Onko joku jo ehtinyt kokeilemaan Dermosilin uutta mineraalipuuteria? Millainen sävy mahtaa olla iholla? Pitääkö kiillon kurissa? Kiitos!
Dermosil mineraalipuuteri
2
2070
Vastaukset
- .e.e.ee.
toi tuote on sen verran uutuus että sitä tuskin on kerennyt vielä kukaan kokeilemaan. näyttää tossa kuvassa tosi tummalta ja oranssilta..eikö oo saatavana muutaku tota yhtä väriä? se sisältää näitä aineita: Kaolin, Tocopheryl Acetate, Bisabolol, /-:, MICA, CI 77891, CI 77947, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 77163 ..mahtaako olla hyväksi iholle? mulla niin kauheet kokemukset kaikista dermosilin kasvoille tarkoitettavista tuotteista..
- hikijumpalla
Eilen oli kyseinen puuteri minulla testikäytössä työkaverini suosituksesta. Laitoin omalla tavallisella puuterisiveltimellä sitä aamulla ja illalla kasvot oli raikkaan näköiset jopa hikijumpan jälkeen. Tilasin omani jo tänään! Taidan heittää meikkivoiteet pois kokonaan kun niistä ei ole vuosiin enää löytynyt kunnollista. Lisäksi illalla putsatessa puhdistusmaidolla kasvoista ei lähtenyt kasvopaperiin ruskeaa, niinkuin meikkivoiteen jälkeen. Ja todella 8,50 ekkeriä tuosta tuotteesta kannattaa maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693