Ketkäs kävivät Lumouksessa? Kertokaahan paikalla olleet mielipiteitänne bändeistä, musiikista ym.
Itse tykkäsin machine parkista ja all gone deadista. Knifeladder oli aika nukuttavaa musiikkia, sitä valiteltiin kavereiden kanssa. Naureskeltiin, että yritetäänkö tässä saada ihmiset jo lähtemään kotiin ennen pääesiintyjää :D
Deejiit olisivat mielestäni saaneet soittaa rokimpaakin musiikkia, kuin pelkkää ebm:ää. Ainakin vanhat lumouskonkarit sanoivat, että yleensä joka toinen vuosi on jumpsjumps -festari, joiden välissä saadaan kuulla jotain rokimpaakin.
Lumous
saarasatiainen
2
532
Vastaukset 2
- Laibach**
Itse ainakin tykkäilin taas .Miinuspuolena nämä tyypit joiden mielestä se, mitä on päällä, ratkaisee kuinka aito olet...
- saarasatiainen
Niinhän se on. Musiikinhan se pitäisi loppujen lopuksi yhdistää, ei vaatetuksen. Mut elitisteistä huolimatta, oli lystiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1851554
- 851332
- 1041058
- 48889
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40773Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..9741Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83646Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.105617Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30611Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45567