Niin, että jos tiedätte niin vastatkaa tähän.
Mulla on aika vaalee iho ja palan helposti eli pakko aina laittaa aurinkorasvaa kun oon auringossa. Haluaisin kuitenkin ruskettuakin, eli suojaako aurinkorasva myös ruskettumiselta vai onko se vain myytti?
Aurinkorasvan vaikutus rusketukseen?
4
1129
Vastaukset
- Missä
sankkeriltakin. KVG
- mutta hidastaa
Eli iho ruskettuu hitaammin auinkorasvalla suojattuna, mutta ei aurinkorasva sitä ruskettumista estä. Ja tuleepahan tasaisempi rusketus, eikä ainakaan käy niin, että pääsee palamaan ja iho kuoriutuukin pois. Sitten olisi taas edessä uusi grillaus.
Eli aurinkorasvan käyttö kannattaa (tietenkin sopivalla suojakertoimella - liian suuri hidastaa rusketusta liikaa ja liian pieni ei suojaa palamiselta).
- hidastaa
Eli iho ruskettuu hitaammin auinkorasvalla suojattuna, mutta ei aurinkorasva sitä ruskettumista estä. Ja tuleepahan tasaisempi rusketus, eikä ainakaan käy niin, että pääsee palamaan ja iho kuoriutuukin pois. Sitten olisi taas edessä uusi grillaus.
Eli aurinkorasvan käyttö kannattaa (tietenkin sopivalla suojakertoimella - liian suuri hidastaa rusketusta liikaa ja liian pieni ei suojaa palamiselta).
Tämä on sitten sekä luettua että itse koettua. - Anonyymi
Rusketusta voi hankkia myös itseruskettavilla pillereillä
Mytan:
http://hyvinvointishop.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821176PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842