Tapasin miehen. Ihastuin. Rakastuinkin jo "vähäsen". Jostain syystä homma ei toiminut, en tiedä miksi, enkä jaksa enää miettiä syitä.
Sitten tapasin toisen miehen, jonka kanssa todella haluaisin yrittää. Kun ajattelenkin tätä toista miestä, niin tämä edellinen mies tuntuu jo paljon kaukaisemmalta. Mutta silti. Iltaisin tulee todella haikea olo, ennen nukkumaanmenoa meinaa itku tulla, kun on niin ikävä. Aamuisin taas olen täynnä positiivista mieltä ja haluan olla tämän uuden miehen kanssa. Mutta miksi se ikävä tulee iltaisin, välillä niin kovana että tuntuu että koko maailma romahtaa ellen saa häntä takaisin...:/
Ikävä tulee iltaisin
4
1510
Vastaukset
- nainen..
tää mies jo jatkanut elämäänsä?Tai millanen elämäntilanne hänellä on? Jossei ole esteitä niin mikset kerro hänelle tunteistasi..Jospa yrittäisitte uudestaa tai ainakin selvitätte miksei homma toiminut..Jossei kemiat toimi tai tunteet on ykspuolisia ei kannata yrittää enää
- luumuru
Minä ihastuin yli puoli vuotta sitten, taisin rakastuakin. Mokasin kai jotain, en vain tiedä mitä. Se ihminen sanoi, ettei halua minua enää.
Muuten pärjään, mutta ne aamut.
Miten voi herätä yksin?
Rumaa. - tähän
että yritä vielä exäsi kanssa, jos hän on siihen itse vielä halukas. voin sanoa että se on ehdottomasti kannattavin vaihtoehto tuossa tilanteessa.
- -aikuinen nainen-
Keski-ikäinen nainenkin voi hurahtaa. Tapasin erästä miestä muutaman viikon, ehdin ihastua peräti "rakastua" häneen. Sitten hän ilmoitti, ettei ole valmis vakavaan suhteeseen, sillä entinen elämä on vielä osittain käsittelemättä. Minä olen siitä lähtien itkenyt useana iltana itseni uneen, sillä minulla on ihan kauhea ikävä tuota miestä. Olen usein meinannut laittaa viestiä hänelle, kertoakseni miten häntä kaipaan mutta olen hillinnyt itseni. Toistaiseksi. Haluaisin pitää häneen yhteyttä, mutta itseni vuoksi parempi etten ota. Ikävöin häntä yksin, hiljaa. Ei rakastumisen tunne häviä helpolla. On vain pikkuhiljaa rohkaistava itsensä ja tutustuttava uusiin ihmisiin, ehkä sieltä löytyy joku joka poistaa ikävän lopullisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 574614
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1554224- 673862
- 1253820
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans473648Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe793478- 983031
- 542885
- 252706
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p152420