Onko joku jo ehtinyt kokeilemaan Dermosilin uutta mineraalipuuteria? Millainen sävy mahtaa olla iholla? Pitääkö kiillon kurissa? Kiitos!
Dermosil mineraalipuuteri
2
2111
Vastaukset
- .e.e.ee.
toi tuote on sen verran uutuus että sitä tuskin on kerennyt vielä kukaan kokeilemaan. näyttää tossa kuvassa tosi tummalta ja oranssilta..eikö oo saatavana muutaku tota yhtä väriä? se sisältää näitä aineita: Kaolin, Tocopheryl Acetate, Bisabolol, /-:, MICA, CI 77891, CI 77947, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 77163 ..mahtaako olla hyväksi iholle? mulla niin kauheet kokemukset kaikista dermosilin kasvoille tarkoitettavista tuotteista..
- hikijumpalla
Eilen oli kyseinen puuteri minulla testikäytössä työkaverini suosituksesta. Laitoin omalla tavallisella puuterisiveltimellä sitä aamulla ja illalla kasvot oli raikkaan näköiset jopa hikijumpan jälkeen. Tilasin omani jo tänään! Taidan heittää meikkivoiteet pois kokonaan kun niistä ei ole vuosiin enää löytynyt kunnollista. Lisäksi illalla putsatessa puhdistusmaidolla kasvoista ei lähtenyt kasvopaperiin ruskeaa, niinkuin meikkivoiteen jälkeen. Ja todella 8,50 ekkeriä tuosta tuotteesta kannattaa maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku594472Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1591435- 1601387
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti471371Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2501183- 2011092
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1461047- 801017
- 60948