Sain päähänpiston ajaa pyörällä mökille tässä kesälomalla. Matkaa sinne on n. 65 km. Ajan pyörällä käytännössä päivittäin kouluun (no en kesällä) ja treeneihin. Kunto on ihan hyvä =)
Pyöränä on Nishiki Bushwhacker tuommoinen maastopyörän näköinen pyörä ^^p
Mitäs sanotte, onnistuuko? Aikaa on vaikka koko päivä. Matkalle tietty juotavaa ja syötävää ja on siinä pysähdyspaikkojakin. Sitten varmaan jotkut vehkeet jos rengas sattuu puhkeamaan?
Kiitos jos joku opastaa =)
t. 17v tyttö
65 km pyöräily kokemattomalle =D
7
1646
Vastaukset
- onnistuu tuo
matka! Miten sä olet kokematon jos ajelet lähes päivittäin pyörällä!? =)
Ei tuota kannata edes epäillä että onnistuuko!
Pidät vauhdin sopivana heti alusta lähtien niin ettet aja liian kovaa alussa..
Pari taukoa jos pidät vaikka 20km.välein ja muistat juoda tarpeeksi niin pääset sinne mökille ilman suurempia ongelmia!
Varusteisiin kannattaa kiinnittää huomiota sen verran että hommaat hyvät ajohousut,hanskat ja hyvän repun..
Ei tuo 65km sulle ole mahdoton,ajelet vaan ja nautit luonnosta =)
t. 29v"poika"- jeeee
Kiva =) Niin kokemattomalla meinasin että en ole pitkiä matkoja ajanut putkeen :P
Heh nyt rupesin odottamaan jo että pääsen ajamaan :D - dsdsa
jeeee kirjoitti:
Kiva =) Niin kokemattomalla meinasin että en ole pitkiä matkoja ajanut putkeen :P
Heh nyt rupesin odottamaan jo että pääsen ajamaan :Dosta uusi sisärengas mukaan jos puhkeaa saat uuden tilalle , ja työkalut renkaan vaihtamista varten. Pyöräkaupasta saa sellaisia klipsejä jolla ulkokumin saa helpommin pois. Ja laita renkaisiin lähes maksimi paineet, lukee renkaan sivussa ja öljyä ketjut.
Hyvää matkaa
- peugeot63
ja helposti =)
Kun itse aloitin pyöräilyharrastuksen n 10 v sitten, eka kunnon lenkki oli 110 km. Ainoa asia mikä alkoi tympiä matkalla oli maastokuviorenkaat asfaltilla: pitkillä suorilla vastatuuleen ja ylämäkeen polkeminen oli tuskaa. Mutta perille pääsin. Toinen juttu on tosiaan se että jos pyöräilyhousut on mahdollista hankkia niin ota ne (nythän on alennusmyynnitkin).
Varaa aikaa, evästä ja vettä. Ruisleipä on hyvä tankkausmateriaali ja hyvä myös matkalla.- naisfillaroija
teen viikottain vajaan 70km lenkin, mukavaa se on. Ekalla kerralla en ottanut kun vettä pulloon ja energiat meinas loppua viimesiin mäkiin, mutta ota sä ruisleipä niinkun edellinen neuvo! Se on kova juttu! -ja paljon vettä! ite en viittis pyöräillä ilman pyöräilyhousuja enää ollenkaan että jos sellaset löytyy on ok. Jos matkalla on asfalttibaanaa ne siloset renkaat kyllä rullaa huomattavasti paremmin...soralla ei sen niin väliä. Hyvää matkaa! luulen että haluat pyöräillä reissun vielä moneen kertaan kun pääset makuun!!!
- Henki Hieveri
No melkoinen mekaanikko olet jos vaihdat renkaan itse! Ei se mitään.
Mutta matkan ei pitäisi olla mikään ongelma.
Vettä kannattaa ottaa mukaan reilusti ja renkaisiin ilmaa kunnolla. Tuntuu, että huoltsikoita on nykyään tosi harvassa.
Kartat mukaan, ettet eksy tai kun reitti on vissiin muuten tuttu, niin näet tarvittaessa lähellä olevat mielenkiintoiset kohteet, jossa viettää tauko. - kannustuksesta!
Kiitos paljon kaikille jotka vastasivat! =)
Pitäisi varmaan käydä kattelemassa niitä pyöräilyhousuja. olen tässä puolen vuoden aikana tykästynyt polkemiseen kovasti =P
Ja iskä meinas että tulee mukaan. En sitten ainakaan eksy reitiltä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 253730
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5402722Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532280Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122251Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131749Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191529Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip521501- 971389
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621241Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951194