kemin naiset

paikkakunnalle muuttava

Kertokaapa kemin miehet mielipiteenne
oman kaupungin naisista

36

4353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tökspertti

      kuin joka paikassa suomessa. Puolet normaaleja, puolet luulee itsestään liikoja

    • kylvaan

      90% on mummoja rolaattoreineen
      ja loput 10% aivottomia idiootteja

      Ei ole oikein mitään välimaastoa kemin naisissa.

    • kiuuuu

      Ihan perushyviä perseitä. Ainoastaan nämä itseään täynnä olevat tyypit ovat huvittavia.

    • vastauksista

      näkee, kannattanee harkita ainakin toisen kerran tänne muuttamista.
      t. mummo rollaattorilla tai aivoton idiootti?

    • aivoton mummo rollaattorein...

      niin,siis on joka puolella paljon eri kasteihin kuuluvia naisia.
      joka kaupunkiin mahtuu ne omat ruusut ja kaktukset,mutta mitä väliä.

      sitä mieltä silti oon,että kemissä on aika hurjan paljon nuita pissi blondeja
      "isoine" tisseineen ja luulevat olevan niiiiin super hyvännäköisiä että!!

      ollaan oikeen ollakseen vaikkei ollakkaan!

      todellisuudessa nuo on todella rumia,mitään sanomattoman näkösiä tyttöjä..ja suurin osa niistä on nuissa vero moda yms liikkeissä' töissä ja ovat niiiin muotiguruja ja pissiksiä..


      heheh,kattosivat peiliin,nekin ois nätimpiä ilman meikkiä. mikä ihme siinä on että pitää tursata kerralla se meikkiputkilö naamaan,ja ripsiväriä niinpaljon ettei meinaa silmiä jaksaa pitää auki..

      • taijat olla.

        Eikö ole kiva katsoa naisia jotka ovat itsestään varmoja? Minä ainakin mielummin katson naista joka viitsii huolehtia itsestään, kuin sitä verkkapukulökähousua!Ensin mollataan Kemiä, että naiset ei osaa laittautua ja sitten kun laittautuvat pitäs olla mummotyylisiä. Hah hah.Ja tuo "pissis", se on jo niin kulunut sana että etsi uusi.


      • hei daah
        taijat olla. kirjoitti:

        Eikö ole kiva katsoa naisia jotka ovat itsestään varmoja? Minä ainakin mielummin katson naista joka viitsii huolehtia itsestään, kuin sitä verkkapukulökähousua!Ensin mollataan Kemiä, että naiset ei osaa laittautua ja sitten kun laittautuvat pitäs olla mummotyylisiä. Hah hah.Ja tuo "pissis", se on jo niin kulunut sana että etsi uusi.

        siis kuka ny niille kotkille kade ois..jos nyt oisivat ees oikeesti kauniita ni ehkä sitten..


      • aivoton mummo rollaattorilla
        taijat olla. kirjoitti:

        Eikö ole kiva katsoa naisia jotka ovat itsestään varmoja? Minä ainakin mielummin katson naista joka viitsii huolehtia itsestään, kuin sitä verkkapukulökähousua!Ensin mollataan Kemiä, että naiset ei osaa laittautua ja sitten kun laittautuvat pitäs olla mummotyylisiä. Hah hah.Ja tuo "pissis", se on jo niin kulunut sana että etsi uusi.

        Miten se meni se juttu se; SE KOIRA ÄLÄHTÄÄ JOHON KALIKKA KOLAHTAA ;D


    • juipit hohooo

      millaiset ns. "miehet" ovat kemissä.

      Itseään täynnä kyrpä otsalla kaljamahaisia luusereita, jos minimuna itsella niin munan jatkeella ajellaan ja ollaan sitten niiiiin kovaa miestä että ja isketään näitä pissiksiä tai rollaattorilla varustettuja mummoja koska nämä normaalit naiset ei näistä miehistä välitä.

    • hessuttaja

      on täynnä kauniita naisia. etenkin näin kesän aikaan tulee huomattua kuinka naiset ovat oikein parhaimmillaan. minun ei kyllä tarvitse kemiä kauemmas lähteä kauniita naisia katselemaan

    • atk-hemmo

      Olen usein Kemissä työasioissa ja usein mukanani ulkomaisia kollegoita. Vietän/vietämme usein iltaa kemiläisissä ravintoloissa ja ei voi kuin sanoa että on upeita naisia Kemissä.

    • atk-hemmo

      Olen usein Kemissä työasioissa ja usein mukanani ulkomaisia kollegoita. Vietän/vietämme usein iltaa kemiläisissä ravintoloissa ja ei voi kuin sanoa että on upeita naisia Kemissä.

      • Anonyymi

        Samma här työasioissa Kemissä. Olisiko kivaa naista seuraksi iltaa istumaan ruuan ja viinin kera.


    • atk-hemmo

      Olen usein Kemissä työasioissa ja usein mukanani ulkomaisia kollegoita. Vietän/vietämme usein iltaa kemiläisissä ravintoloissa ja ei voi kuin sanoa että on upeita naisia Kemissä.

    • morgan10

      Näin reilun kolmekymppisen miehen näkökulmasta katsottuna ei kovin montaa kunnon naista Kemistä löydy. Suurin osa naisista on eronneita yh-äitejä jotka kulkee cornerissa vonkaamassa miehiä(valehtelevat vielä ikänsä, heh) . Näistä naisista suurin osa tuntuu elävän uudelleen kadotettua nuoruuttaan.
      Salilla käydään neljä kertaa viikossa ja lauantaina puetaan päälle teiniprinsessavaatteet ja toivotaan että joku huomais. Jos ei miehet huomaa, niin käydään itse kimppuun kuin sika limppuun. Pahoillani, mutta näin se vain on.

      • minäkun luulin....

        ...että siellä cornerissa vaan ukkomiehet vonkaa vierasta pi.....


      • yh-äiti.....

        ole mielestäsi kunnon nainen?
        Eivät suinkaan kaikki eronneet naiset baarista miesseuraa ole etsimässä, vaikka miehet niin ehkä luulevatkin.
        On olemassa ihmisiä jotka osaavat nauttia yksinolosta, eikä heti tarvitse uutta miestä etsiä.
        Ja jos saa kysyä, missähän baarissa näiden eronneiden Yh-äitien pitäisi käydä? ;)


      • Leidi 43v

        Totuus asuu näissä eroneissa yh-äideissä. Siinä on kuule rima korkealla ja vapaus number one, kun on yhdestä miehestä eroon päässyt 10-20 avioliiton jälkeen.
        Onko surkeampaa näkyä kun eronnut (tai ukkomies) kaljoissaan itkee: "kun muija ei ymmärrä ja koirakin kusee kintuille...".
        Hah, sanon minä. Vedät ehkä puoleesi niitä vonkujia, mutta me todelliset naiset tiedämme että se on AINA nainen joka loppujen lopuksi valitsee, ja siihen on miehen tyydyttävä.
        Näin on näreet!


      • fbb
        Leidi 43v kirjoitti:

        Totuus asuu näissä eroneissa yh-äideissä. Siinä on kuule rima korkealla ja vapaus number one, kun on yhdestä miehestä eroon päässyt 10-20 avioliiton jälkeen.
        Onko surkeampaa näkyä kun eronnut (tai ukkomies) kaljoissaan itkee: "kun muija ei ymmärrä ja koirakin kusee kintuille...".
        Hah, sanon minä. Vedät ehkä puoleesi niitä vonkujia, mutta me todelliset naiset tiedämme että se on AINA nainen joka loppujen lopuksi valitsee, ja siihen on miehen tyydyttävä.
        Näin on näreet!

        näin, on täynnä säälittäviä eronneita yh-äitejä, kaikista pahin tässä vielä on, että iskettävät varattuja miehiä, mikä helv. naisilla on että vapaat eivät kiinnosta? varsinkin takajärvi-syväkangas alueella asuu ainakin yksi...

        totta kyllä että on niissä miehissäkin vikaa jos leikkiin lähtee mukaan.


      • .........
        fbb kirjoitti:

        näin, on täynnä säälittäviä eronneita yh-äitejä, kaikista pahin tässä vielä on, että iskettävät varattuja miehiä, mikä helv. naisilla on että vapaat eivät kiinnosta? varsinkin takajärvi-syväkangas alueella asuu ainakin yksi...

        totta kyllä että on niissä miehissäkin vikaa jos leikkiin lähtee mukaan.

        Sattumoisin asu aika montakin yh-äitiä....
        kuten myös poikamiehiä ja sinkkuja, tuskimpa niistä kaikki varattujen miesten perässä juoksevat joten älähän yleistä.


      • Anonyymi
        Leidi 43v kirjoitti:

        Totuus asuu näissä eroneissa yh-äideissä. Siinä on kuule rima korkealla ja vapaus number one, kun on yhdestä miehestä eroon päässyt 10-20 avioliiton jälkeen.
        Onko surkeampaa näkyä kun eronnut (tai ukkomies) kaljoissaan itkee: "kun muija ei ymmärrä ja koirakin kusee kintuille...".
        Hah, sanon minä. Vedät ehkä puoleesi niitä vonkujia, mutta me todelliset naiset tiedämme että se on AINA nainen joka loppujen lopuksi valitsee, ja siihen on miehen tyydyttävä.
        Näin on näreet!

        Hyvä kirjoitus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kirjoitus

        Hyvä kommenti


      • Anonyymi
        Leidi 43v kirjoitti:

        Totuus asuu näissä eroneissa yh-äideissä. Siinä on kuule rima korkealla ja vapaus number one, kun on yhdestä miehestä eroon päässyt 10-20 avioliiton jälkeen.
        Onko surkeampaa näkyä kun eronnut (tai ukkomies) kaljoissaan itkee: "kun muija ei ymmärrä ja koirakin kusee kintuille...".
        Hah, sanon minä. Vedät ehkä puoleesi niitä vonkujia, mutta me todelliset naiset tiedämme että se on AINA nainen joka loppujen lopuksi valitsee, ja siihen on miehen tyydyttävä.
        Näin on näreet!

        Mikx olet yh..hmmmmm


    • Anonyymi

      Oikeusministeriön työryhmä on laatinut lakiehdotuksen, joka lieventäisi 12-15-vuotiaisiin lapsiin kohdistuvien seksuaalirikosten tuomioita. Mikäli uhrin ikä olisi tältä väliltä, arvioitaisiin hänen vapaaehtoisuus seksuaaliseen tekoon, mikä lieventäisi rikoksen rangaistavuutta.

      Mikäli uhri olisi puolestaan alle 12-vuotias, vapaaehtoisuutta ei arvioitaisi, vaan seksuaalinen teko tuomittaisiin lapsenraiskauksena tai seksuaalisena kajoamisena lapseen.

      Toteutuessaan lakiuudistus siirtäisi vastuuta seksuaalirikoksen tekijältä 12-15-vuotiaalle uhrille – siis lapsille, joilla ei ole kykyä tehdä harkittuja päätöksiä, saatikka kantaa vastuuta seurauksista. Kyse on lapsista, joiden kehitys on keskeneräinen niin fyysisesti, psyykkisesti kuin emotionaalisesti. Lapsista, jotka ovat tämän vuoksi täysin alttiita muiden vaikutusvallalle.

      • Anonyymi

        Kyllä 15- 18 vuotiaat naiset on kaikkein ihanampia. Ovat vieläkin tai ovat vasta olleet lapsia ja monissa heistä on vieläkin suloista lapsenmielisyyttä ja se on ihanaa. Ovat kuitenkin jo seksikkäitä naisia. Hyvä kroppa, hyvä meikki, pitkät terävät hopeiset kynnet, tiukat farkut jne. Vaikkapa silloin tällöin em. laiteltu puettu. Wauu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä 15- 18 vuotiaat naiset on kaikkein ihanampia. Ovat vieläkin tai ovat vasta olleet lapsia ja monissa heistä on vieläkin suloista lapsenmielisyyttä ja se on ihanaa. Ovat kuitenkin jo seksikkäitä naisia. Hyvä kroppa, hyvä meikki, pitkät terävät hopeiset kynnet, tiukat farkut jne. Vaikkapa silloin tällöin em. laiteltu puettu. Wauu.

        Minä tykkään nuorista transuistakin ja yleensä poitsuista nuorista noin 18- 20 v jotka on tyttömäisen sieviä söpöjä, treenattu sopivasti niin että on hoikka vyötärö ja seksikäs pylly ja että on hyvin meikattu ja tiukat farkut tms. Ja että on ehdottomasti siisti ja posliini. Tukka tietenkin saa olla päässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tykkään nuorista transuistakin ja yleensä poitsuista nuorista noin 18- 20 v jotka on tyttömäisen sieviä söpöjä, treenattu sopivasti niin että on hoikka vyötärö ja seksikäs pylly ja että on hyvin meikattu ja tiukat farkut tms. Ja että on ehdottomasti siisti ja posliini. Tukka tietenkin saa olla päässä.

        Olisi joskus edes mukava olla lähekkäin kuvaamasi poitsun kanssa. Vaikka olen aikuinen hetero mies tai mies oletettu niin kiinnostaa .. Niitä saisi rahalla netistä mutta..


    • Anonyymi

      Kemi on nykyään sukupuolineutraali kaupunki niin täällä on vain henkilöitä.

      • Anonyymi

        Ihania ovat kaikki kaikkialla ja se on ihanaa. Niinkuin uroishevoinenkinkin hiranhataa aina niityllä; ihahaahaaihanaalihavaaaa...T.Anttelainen


    • Anonyymi

      No, mikäs niissä. Tyydyttävät taitavasti miehen tarpeet. Jakavat ilman maksua, varsinkin kolmekymppiset ja sitä nuoremmat antavat kyllä kun oikeilla sanoilla osaat pyytää, riippuvatta siitä onko varattu, yh vai vapaa. Joku yrittää aina jotain maksua tahtoa, siitä kannattaa varmistua etukäteen. Hinta ei ole tae laadusta, kyllä parhaat ovat ihan ilmaisia.

      • Anonyymi

        Mistäpä tiijät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpä tiijät?

        Kun sannoo naiselle että on orpo niin aina saapi,!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun sannoo naiselle että on orpo niin aina saapi,!!!

        Mitä saapi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä saapi?

        pimpsaa.


    • Anonyymi

      Pimpsa ku pimpsa. Ei se vesi soutamalla järvestä lopu eipä pimpsa naimalla kulu. Kyllä kemistä pimpsaa saa, ihan ilmaiseksi. ja kun varattua naista höylää, ei tartte isyys-ongelmien kanssa painia, sillä on aviomies josta tulee automaattisesti isä ja eron sattuessa elarien maksaja. Minä poika naiskentelen vaan, mitään maksa en.

      • Anonyymi

        Niimpä. Kemissä paljon vuorotyölaisiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe