Heip!
Olisi _ehkä_ aikomuksena ostaa BMX-pyörä, mutta olen melko tietämätön näistä pyöristä vielä..
Kysymys onkin, miten on, pystyykö näillä pyörillä suorilla saamaan kovatkin vauhdit vaikka niissä ei vaihteita ole laisinkaan?
Pisti mietityttämään, kun omasta mielestäni kaverini ajaa hyvin sekä normaalilla tielläkin bmx:llään että sitten temput sun muut kaupunkihurjastelut sujuu..
Miten voi olla mahdollista että pyörillä pystyy ajamaan sekä 'kevyen vaihteen ajoa' että suorilla 'raskasta vaihdetta'??
Vastausta kiitos!
BMX-PYÖRÄT?
4
562
Vastaukset
- Sami369
Tässä olisi tosi hyvä BMX PYÖRÄ TÄMÄN VUODEN KALLEIN MALLI DK EFFEKCT 2009 VUODEN MALLI
ostin tämän BMX pyörän 749e ja myyn pyörän 550-600e melkein uusi käytetty vain kuukausi. BMX pyörä ostamis päivä 16.7.2009 uutena. Jos tulee hakemaan oulusta heti niin saat pyörän 500e. Toimii tosi hyvin ei mitään vikoja. On käyttety huolossa joka maksoi 70e ja osttettu 25e maksavat metalli tapit. Itse tulen häviämään ainakin 344e. Elikäs aika halvalla 2009 vuoden BMX pyörä.
jos haluat lisä tietoa ja tarjota soita tähän numeroon 0409139659
Tarkemmat tiedot pyörästä
mukana tulee 4 metalli tapia
Runko on Park/Street Design 100% Cr-Mo
Haarukka DK 100% 4130 Cr-Mo
Kammet/keskiö DK Social 3-osaset/Span.
Vaakaputken mitta 20.75"- repa:
BMX vastine talvella on snowscoot, katso www.offshore.fi
- hhh-h
kyllähän niillä pääsee hyvinkin lujaa. vaihde on säädetty siten, että voi päästä mahdollisimman lujaa mutta myös polkeminen on tarpeen tullen "kevyttä". riippuu myös siitä, onko bmx pyörä flätti vai dirtti tai kenties streetbmx.
- bmx rider vantaa
Tämä on vanha viesti,mutta jos et ole vielä ostanut niin kyllä bmx pyöriä on erilasia kenties kaverisi on säätänyt pyörää,ja riippuu tietenkin siitä (onko bmx:än malli dirt race tAI freestyle.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313994- 412679
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut412667Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82425- 302393
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3122230- 381969
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461643Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481592- 1411497