Nykypäivän naisihanne?

Donatella

Onko se aggressiivinen, aloitteellinen ja avoimen seksikäs nainen vai ujo, siveä ja hieman pidättyväinen nainen?

15

2155

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...se ihannenainen?

Jos se on haaveissa itsekullakin miehellä?

Toinen tykkää äiteestä, toinen tyttärestä.

• se on

yksilöllinen.

• tylsä paskiainen

Nykyään on erittäin tärkeää olla yksilöllinen, mutta se täytyy ehdottomasti tehdä oikealla tavalla. Eli samoin kuin kaikki muutkin tekevät.

• Aikamies..

Kautta aikojen (ainakin viime)fiksu ja iloinen sekä sivistynyt naisellinen nainen on saanut parhaat miehet. Empä usko, että naisihanne tuosta paljon on muuttunut.

harva mies tykkää aggressiivisesta, avoimen seksikkäästä tai ujosta ja pidättyväisestä naisesta. En minä ainakaan vaikkakin ääritapauksillekin on ottajansa.

Näiden kahden esimerkin väliin mahtuu ne ihannenaiset.

• se on minä

päällisin puolin ja yleisesti tunnettuna vitun hyvännäköinen, mut saakelin ujo..

Mutta..

kunhan antaa tutustua, on kaikkea muuta kuin ujo..

• on avainsana

Miehet juoksevat seksin perässä, joten seksikkyys on tärkein ominaisuus. Eli siis aloitteelliset ja aggressiivisen seksikkäät naiset ovat miesten mieleen. Mies ei itse tiedosta tätä välttämättä.

Itse olen huomannut, että kiltit naiset ovat yksin tai huonossa alistussuhteessa ja seksin suhteen aggressiiviset huorahtavat naiset saavat tällaisia miehiä kuin esim. Matti Vanhanen eli perustaviksia suomalaisia miehiä. Hyvin harvassa on niitä laadukkaita miehiä, joille seksi ei ole elämän pääsisältö. Silti loppujen lopuksi huorahtavia naisia ei arvosteta, mutta eivät he siitä välitäkään.

• vastakkainasettelu

Ujouden ei automaattisesti tarvitse tarkoittaa ujoutta makuukammarin puolella...siveydestä puhumattakaan.

• kuitenkin

niin miehet sen useasti näkevät/kokevat.

• HUUMORINTAJU

MUN MIELESTÄ AINAKIN HUUMORIA PITÄÄ OLLA

• Anonyymi

EI NE KAIKKI SITÄ YMMÄRRÄ EIKÄ MINUA

• Anonyymi

nigga

• Anonyymi

Huorahtavat, anteliaat naiset on nykyään miesten ihanteita.

• Anonyymi

Ja syystä.

• Anonyymi

Ainahan ne ovat olleet... ;)

• Anonyymi

Nuorempana olisin valinnut ehkä toisin; aloitteellinen, oman seksuaalisuutensa kanssa sinut oleva kypsä nainen. Vahvatahtoisissa naisissa on ehkä jotain pelottavaakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3255
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2313
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1869
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      28
      1795
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1421
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1381
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1276
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1271
    9. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1187
    10. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1187
    Aihe