RAY:n Pelaamo99

täyttä

Kusetusta. Antaa aivan väärän kuvan raha-automaateista. Tiputtelevat voittoja tuplauksessa aivan eri lailla kuin todellisuudessa. Toisaalta sen ymmärtää kun ovat ns. "esittelypelejä" joilla pitää ihmiset saada pelamaan oikealla rahalla. Automaattirulettikin pyörii selvästi eri lailla kuin pottisaleissa. Monet jotka ovat täällä jankuttaneet pelien satunnaisuudesta ovat saaneet vahvistuksen pelaamalla RAY pelaamossa pelit voivat peräti ollakin jopa mahdollisesti satunnaisia, ainakin muutaman sadan tunnin testauksella. Tuplaukset onnistuvat siinä suhteessa kuin pitävätkin, eikä tuplattavalla summalla ole merkitystä niin kuin todellisuudessa. ( isot onnistuvat selvästi huonommin kuin pienet 0.20 ja ym 0.40 centin helpot tuplaukset ). JA huomattavasti vähemmän pelaajaa ärsyttäviä "läheltä piti " tilanteita Pelatkaa ja todetkaa

11

1040

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuri näin

      Jos koneet olisivat samanlailla toimivia ja voittoja jakavia kuin pelaamossa , ammottaisivat ne tyhjyyttään kentällä hehe hhee.

    • ja on todettu

      Tuplauksissa ei ole minkäänlaista eroa. Jokainen voi pohtia vapaasti päässään, kumman pelitilanteen tappiot pelaaja muistaa paremmin: demorahat vai oikeat rahat.

      Niitä tappiin vietyjä tuplauksia totta kai tulee vähän väliä, samoin kuin oikeassakin pelissä, jos se on pelaajan tyyli. Ja kas kummaa molemmissa noin puolet onnistuu myös viimeisessä tuplauksessa, mikä siinä on niin hankalaa ymmärtää?

      Koetahan joskus pistää merkille niitä välikierroksia, joissa peli nyhtää sitä pakollista palautusta itselleen, oli pelaaja sitten mummo tai riskinottaja. Myös demossa, vaikka se ei ilmaisena pelinä missään tuntuisikaan. En näe mitään järkeä laittaa viittäkymppiä peliin, jotta saisin kaksi kuudentoista euron voittoa tuplaamalla. Siinä mielessä demo on tehnyt taatusti hyvän vaikutelman eli pitää poissa idioottipelien äärestä - reaaliautomaatteihin en ole koskenut kolmeen vuoteen. Samassa ajassa vedonlyönnin palautus on yli 190 %.

    • Kun et huomaa paljoko pelaamossa tyrkkäät rahaa kun saat tuplauksen onnistumaan. Oikeassa pelissä huomaat heti, että olet syöttänyt koneeseen 50€ kun saat noin 20€ tuplauksen onnistumaan. Niin ja satunnaisia ja tismaalleen samanlasiahan ne on. Niihän silellä pelaamossa faktaa pelistä sivulla sanotaan.

      • totta kait

        Pitää laskea myös laitetut kolikot myös demopelissä. 20-30 euron netto voitto aloituspanoksella 20-40€ on jokseenkin äärimmäisen harvinainen reaalipeleissä toisin kuin pelaamossa onnistuu yllättävän hyvin ja epäuskottavan usein. On sen verran tultu pelattua. Ja on raskaan sarjan kokemus myös todellisista peleistä. Miksi niiden pitäisi olla samanlaisia. RPO sitäpaitsi perui väitteensä kaikkien laivapelin satunnaisuudesta... Yksikään PAFFIN laivapeli ei ole satunnainen pöytärulettia lukuunottamatta- jos nyt sekään kun on PAFFISTA kysymys....


      • totta kait kirjoitti:

        Pitää laskea myös laitetut kolikot myös demopelissä. 20-30 euron netto voitto aloituspanoksella 20-40€ on jokseenkin äärimmäisen harvinainen reaalipeleissä toisin kuin pelaamossa onnistuu yllättävän hyvin ja epäuskottavan usein. On sen verran tultu pelattua. Ja on raskaan sarjan kokemus myös todellisista peleistä. Miksi niiden pitäisi olla samanlaisia. RPO sitäpaitsi perui väitteensä kaikkien laivapelin satunnaisuudesta... Yksikään PAFFIN laivapeli ei ole satunnainen pöytärulettia lukuunottamatta- jos nyt sekään kun on PAFFISTA kysymys....

        Pelaamon pelit ovat tismalleen samoja kuin ray:n oikeat pelit. Paffin online demompelit ovat tismallen samoja kuin oikeat.

        Siinä olet oikeassa, että paffin lavapelit ainakaan kaikki ei ole satunnasia, mutta osa on.
        Varsinkin pötäruletti.

        Vai mitenkä pöytäruletti ei voisi olla laivalla satunnainen?


      • RPO
        totta kait kirjoitti:

        Pitää laskea myös laitetut kolikot myös demopelissä. 20-30 euron netto voitto aloituspanoksella 20-40€ on jokseenkin äärimmäisen harvinainen reaalipeleissä toisin kuin pelaamossa onnistuu yllättävän hyvin ja epäuskottavan usein. On sen verran tultu pelattua. Ja on raskaan sarjan kokemus myös todellisista peleistä. Miksi niiden pitäisi olla samanlaisia. RPO sitäpaitsi perui väitteensä kaikkien laivapelin satunnaisuudesta... Yksikään PAFFIN laivapeli ei ole satunnainen pöytärulettia lukuunottamatta- jos nyt sekään kun on PAFFISTA kysymys....

        "RPO sitäpaitsi perui väitteensä kaikkien laivapelin satunnaisuudesta"
        Haluaisin huomauttaa ettemme KOSKAAN Rahapelioppaassa ole väittäneet kaikkia laivapelejä satunnaisiksi.


    • allekirjoitan PAFFIN

      DEMOPELEISTÄ saman. Multihand Jackpotissa oikealla maksipanoksella pelatessa kuningas ja ässä esiintyvät tuplauksessa äärimmäisen usein toisin kuin taas demossa luukuttaa pientä >6 erittäin usein. Pelaan kylläkin ainoastaan 2-3 tuntia päivässä, eli RPO tai gapler1 väittää ettei otos ole luotettava ;););). Kyllä ne jotka täällä väittävät että demot ja muut pelaamot olisivat identtisiä oikean rahan kanssa puhuvat muusta kuin kokemuksesta. Ne jotka ovat "oikeasti" pelanneet ovat huomanneet eron. Muuta väittävät eivät usko koska eivät ole pelanneet muuta kuin leikkidemoa, jolla ei ole mitään tekemistä rahalla pelaamisella.

      • kenoneito

        On pelattu demot ja ei-demot, noin 30 000 euron reaalitappioilla (alkaen 1990-l). Samat pelit samoilla surkeilla ehdoilla. Nämä siis RAY:n ja pahvin kokemukset, kansainvälisistä kasinoista en tiedä.


    • ei niin suurta

      eroa kuin PAFFIN demopeleissä, jotka ovat täyttä kusetusta verrattuna oikealla rahalla pelatessa. Multihand jackpotissa menee viimeistään 3.tuplaus pieleen , mutta demossa pääsee eteenpäin kun iskee pientä vaan jakajalle,, todella uskottavaa. täyttä huijausta..........

      • jotka toista

        väittävät ovat pelanneet ainoastaan DEMOpelejä. Ne voivatkin peräti olla satunnaisia sen verran mukavasti niiden tuplaukset AINA onnistuvat. Toisin kun pelaa oikealla rahalla tuplauksessa tulee yleensä viimeistään 4. tuplauksella seinä vastaan eli mahdoton päästä eteenpäin, kone on ohjelmoitu niin. Suuret tuplaukset eli 15> menee järjestelmällisesti pieleen ellet ole ensin tarpeeksi hävinnyt pelille. Ei noissa satunnaisuuden kanssa ole mitään tekemistä niinkuin ei missään paffilan peleissä.


      • kenoneito
        jotka toista kirjoitti:

        väittävät ovat pelanneet ainoastaan DEMOpelejä. Ne voivatkin peräti olla satunnaisia sen verran mukavasti niiden tuplaukset AINA onnistuvat. Toisin kun pelaa oikealla rahalla tuplauksessa tulee yleensä viimeistään 4. tuplauksella seinä vastaan eli mahdoton päästä eteenpäin, kone on ohjelmoitu niin. Suuret tuplaukset eli 15> menee järjestelmällisesti pieleen ellet ole ensin tarpeeksi hävinnyt pelille. Ei noissa satunnaisuuden kanssa ole mitään tekemistä niinkuin ei missään paffilan peleissä.

        seuraavat pahvin reaalituplaukset vai mikä siinä on niin mahdotonta ymmärtää? (itsellä ei ole enää tiliä, puoliskolta löytyy).

        Vielä yksi rautalanka-rautalanka-rautalanka:

        Tuplaus onnistuu jos tuplaa, eikä pelkästään pelleile leikkirahalla tai nyhvää omiaan. Esimerkiksi jokeripokerissa 2 -> 128 on normaaleilla kierrosmäärillä (50-300) vakiokamaa ja nelosten tuplaaminen 120:een lähes pakkonormi.

        Rahaa tulee, mutta kiertelemäsi todellinen vika on siinä, että välissä on tuhottoman paljon häviökierroksia. Sen kerran kun jotain saat, voitto-osuudet on muutaman hassun euron verran. Jotta kokonaisuus jotain "tuottaisi", sekin kärpäsenpaska on vielä altistettava 6-7 yksittäiselle tuplaukselle.

        Melkoiset luuseriehdot muka-rahapelille. Jos et syytä häviämiseen käsitä, niin parempi pysyä kokonaan poissa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      129
      926
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      785
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      291
      734
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe