljyä, pirkan ei maksa paljon.
- Extel
voide tai sitrunan mehulla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001003
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25917Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat298798- 95758
- 34658
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140599