Mortiis

TheFan

Mitä kuuluu nykyään Mortiisille?Onko uutta levyä tiedossa?Ei siis mitään vanhojen mixauksia.

8

862

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vampyrli

      käsittääkseni nyt niillä on vain muitten bändien remiksauksia ja esiintymisiä tiedossa, ja mitä nyt hetken seikkaillut bändin kotisivuilla niin ei niillä kyllä näyttäisi olevan mitään omaa uutta tiedossa ainakaan vähään aikaan...

      • TheFan

        No voi perse :(


      • juriel

        Kaipasin jotain uutta tuotantoa pikku goblinilta. Voihan pahus.


      • Grmelin

        Eikös se muokannut korvansa plastiikkakirurgilla sellaiseksi kuin Yodalla?


      • BubbleGirl
        Grmelin kirjoitti:

        Eikös se muokannut korvansa plastiikkakirurgilla sellaiseksi kuin Yodalla?

        Vau! Tyypissä on asennetta!


      • Goth-Mog
        BubbleGirl kirjoitti:

        Vau! Tyypissä on asennetta!

        Tyypissä on tyhmyyttä. Vähän kuin Twistareitten Dee Snaiderissa, joka viilaututti hampaansa teräviksi.


      • BubbleGirl
        Goth-Mog kirjoitti:

        Tyypissä on tyhmyyttä. Vähän kuin Twistareitten Dee Snaiderissa, joka viilaututti hampaansa teräviksi.

        Kunhan ne eivät ole liian isot ja pursua ulos suusta.
        Olen aina halunnut pienet, söpöt vampyyrihampaat.


    • 211

      Löytyi sivun pituinen Mortiiksen haastattelu ja tulevaisuuden suunnitelmat oli tällaiset:
      "Orkus: Do you have plans for the future, after the release of Some Kind Of Heroin?
      Mortiis: Well, we're touring again soon with Deathstars. And We've been working on and off, writing new songs for a new album, it's going to be amazing, it's pretty big step musically and sonically. The idea is to finish it this summer, although now that we're touring all of April I'm not sure if that will happen, but we have lots of material in progress, and it's going to be a really cool album, very angry, yet very moody."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      429
      1906
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      198
      1593
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1441
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      179
      1423
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1066
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      1050
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      976
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      120
      968
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      96
      948
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      906
    Aihe