En löytänyt mitään muutakaan paikkaa täällä suomi24:ssä, josta moista kysyä, mutta olen siis vuonna 1982 syntynyt mies ja olen huomannut muutamia harmaita hiuksia enkä nyt tiedä, että onko tämä aivan normaalia, vai onko tämä oire jostain sairaudesta. En kuitenkaan omasta mielestäni ole aivan niin vanha... Niin siis onko tämä hälyyttävää?
Harmaat hiukset nuorella iällä
7
2091
Vastaukset
- hätää.
Olet perinyt geenit, jotka harmaannuttavat sinut aikaisin. Ei siinä sen suurempaa ongelmaa ole. Tunnen miehen, joka oli täysin harmaa kolmikymppisenä.
- ...
...ei siis huolta :) Ja onhan monien suomalaisten oma hiustenväri sellainen maantienharmaa :D
- syy
Olen vm -83 ja mulla tuli muutama kuukausi sitten ensimmäiset harmaat. Sekä isän että äidin puolella monet on harmaantunu ennen ku on täyttäny 30, joten tää oli odotettavissa. Siitä olen onnellinen, että kaikki harmaat mitä mulla on tullu, on ollu todella kauniin hopeanharmaita =) Kulmakarvojen harmaantumista kyllä pelkään, koska en voi käyttää kuivien silmien takia mitään kosmeettisia aineita silmien lähellä ja mulla on tummanruskea "karvoitus" joten ne hopeat kyl varmasti loistaa kauas :)
- 15 9
"Harmaat" hiukset ei kuitenkaan ole harmaita, ei hopean eikä muunkaan sävyisiä harmaita, vaan täysin valkoisia ja värittömiä. Kaikilla.
Se, että hiukset näyttävät harmailta, hopeanharmailta ym. riippuu valkoisten hiusten määrästä ja suhteesta pohjaväriin. Siis niihin vielä oleviin värillisiin hiuksiin. Tummassa tukassa usein "harmaantuminen" tuo metallisen, teräksen tai hopean harmaan vivahteen, vaalemmassa pohjavärissä kultaisemman, punahiuksisilla jopa roosaan vivahtavan. Kaikilla ne "harmaat" hiukset kuitenkin ovat aivan valkoisia. Jos harmaantuminen on voimakasta, lähes 100%, lopputulos on valkoinen, oli pohjaväri ollut nuorempana minkälainen tahansa. Harvoin kuitenkaan kaikki hiukset muuttuvat valkoisiksi, jopa niissä kauniin valkoisissa iäkkäiden hiuksissa usein niskassa on tummempi alue.
- harmaisiin hiuksiin!
http://www.intercon.fi/formmel
Itselläni toimii ja käytän edelleen! - anonyymi97
olen 15 ja minulle on alkanut tulemaan harmaita hiuksia ja mietin samaa...
- 453
Ensimmäiset harmaat tulevat ihmisille keskimäärin 30-vuotiaana, joillekin jo paljonkin aiemmin, eli ihan normaalia. Jotkut voivat löytää jo teini-ikäisenä. Useimmiten ihmiset eivät vain tiedä sitä että niitä on, etenkään naiset, kun hiuksia värjätään niin usein. Itse huomasin ensimmäiset puoli vuotta sitten. Tuskin olisin huomannut ellen olisi ollut kasvattamassa omaa väriäni takaisin ja se oli jo aika pitkällä. Olen 29.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan824206Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan303191- 1672566
- 141925
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281482Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631366Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131150- 741009
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää38960Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13862