näin suurena despa & japani fanina haluan kysyä, että mitä tykkäsi suomen kansa d'espairsraysta? etenkin sellaisten mielipiteitä olisi kiva kuulla ketä ei ole näiden herrojen musiikkiin ennemmin tutustuneet
kysymys tuskassa olleille
5
597
Vastaukset
- kuullut ennen
niin, en ole ennen kuullut ja tässä pitää myöntää, että ei ollut hyvää.. sitä samaa tasapaksua paskaa mitä nrj ja muut roskapoppikanavatki soittaa..
- perkele perkele
Paskaahan se oli ja sitä paitsi despat ei ole jööttiä nähnytkään.
- Säitä pitää
Tälläset perkele perkeleet ei ole nähnyt omaa paskaakaan muulla kuin wikipediassa.
- roxi
itseasiassa aika harmillista, kun tällainen maku despairista jäi... itse en tuskaan päässyt, mutta juu heiltähän ilmestyi uusin albumi tässä jokuaika sitten, joten siltä he varmaan biisinsäkkin vetivät ja tämä albumi todellakin on sellaista nrj radio tavaraa, että hävettämään meinaa ruveta... no eipä tässä minun auta muuta, kuin toivoa, että seuraava albumi oisi taas sitä kunnon synkkää despaa mitä olen itse tottunut kuuntelemaan... minä kiitän vastanneita ja toki saa mielipiteitä laittaa lisääkin, jos tahtoo
- Must84
En ollut ennen kuullut bändiä, en tiennyt siitä yhtään mitään. Musiikki oli ihan kuunneltavaa mut ei kunnolla kolahtanut missään vaiheessa. Semmosta radio-kamaa. Japanin pojille täytyy kyllä antaa pisteet kotiin hyvästä live-esiintymisestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t503247- 151680
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin161619- 341548
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251362Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401262- 601201
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901085Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221003- 127952