Olen naisten kenkiä keräilevä kenkäfetissimies. Minua kiinnostavat etenkin reilun kokoiset (40 ) ja korolliset kengät, joko saappaat tai sandaalit. Käytön jäljet saavat näkyä. Jos olet isojalkainen nainen ja sinulla on vaikeuksia päästä kengistä eroon, kirjoittele osoitteeseen [email protected]
Ostan naisten käytettyjä kenkiä
36
7063
Vastaukset
- heidihoo1
Vanha topicci,vieläkö tarvetta?
- kengät
Täällä olisi tarvetta koon 41 kengille
- kenkiä
kengät kirjoitti:
Täällä olisi tarvetta koon 41 kengille
Hei, millaisia kenkiä tarvitset? Voitko laittaa sähköpostiosoitteesi tänne?
- saappaat411
kenkiä kirjoitti:
Hei, millaisia kenkiä tarvitset? Voitko laittaa sähköpostiosoitteesi tänne?
Täällä olisi naisten kengistä kiinnostunut tarvitsija!! ilmoitelkaa osoitteeseen [email protected]
- kauniit_jalat
Lähetä sähköpostia, jos haluat kuvia kengistä tai kenkiä. Toteutan toiveesi.
Sähköpostiosoite on: [email protected] - Joulu111
Hello!
Vieläkö joku haluaa ostaa korkokenkiä? Löytyisi monenlaisia myytävänä ( korkkarit, avokkaat, saappaat )- korkkareiden_orha35
Ehdottomasti! olisiko kiilltonahka piikkikoroilla, saa olla metallikorko myös ja korkea sellainen! Ja jos pitäisit kenkiä jaloissasi, jalan tuoksi, hieltä tuoksutvat kopisevat herkkupalat!
- Korkojen_orja35
korkkareiden_orha35 kirjoitti:
Ehdottomasti! olisiko kiilltonahka piikkikoroilla, saa olla metallikorko myös ja korkea sellainen! Ja jos pitäisit kenkiä jaloissasi, jalan tuoksi, hieltä tuoksutvat kopisevat herkkupalat!
https://i.ebayimg.com/images/g/HawAAOSwfVpYvSCg/s-l1600.jpg
Olisiko tuollaisia kaunottaria? - sukkisfani1
Anna osoite, niin otan yhteyttä.
- Korkojen_orja35
sukkisfani1 kirjoitti:
Anna osoite, niin otan yhteyttä.
Mikkelinkatu 3 A 4
- tweetsweet
minä olisin kiinnostunut naisten korkkareista.kirjoittele sähköposti osoitteeseen [email protected]
- Korkkarit26
tweetsweet kirjoitti:
minä olisin kiinnostunut naisten korkkareista.kirjoittele sähköposti osoitteeseen [email protected]
Minkälaisista korkkareista olisit kiinnostunut? Löytyy mm. mustia kiiltäviä "lakeri" korkkareita yms.
- Korkkarit26
Korkkarit26 kirjoitti:
Minkälaisista korkkareista olisit kiinnostunut? Löytyy mm. mustia kiiltäviä "lakeri" korkkareita yms.
Löytyy korkkareita kokoja 39-42 sekä saappaita 39-40
- Liljankukkavalk
29v nainen Helsingistä myy ballerina kenkiä ja sandaaleita
- maukastavaan
no haluan myös Nam.. nyt varmasti aika maukkaassa kunnossa kuuman kesän jäljiltä
laita viestiä [email protected]
- HighHeelsForLife
Hei arvon naiset ostaisin miellään käytettyjä korkokenkiä, olis hyvä jos olis piikkikorkoisia 10cm saa olla kuluman jälki , kiiltonahka on aina upeeta! tarkoilkaa kuvia osoitteeseen: [email protected] Kiitoksia!!! :)
- Korkokengät
Vieläkö löytyy korkkareista kiinnostuneita? Myös muista asusteista kiinnostuneet laittakaa sähköpostiosoitteenne.
- Anonyymi
Korkokengät kirjoitti:
Vieläkö löytyy korkkareista kiinnostuneita? Myös muista asusteista kiinnostuneet laittakaa sähköpostiosoitteenne.
Korkkarit kiinnostaa, [email protected]
Korkokengät kirjoitti:
Toki löytyy [email protected], naisen pikkarit ja hikiset sukat kiinnostaa myös.
- Anonyymi
Ai kenkäset. Mustaa, valkoista vai ihan tuulen mukaan. Tennarit vai korkkarit tai 15 cm piikkarit. Kimalletta vai ilman? Solkia vai soljettomat. Remmillä vai ilman?
- Anonyymi
Minulta löytyisi 40 kokoisia tennareita, ehkä yhdet korot. Kiinnostuneita ostamaan? Voin laittaa myös kuvia
- Anonyymi
hei homo-petterit!
- Anonyymi
Hei,
Haluaisiko joku vielä ostaa käytettyjä kenkiä? Voisin myydä paljon käytetyt 37 kokoiset Vans kengät. Paljonko joku olisi valmis maksamaan? ;)- Anonyymi
250€??
- Anonyymi
17 537 €
- Anonyymi
Multa löytyy kokoa 40 sandaalit, voin toki myydä ne kun 2 vuoden päästä hajoavat
- Anonyymi
Vieläkö jotakuta kiinnostaisi ostaa käytettyjä kenkiä? Sukkiakin saa!
Jos kiinnostaa niin laittakaa viestiä [email protected] - Anonyymi
Minulla on kenkiä myynnissä koko40 lenkkareita sandaaleita ym.
- Anonyymi
Naisten Sandaaleita ja lenkkareita koko 40 myynissä.
- Anonyymi
Minua kiinnostaisi taas erittäin likaiset ja hikiset naisten kengät.
- Anonyymi
Mitä kokoa? Annatko sun sähköpostiosoitteen?
- Anonyymi
Vieläkö tarvetta, täälä olisi pieni jalkainen nainen 36-37? Tai sukat/alusvaatteet onnistuu myös
- Anonyymi
Täällä koon 40 korkeat kengät.Vieläkö on tarve?
- Anonyymi
Katoppa Vintedistä, löytyy satoja vaihtoehtoja kaikkia kokoja ja malleja. https://www.vinted.fi
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä412233Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2231984- 1111538
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421265- 1151207
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1381114Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251088- 74999
- 63954
- 70950