Haluaisin ostaa vakiopyörän työmatka- ja kauppareissupyöräksi, mutta pituiselleni sellaista ei tahdo löytyä. Olen 194 cm pitkä ja alle satakiloinen mies.
En hae mitään vauhdikasta retkipyörää, vaan ihan tavallista miestenpyörää. Esimerkkinä voisi olla vaikka Helkama Vaeltaja. Rungon korkeus kuitenkin saisi olla yli 60 cm.
Onko kellään tiedossa kauppaa tai valmistajaa, joka voisi toimittaa isokokoisen vakiopyörän?
Mistä korkearunkoinen vakiopyörä?
3
567
Vastaukset
- pyörätiellä
Liikkeitä on monissa paikoissa. Pääkaupunkiseudulla sinulle tarvettasi vastaavan pyörän hankkivat (jos heillä ei sitä ole varastossa) ainakin Velosport, Bike Planet -liikkeet ja Fillarikellari. Nämä ovat esimerkkejä asiantuntijaliikkeistä, jotka osaavat ja vastaavat aina myymistään tuotteista.
Muitakin hyviä kauppoja on, mutta en tee pidempää listaa tietämättä mistä päin Suomea kysymys tuli.- viia
minulle tarjottiin juuri Helkaman runkoa (60cm) rakennettavaksi.
Liikkeen nimeä en muista, kun ei mainosta itseään millään kyltillä - töitä riittää kuulemma muutenkin. On edullinen. 0400628343
Olen muutaman sentin aloittajaa pitempi. - Pitkä ukko
kiitos vastauksista. Pitääpä ottaa yhteyttä noihin liikkeisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244736- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483135- 542677
- 2062621
- 512609
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322410- 1522338
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081549