vittumainen mies

taranttella

avoliitto,yhdessä 8vuotta lapsikin on.mua on ruvennut mun mies tosissaan ottaan päähän.jatkuvasti vetää kaljoja naamaansa kun tulee töistä,yöllä aukoo kaljatölkkejään ja juoksentelee tupakilla ja itse kun olen herkkä uninen niin kyllä siihen käytävän oven ääneen herää,vaikka se vaan väittää toisin samoiten tölkkien avaamisen ääniin.nyt se oli lomilla niin jatkuvasti taas kiskoi kaljaa,varmaan pari päivää ettei olisi juonut ollenkaan.itseeni se vaikuttaa niin etten pysty menemään sen viereen nukkumaankaan.sängyssä se piereskelee,kuorsaa kaljoissaan.nytkin olen nukkunut yli kaksi viikkoa toisessa huoneessa,ei mies edes pyydä mua viereensä.eli tahallaan vaan viheltelee mennessään ja naureskelee.eli ei näytäkään että sitä vituttas kun oon nukkunut muualla huoneessa.jos sanon kaljottelusta niin se sanoo että pitääkö elää vankilassa,kun ei saisi ottaa kaljaakaan,eikä valvoa yöllä.sinä jää parisuhteessa öisinkin kaikki tekemättä.lapseenkin menee päivisin aika,niin yhteistä aikaa ei ole kuin yöllä,mut mies juo vaan vaikka tietää sen noin minuun häiritsevän etten tule hänen viereensä lainkaan.niin silti kantaa kaljaa.mitenköhän ton saisi loppuun .ei siinä mitään pahaa oisikaan jos se ottaisi harvemmin mutta joka ikinen kertakin kun töistöä tulee.sit pitemmillä vapailla juo noin 4kertaa viikossa kotona kaljaa.eli koko ajan niinkuin enemmän ja enemmän.minkalaisia keinoja mulla on muita kuin nukkua eri huoneessa ja on ko tällasella suhteella tulevaisuuttakaan enää,voiko tätä pelastaa.minä olen sanotu minka takia en voi tulla lähelle,siksi kun hän haisee kaljalle yöllä.mutta ei se ota sitä sillain vakavissaan.minua vaan syyttää että se vika on minun korvien välissä.kiitos jotka jaksoitte.hyvää kesän jatkoa..

9

3857

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alkoholistin ex

      alkoholistit. Kerää kamasi ja lähde, saat elämän.

      • paulimies

        ettei ole muuta sisältöä elämässä kuin juominen... Varsinkin jos on suhteen aikana nyt hiljattain aloittanu tuommoisen juomis meiningin. ja jos jaksaa öitäkin valvoa ni vähän vaikuttaa et energiaa ois. Onko miehelläs kavereita/harrastuksia vai onko ne parisuhde arkea pyörittäes karisseet pois? Onko miehes koskaan puhunut sydämestään siitä mitä odottaa sulta ja elämältään? Ootteko koskaan puuhasteleet mitään kivaa keskenänne parisuhteen ulkopuolella?

        Suomalaisilla miehillä kun kulkee edelleen perinteenä se hieno sotaveteraanien perintö ettei tunteita sais näyttää kuin tappelemalla, juomalla ja nussimalla ni näitä vaihtoehtoja juomiseen on aikast paljon.

        Voi tietysti olla et sun miehes on luuseri juoppo ja huomaat sen vasta nyt..

        Toisaalta saatat olla ite myös ihan paska mäkättävä akka, jonka takia miehes on heikkona hetkenä hylännyt nalkutuksen paineesssa kaiken muun elämän (kaverit, harrastukset, tyydyttyvän seksielämän, kasvatukseen osallistumisen yms.)ja nyt vuosien jälkeen on alkanu ilmaista itseää juomalla, ku ei viitti sua jättääkään ja kaljaa on helpompi hankkia ku kavereita takas.

        Mut mistäs mä tiedän. veikkaisin kuitenki et vikaa on molemmissa kun virheetöntä ihmistä en o viel nähny...


    • miksi..

      teillä on tuollaisissa olosuhteuissa lapsi? Yllätyksenäkö tuo miehesi kaljoittelu tuli??

    • bb

      kuullostaa tosi ärsyttävältä tapaukselta. Joskus miehet nauttii siitä kun nainen kärsii , en yleistä tätä kuitenkaan. Sun täytyy nostaa kissa pöydälle ja antaa sanojen arkun purkautua ei huutaa ja räyhätä vaan puhua rauhallisesti ja tosissaan . Istuttaa mies niin sanotusti pöydän päähän ja alkaa keskustella silloin kun mies on selvinpäin. Jos mie on humalassa tai krapulassa ei kannata keskustella vakavia ei missään nimessä, mies voi hermostua, vähätellä ongelmaa. Keskustelet hänen kanssaan miltä susta tuntuu ja mitä sinä haluaisi t ja toivoisit ja mitä nyt tunnet tai tulet tuntemaan. Nämä ovat vaikeita asioita käsitellä . Siinä tarvitaan aika paljon verbaalisia taitoja että mies joskus edes tajuis meitä naisia, huom kokemus puhuu , olen kokenut tuon saman, mutta mieheni oli alkoholisti. Olemme eronneet kylläkin.

    • täysin nolla

      Naiset tykkää juopoista joten mitäs valitat. Ota ero jos miehen touhut ei miellytä!

    • Mindeliz

      Siis ihan onnetonta touhua. Miksi ihmiset ylipäätään ovat yhdessä, jos se on surkeaa eikä toimi. Aivan kuin se olisi pakko! Ja tähän ei auta sanoa myöskään, että maailma on täynnä parempia ihmisiä, kaikkien kanssa se on samanlaista aikaa myöten.

    • Anonyymi

      Kielioppia kannattaisi aika paljon muistella.

    • Anonyymi

      Onneksi olkoon!! Olet saanut lottovoittona aivan sinun itsesi VALITSEMAN ihannemihen!!!! Kateeksi käy!

    • Anonyymi

      Mulla meinas mennä samaan mutta lopetin ja aloitin pätkäpaaston ja painoa tippu 26 kiloa 3 kk kun lopetin iltakaljoittelun. Salitreeni korvasi. Nyt nousee 140 kiloa penkistä, mieskunto parempi, itsetunto parempi, vaimo tykkää enemmän. Todennäköisesti en kuole sydän ja verisuonitautiin ihan heti. Miehesi pitää tajuta totuus. Ehkä auttaisi jos joku toinen mies johon hän luottaa voisi puhua hänelle. Joskus hukutamme vaikeat asiat ja omat pettymyksemme juomisen alle ja kuvittelemme kestävämme niin. Se on kuitenkin pelkurin ratkaisu. Pitää tajuta että tolla menolla ei elä kovin kauas. Se motivoi itseäni ainakin muuttamaan suuntaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1439
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe