Hei, mitä mieltä te olette? Olen tapaillut miestä... vain ja ainoastaan seksin merkeissä, joka on aivan mahtavaa! Yhden yön jälkeen haluaa vain lisää, kumpikin... ja minä pieni, tunteellinen, höpsö nainen jo olen ihan rakastunut. En uskalla puhua tunteista, olihan lähtökohta vain ja ainoastaan estoton hurja seksi, ja minä yhtä "pelinainen" kuin hän "pelimies".
Miten mies rakastelee? Mikä ero on panolla ja rakastelulla? Kun mies suutelee, katsoo silmiin, pitää hyvänä seksin jälkeen, soittelee perään, silittelee hiuksia... nauttii kun minä nautin, odottaa aina ensin että minä tulen, jää sisääni laukeamisen jälkeen, käydään yhdessä pesulla seksin jälkeen (hän pesee minut), minä en voi tulkita siitä muuten kuin että mies oikeasti tykkää minusta... en itse haluaisi mitään muuta kuin tyydytyksen, siis oman, ja se siitä, jos en toisesta tykkää.
Tämä nyt on seksikeskeistä, mutta kun muuta kanssakäymistä ei ole ollut, siitä se lähti ja nyt en tiedä uskallanko ruveta muuta edes utelemaan...
Onko mies ihastunut?
14
4671
Vastaukset
- SärkynyttäKootaan
Nyt on pakko kommentoida, tuo tekstisi oli kuin minun näppikseltäni...Paitsi että huonosti kävi lopulta.
Minäkin todella luulin, että ne kaikki intensiiviset syvälle silmiin katselut rakastelun aikana ja ne hellät pään silittelyt ja sylissä pitelemiset ja lähelle painautumiset ja yhteiset pesulla käynnit sun muut läheisyyden osoitukset tarkoittivat sitä, että mieskin on rakastumaisillaan minuun, ellei jo ole...Sitä vaan jatkui kokonaista pari vuotta(!!!) ja minä todellakin luulin että käsillä on jotakin elämää suurempaa tunnetta.
No, erehdyin sitten jossain kohtaa varovasti tunnustamaan omat tunteeni - ja kappas, mies teki absoluuttisen selväksi, että hänelle minä olin todellakin vain ja ainoastaan seksiä. Turha kuvitella muuta!!! Homma kusi totaalisesti ja minulle jäi ikuiset arvet sieluuni sekä särkynyt sydän. Eipä olisi millään uskonut, että tulkitsin sen kaiken niin totaalisen väärin. Palasia kootessa menee vielä pitkään...- veit sanat
suustani :( Tismalleen samanlainen tarina takana ja tässä vasta luita keräämässä. Kunpa joku viisaampi olis osannut silloin mua varoittaa..
Ehkäpä se tästä, pikkuhiljaa..
- Anon4400
..Real Player
- alkp.
...usko pois, olen pelaillut itsekkin paljon. Ja siitäpä epävarmuuteni tod.näk. johtuu. Uskon että tietyt "suojat" tippuvat kun oikeita tunteita tulee mukaan, ja sitä pelkään nyt. Oikea pelimies haistaa sen ja käyttää hyväkseen... Pelkään että haluan nähdä jotain mitä ei ole, otan irti hetkistä jotain mitä janoan. Seksissä kuitenkin naisena voin sanoa että voin naida vain halusta, en tunteesta, ja siihen ei kuulu pitkät suudelmat, laukeamisen jälkeen silittelyt, sylittelyt, ei jokapäiväiset puhelinsoitot jne... nyt voin sanoa että PELKÄÄN, tämä ihminen voi satuttaa minua, saada itseni tuntemaan surkeaksi... helpointa olisi antaa olla, eipähän voisi "hävitä" tätä peliä..
- Heinolan oma poika
Itse rakastelen aina kokonaisvaltaisesti. Eli pyrin kyllä panostamaan siihen naisen hyvään oloon, mutta ainakaan omalla kohdallani se ei todellakaan välttämättä tarkoita sitä, että olisin jotenkin rakastumassa naiseen tai edes erityisen ihastunut häneen.
Eli pelkän seksin perusteella ei vielä kannata vetää johtopäätöksiä. Tehkää jotain muutakin yhdessä, niin selviää, että onko teillä tulevaisuutta muutenkin kuin vain vällyjen välissä.
Ja kannattaa muistaa, että intohimo lopahtaa aina ensimmäisenä, eli pelkästään sen varaan ei vielä kannata mitään pilvilinnoja rakennella...se vaan tuntuisi olevan tapana teillä naisilla. Aina yhteisen yön jälkeen alkaa tulla niitä tekstareita.. - onhan?
Hirvittää tuollainen siviilisekstailu. Ettei vaan sattuis...
- ap.
Olen jo Äiti, en halua lisää lapsia. Ne ovat ihania, mutta itse en yhtään omaa enää halua lisää... joten tästä pidetään kyllä huolta.
- että..
ap. kirjoitti:
Olen jo Äiti, en halua lisää lapsia. Ne ovat ihania, mutta itse en yhtään omaa enää halua lisää... joten tästä pidetään kyllä huolta.
onko miehellä omia lapsia? Jos haluaa vaan seksiä silloin kun hänelle sopii ja ei halua vakavampaa kun sulla on jo lapsi etkä enempää halua??!!
- On lapsi..
että.. kirjoitti:
onko miehellä omia lapsia? Jos haluaa vaan seksiä silloin kun hänelle sopii ja ei halua vakavampaa kun sulla on jo lapsi etkä enempää halua??!!
.. melkein täysi-ikäinen. Uskoisin että kumpikaan ei lapsia enää juuri hirmuisesti toivo...
- erias
Pelimiehiin sekaantumisessa on aina se vaara, että ne eivät välttämättä hevillä ala vaikisuhteeseen. Toisaalta jos hän pitää sinua pelinaisena, niin voi ajatella samoin että et ole kiinnostunut.
Mitä jos kysyisit suoraan että onko kiinnostunut muussa mielessä? Voi harmittaa jälkikäteen jos et kysy ja mies oiskin ollu kiinnostunut.. Toisaalta jos sinun tunteet on huipussaan ja miehen ei, niin paras tietää se samantien. - tiedän
että ihania seksileikkejä voi harrastaa toisen huomioiden ilman suurempaa intoa alkaa suhteeseen tai muuhunkaan vakavampaan. Naisena koen ihanaksi kun mies huomioi seksissä ja sen jälkeenkin niin kokonaisvaltaisesti minut. Kuitenkin rivien välistä olen lukevinani ettei muuta olekkaan tarjolla kun seksiä vaikka yhteyksiä pidelläänkin. En edes ole uskaltanut kysyä, pelkään tekeväni itsestäni pellen. Ehkä pitäisi mutta vaistoan kuitenkin mikä on homman nimi ja nöyryytyksen välttämiseksi pidän suuni supussa.
Taas se tuli tässäkin ketjussa useaman naisen voimin todistettua. Naisista vain kertakaikkiaan ei ole vakipanosuhteeseen.
Jos seksi on naisen mielestä huonoa, ei uusintaa tule. Jos se on hyvää, nainen haluaa jatkaa ja lopulta ihastuu mieheen. Sitten ihmetellään, ettei miehelle välttämättä käynytkään samoin.
Kas kun seurustelusuhteessa vaaditaan muutakin kuin intohimoa ja ruumiinkielenlukutaitoa. Pitäsi olla muutakin yhteistä tekemistä, yhteisiä tulevaisuuden haaveita, uskollisuutta jne.
Pitääkö kaikki opetella kantapään kautta?- scale
vastata vaan se mies. Mutta ei noi sun kuvailemasi jutut todista mitään suuntaan tai toiseen.
Jos alun alkujaan olette sopineet, että kyse on pelkästään seksistä, niin sellaisena se varmaan pysyykin.
Se on sitten eri asia jos olette vaan ajautuneet tilanteeseen, ilman että olette koskaan asiasta mitään puhuneet.
Ehdottaisin, että nauti hommasta niin kauan kuin se kestää, pelkkä seksi ei kanna kovin pitkään. - vili
sen seksi on huonoin tapa mitata mihen kiintymystä tai valmiutta suhteeseen. kun nykypäivänä seksi ei merkkaa mitään. kannattaa mieluummin tsekkailla niitä ns. hyviä tekoja jotka helpottaa sinua ja tekemisiäsi. niistä näkee onko kaveri kiinnostunut vai ei.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181260
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232