Onko hyvä ja asiantunteva liike ? Myyvätkö laatutuotteita ?
Kauppa-Veljet ?
7
1419
Vastaukset
- RiKaMi
No varmasti löytyy pyörää jokaiselle...ja palvelu on ok.
- Henki Hieveri
Tympeää sakkia, mutta tietääkseni pyörät ovat ihan OK. Muutenkin pyöräliikkeissä on niin, ettei asiantuntemus ja miellyttävä asiakaspalvelu kuje käsi kädessä.
Mutta jos sinua kiinnostaa hankkia kunnon pyörä eikä lähteä treffeille henkilökunnan kanssa, niin siitä vaan.
- Torstio
laatu himmeleitä myyvät.asikaspalvelu mielestäni ylimielistä,ei varsinaisesti töykeää.Itse en asioi liikkeessä kuin pakosta.Asioin vuosi sitten liikkeessä yrittäen varata tiettyä fillaria ilman käsirahaa,tarkoituksena tehdä käteiskauppa parin päivän päästä.ei onnistunut.kuulemma rahalla saa.tilasin fillarin satasta halvemmalla oulusta,tuli matkahuollolla parin päivän päästä.maksoin tavaran saadessani.
- käyty on
palvelua...jos nyt sellasta voi edes palveluksi sanoa...Ja kiskurihinnat eli ei kannata mennä kun löytyy parempiakin paikkoja
- Käynyt parikertaa
Itse saanu ihan ok palvelua, tosin tuntuvat olevan aika työllistettyjä mm huollonpuolella. ja tuhon mitä täällä sanottiin tosta ostohommasta niin harva firma antaa fillaria jollain pikkupantilla "koekäytöön"...
Hmm Asiantuntemus on ihan ok puljussa, mutta esm keväisin piinaa armoton ruuhka, eikä asiakaspalvelulle jää oiken aikaa - Ymmärrettävää kyllä. Siksi itse käyn aina ns sesonkien ulkopuolella osia yms hankkimassa - jos vain mahdollista - paitoja ostanut
Olen käynyt pari kertaa varusteostoksilla ja todella hyviä tarjouksia on ollut. Pyörien hintoja en silloin katsonut. Palvelusta en sano mitään, kun en sitä silloin "tarvinut" - vaihtorahat oli laskettu kyllä oikein :)
- Maastopyörä
Ostin Konan maastopyörän, lupasivat toimittaa viikossa. Nyt on kolme viikkoa kulunut ja pyörää ei näy missään. Olen purkamassa kauppaa, toivottavasti saan rahat takaisin. Jos ei palaudu, niin sitten reklamaatio ja kuluttaja-asiamiehelle. Kun ekan kerran kysyin pyörää 1,5 vkoa kaupanteosta, sanoivat että ei tänne kannata soitella ja kysellä. Tiedustelin myös pyörää maahantuojalta, joka lupasi pyörän neljässä päivässä hollannista. Palvelu oli tosi töykeää, en asioi enää koskaan heillä. Konan haluaisin vielä joskus hankkia, kun vaan löytyisi sopiva toimittaja, jolta pyörän saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462