OlEn GoOtTi !!!1111

7RU3 G00771

Olenko teidän mielestä gootti ?
lenpimusaani on uniklubi ja tyksin aika paljon myös britneytäkin (salaisuus) ja EMINEM ON UNELMA< 33333
oon 13w mulla on vaaleen ruskeet hiukset ja joskus laitan ripsaril raitoi mustaks. !kasvomaalilla välil laitan huulet mustaks. ympäri paikkantaa kailotan tietty et oon gootti. kamuja mul ei oo kaikki vamaa pelkää ko oon ANGST ! tykkään pitää värikkätä vaatteita mut ENEMMÄN MUSTAA ,kérra mul oli keltane vyö ja jotku nauro :`( mut kerra tein itse korsetin laitoin kangaast palan ja laitin saksilla reijät ja menin se pääl kouluu ja kaikki nauro mulle, mut en vielkään tajuu miks ? mun isä kuoli 4vuotta sitte syöpään ni aattelin et mul o synkkä elämä. mun mielest tää oikeesti kuulostaa iha aidolta gootilt en tiedä tein mieipidettänne h&m on paras kauppa evö

17

2400

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdfasdffg

      No voi jeesus.

    • justiina

      Siis olihan toi oikeesti vitsi, joohan!

    • BubbleGirl

      *drool*

      • TRU3 G00771

        Samat sanat! :'D


      • goottiti95
        TRU3 G00771 kirjoitti:

        Samat sanat! :'D

        siis hei oikeesti!!1 vähäx mageet soot aito gootti niinq mäki!!11


    • diapolos

      Muista maalata silmämunatkin kajaalilla, ennen ett kyllä ole aito gootti.

    • kuolonsyöjä

      et ole gootti... tai no, ehkä wnb... Hanki elämä

      • haha

        Hemmetin hyvä kuvaus. Nuoruuden angsteissa leikitään ties mitä pellejä, mutta katsotaas parinkymmenen vuoden päästä kun olette kasvaneet (toivon mukaan..) aikuisiksi, mitä sillon sanotaan itestänne. Mitä kuvittelette itsestänne!? Vai meinaatteko olla 60 vuotiainaki jotain helvetin gootteja? Jos ette, niin mitä helvettiä oikein TEETTE nyt !?! Ette ole enää sellaisia, jona itseänne pidätte? Eikö se ole merkki siitä, että pitäsi jäädä kotiin kasvamaan ? Ei Jeesus! :D

        Menkää itseenne ja kasvakaa. Aika säälittävää touhua. Oikeasti. Jos tässä on Suomen tuleva nuoriso, täynnä jotain vitunpellejä (ollaan jotain mitä ei tulevaisuudessa ollakaan), niin voivoi..

        "uskalla olla oma itsesi, gootti"

        HAH :D


      • haha
        haha kirjoitti:

        Hemmetin hyvä kuvaus. Nuoruuden angsteissa leikitään ties mitä pellejä, mutta katsotaas parinkymmenen vuoden päästä kun olette kasvaneet (toivon mukaan..) aikuisiksi, mitä sillon sanotaan itestänne. Mitä kuvittelette itsestänne!? Vai meinaatteko olla 60 vuotiainaki jotain helvetin gootteja? Jos ette, niin mitä helvettiä oikein TEETTE nyt !?! Ette ole enää sellaisia, jona itseänne pidätte? Eikö se ole merkki siitä, että pitäsi jäädä kotiin kasvamaan ? Ei Jeesus! :D

        Menkää itseenne ja kasvakaa. Aika säälittävää touhua. Oikeasti. Jos tässä on Suomen tuleva nuoriso, täynnä jotain vitunpellejä (ollaan jotain mitä ei tulevaisuudessa ollakaan), niin voivoi..

        "uskalla olla oma itsesi, gootti"

        HAH :D

        Miksi leikitte jotain sellaista, millaisena ette kumminkaan pysy ? Eikö se kerro jo aika paljon teistä itsestänne ? Aika läpinäkyvää.

        Menkää itseenne pikku lapsukaiset.

        Kasvakaa.


    • Virvainen

      no onhan se hyvä että lapsella on unelmia mutta itsensä pettäminen ei oo kovin hyvä juttu ei. nyt näin jälkeenpäin katuu kaikkea mitä nuorena tuli tehtyä vain sen takia ku "niin piti tehä" tai ku kaveritki teki. eihän sitä nuorena halunnu myöntää että on väärässä koska nuorenahan oli aina oikeassa :D

      kaikkihan lähtee itestä.. se on vaan niin tosi.

      mutta niinhän se on että monet asiat älyää vasta aikuisena kun on niitä omia lapsia...

      antaa lasten leikkiä :)

    • rokkari69

      Tän on pakko olla vitsi! Sanokaa nyt että tää on vitsi!

    • Damned_

      Tässä vastauksia:

      Et ole gootti(ainakaan sen perusteella mitä kirjoitat.
      Tiedätkö yhtäkään GOOTTIbändiä?Sitä ei ole Eminem,Britney Spears saatika sitten uniklubi.
      KOLMETOISTA VUOTIAS?Luulin että olet jotain 10...(ei pahalla)
      Hiusten värillä ei ole merkitystä.
      Osta edes musta kajaali(älä siis piirrä kasvomaalilla naamaasi,pleace.)
      Huulien ei aina tarvitse olla mustat.Eikä sitä huulipunaa tarvitse aina ollakkaan.Käytän itse esim.violettia,punaista jne.Älä hehkuta sitä että olet gootti.Niin sinua haukutaan varmasti massateiniksi tai wnbgootiksi.(tiedän kokemuksesta.)Älä angstaa.Sillä tavoin teet vaan ittestäsi isomman wnbn.Hyvä että tykkäät pitää värikkäitä vaatteita,mutta se musta ei ole kaikki kaikessa gootillakaan.Voit käyttää vaikkapa tummanviolettia,keltasta,punasta vaikka mitä värejä(Älä silti pukeudu sateenkaareksi ;)).Hanki kavereita.Älä ole synkkis.Kyllä gootitkin nauravat ;).Jos joku nauraa,se on vaan sen merkki,että sinulla naurettavat vaatteet tai meikit.Älä tee itse vaatteita,jos et osaa.ÄLÄKÄ VARSINKAAN MENE SE PÄÄLLÄ KOULUUN!Et tajua miksi?Katsoitko peiliin ennen kouluun lähtöäsi?Ja se ei ole mielipideasia onko gootti vai ei.Värjää vaan hiukset punasiksi,jos siltä tuntuu.Jos haluat vielä tietää lisää gooteista niin laita minulle sähköpostia:

      [email protected] ;) PS:Lue joku aiheeseen kuuluva kirja,niin tiedät enemmän gooteista.(ehkä olisit uskottavampikin gootti)

    • Damned_

      Älä välitä noista,jotka hokevat jotain vitsistä.Lapsuudessa ei ole mitään pahaa.Kaikki ovat olleet joskus nuoria.Kaikki gootit ovat olleet nuoria.Minäkin olen nuori,ja olen tietoinen siitä millaista on olla wnb...Ei kivaa.Olen itse 15.Ja 60-vuotiaitakin gootteja on.Äläkä missään nimessä ota itseesi jos joku haukkuu sen takia,että olet gootti.Ne jotka sellaisesta haukkuvat ovat ilmeisesti jotain teinipellejä,jotka luulevat,että olet huonompi kuin muut.Ne itse eivät tiedä mitä tai ketä haukkuvat,koska eivät tiedä mitään gooteista.

      • Joku tämmöi vaan...

        Ihmettelinkin jo koska sulta tulee edes jotakin oikein.

        Itse olen vain 17-kesäinen kolli, mutta tunnen eräänkin 58 vuotiaan gootin. Hän ei itseään toki gootiksi laske, mutta näillä nykyisillä 'kriteereillä' hän on ollut goottia jo vaikka kuinka pitkään. Ja ei, häneen ei oikein kolahda nämä uudemmat pändit kuten esimerkiksi nämä ihqteinistelyt MCR, erinäiset industrial pändit, NIN, darkwave yhtyeet toisinaan EBM'n alle nimettynä saati sitten jokin doom pop.

        Ennenkuin alat pauhaamaan, hanki edes hiukan tietoa. kthxttylbb ^^


    • hauska!

      hauska juttu! ja suurin osa otti tosissaan!

      btw noita "erilaisia nuoria" on nykyään aika helvetisti.

      • sadsda

        Oikeesti, ei ees hymyilyttäny tuo vitsis. :( Muille tiedoks; goottityyli ei ole vain lapsille ja nuorille :>


      • 7RU3 GoOtti!!!111
        sadsda kirjoitti:

        Oikeesti, ei ees hymyilyttäny tuo vitsis. :( Muille tiedoks; goottityyli ei ole vain lapsille ja nuorille :>

        vitut idiootit tein ton tahallaniXDDDse on läppää


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      613
      4533
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3499
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      150
      3183
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      168
      2449
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2299
    6. 249
      1839
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1457
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1349
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      95
      1340
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1130
    Aihe