Ketkäs kävivät Lumouksessa? Kertokaahan paikalla olleet mielipiteitänne bändeistä, musiikista ym.
Itse tykkäsin machine parkista ja all gone deadista. Knifeladder oli aika nukuttavaa musiikkia, sitä valiteltiin kavereiden kanssa. Naureskeltiin, että yritetäänkö tässä saada ihmiset jo lähtemään kotiin ennen pääesiintyjää :D
Deejiit olisivat mielestäni saaneet soittaa rokimpaakin musiikkia, kuin pelkkää ebm:ää. Ainakin vanhat lumouskonkarit sanoivat, että yleensä joka toinen vuosi on jumpsjumps -festari, joiden välissä saadaan kuulla jotain rokimpaakin.
Lumous
saarasatiainen
2
496
Vastaukset
- Laibach**
Itse ainakin tykkäilin taas .Miinuspuolena nämä tyypit joiden mielestä se, mitä on päällä, ratkaisee kuinka aito olet...
- saarasatiainen
Niinhän se on. Musiikinhan se pitäisi loppujen lopuksi yhdistää, ei vaatetuksen. Mut elitisteistä huolimatta, oli lystiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017213
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524856- 794549
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?684256- 1324148
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263168Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82888- 392448
- 472357
- 2092258