Meikki tekee huoran?

Nainen 25-v

Arvon daamit! Haluan näin kesälomalla herättää keskustelua meikkaamisesta ja sen mukanaan tuomista ongelmista. Olen itse suht sinut itseni kanssa, mutta minua kiihottaa meikata voimakkaasti ja räikeillä sävyillä. Pidän aika paljon 60-luku henkisistä vaikutteista meikkityylissäni sekä hiustyylissäni. Tyylini löytämiseen minulla meni aikaa, mutta nyt juuri voin sanoa että olen löytänyt hienon naisellisen oman tyylini. Tämä meikki ja vaatetyyli tosin on luonut pieniä ongelmia. Minua katsellaan vähän niinkuin noin "vinoon" ja erityisesti sukulaisten taholta. Oman ikäiseni eivät liiemmin ole moittineet, etenkään miehet :) mutta naisissa olen havainnut pahansuopia katseita. Aivan äskettäin naapurini tuhahteli ja katsoi minua pitkään, kun vein roskia laatikolle. Olin meikannut vahvasti, mutta en törkyisesti. Rakastan vihreää luomiväriä ja kissansilmärajauksia. Nyt olen kuitenkin huomannut että jotkut tutut eivät pidä minua enää arvossa, koska meikkini kuulemma on kauhea, muistuttaa kuulemma vampin meikkiä. Olen usein ravintolassa se nainen, joka on muka vamppaamassa toisten miehiä. Muutaman kerran minulle on tultu jopa avoimesti vittuilemaan. Ja tietenkin ilman syytä. Eli kysymys kuuluu: Tekeekö meikki huoran ihmisten silmissä? Olen saanut miehiltä ja myös joiltain naisilta kaunista palautetta vahvasta silmämeikistäni. Ja sitten hetken päästä saan kuulla olevani HUORA VIROSTA! Ja oon niin suomalainen kuin olla voi. Paitsi pukeutumisen ja meikkaamisen suhteen rohkea. Onko todella niin, että jos nainen näkee toisella naisella vahvan ehostuksen, niin heti tulee ajatuksia tyyliin: Hutsuhan tuo on tms? Haluaisin teidän kertovan omia kokemuksia ja mielipiteitä. Ja täytyy sanoa, että olin ennen tyylini löytämistä nörtti, joka pukeutui vain virttyneisiin kirppispaitoihin. Mutta ruma ankan poikanenkin voi jonain päivänä olla joutsen. Heittäkää ajatuksia ilmaan.

16

2204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M28..

      minä kyllä miehenä pidän luonnollisuudesta, mutta ainoa, jota varsinaisesti inhoan, ovat korvakorut/muut lävistykset. sen verran haluan sanoa, että tuo "rumuus" on monasti vain naisen oma tunne. mies voi pitää naisesta luonnollisenakin.

      • meikkiä mutta

        en syytä naista huoraaksi silti mutta jos vaimoni haluaa olla rauhassa niin ei tarvii sanoa että on päänsärky' riittää kun laittaa kovan meikin.


    • Marilyn 43

      Meikkaa kuule ihan rauhassa, äläkä välitä siitä, mitä muut ajattelee.Jos itselläsi on hyvä olla laitettuna, niin sehän on pääasia.Meikkaan itsekin ja laitan sinistä luomiväriä ja rajaan kissamaiset silmäni.Poikaystäväni nauttii, kun olen meikannut itseni kauniiksi.Kaikki naiselliset naiset..meikkaamaan vaan!!! Se on seksikästä...

    • että monet naiset katselevat

      vihaisesti ketä tahansa näyttävän näköistä naista, oli hänellä sitten runsaasti meikkiä tai vähemmän. Kateus kun on yksi suomalaisten vahvoista luonteenpiirteistä... ja jos 60-luvun meikki hiustyyleineen ym. tulisi nyt muotiin, kukaan ei katselisi sinua oudosti. Mutta koska olet oman tiesi kulkija ja sinulla on oma muista erottuva tyylisi, saat varmasti kestää noita vihaisia katseita. Ilmeisesti kaikkien tulisi sitten näyttää samalta (?). Jatka vain meikkaamista ja luota rohkeasti omaan tyyliisi äläkä välitä typeristä kyylääjistä ja haukkujista. Tsemppiä!

      • Anonyymi

        Höpöhöpö, puhu vain omasta kateudestasi, älä muiden!

        Oman tien kulkija ei tänne kirjoittelisi ja kalastelisi juuri sinunlaistesi fanittajien hehkutuksia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö, puhu vain omasta kateudestasi, älä muiden!

        Oman tien kulkija ei tänne kirjoittelisi ja kalastelisi juuri sinunlaistesi fanittajien hehkutuksia!

        Kuinka todennäköisenä pidät sitä, että tuo 2007 kommentoinut lukee nyt sinun kommenttisi eli miten sujuu todellisuudentaju?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka todennäköisenä pidät sitä, että tuo 2007 kommentoinut lukee nyt sinun kommenttisi eli miten sujuu todellisuudentaju?

        Ai, onko täällä joku aikaraja, milloin voi mielipiteensä kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, onko täällä joku aikaraja, milloin voi mielipiteensä kirjoittaa.

        Mitä kommentoisit ikäänkuin tuohon jälkimmäiseen, että kuinka todennäköisenä pidät sitä, että tiedät tuon kommentoijan vuodelta 2007 vs kenenkään muun kommentoijan täällä 2021? Todellisuustalkoot menossa nääs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kommentoisit ikäänkuin tuohon jälkimmäiseen, että kuinka todennäköisenä pidät sitä, että tiedät tuon kommentoijan vuodelta 2007 vs kenenkään muun kommentoijan täällä 2021? Todellisuustalkoot menossa nääs

        Heihei, rauhoituhan vähän.....kaipa täällä voi kuitenkin yhä edelleen kirjoitella kenelle haluaa ja milloin haluaa. Täällähän ne todellisuustalkoot mitataan, tsiisus sentään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heihei, rauhoituhan vähän.....kaipa täällä voi kuitenkin yhä edelleen kirjoitella kenelle haluaa ja milloin haluaa. Täällähän ne todellisuustalkoot mitataan, tsiisus sentään!

        Tottakai, mutta on sitten eri asia, että kannattaako kuvitella kaikessa suuruudessaan, että kenelle kirjoittaa. Sananvapaus on toki tärkeä prinsiippi kun taas oikeus satuilla toisista on aivan eri asia. Perätön lausuma ei ole sananvapauskysymys.


      • Anonyymi

        Entä jos meikattu nainen onkin mies peruukkeineen ja muine hepeneineen, tekoripsineen ja............??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai, mutta on sitten eri asia, että kannattaako kuvitella kaikessa suuruudessaan, että kenelle kirjoittaa. Sananvapaus on toki tärkeä prinsiippi kun taas oikeus satuilla toisista on aivan eri asia. Perätön lausuma ei ole sananvapauskysymys.

        Ja höpöhöpö, kannattaa aina silloin tällöin tarkistaa pipon tiukkuus!


    • ........

      Niin me kerrotaan näytätkö naiselta suoraan kadulta vai et. Kyllähän sillä Amy Winehousellakin on paljon meikkiä eikä se miltää huoralta näytä. Pointti onkin siinä, että osaa meikata paljon, mutta tyylillä. Ja hyvä meikki vaikuttaa muttei pistä silmään.

    • Anonyymi

      Ei se mitään huoraa tee, joillain vaan on hyvä mielikuvitus ja outoja ajatuksia ja KATEUTTA, mutta ei kaikilla.
      Mun mielestä ainakin on rohkeaa ja kaunista käyttää värikästä, mustaa ja minkälaista vain meikkiä ja on monet myös ilman meikkiä kauniita, mutta se on jokaisen OMA valinta miltä haluaa näyttää.

    • Anonyymi

      No tuota....mehän viestimme sekä vaatetuksella, olemuksella että käyttäytymisellämme, millaisia olemme. MInulle kuvailemasi meikkaus- ja pukeutumistyyli edustaa huomion halua ja mauttomuutta. En kuitenkaan tulisi tuhahtelemaan vai muutenkaan reagoisi koska "kukin taplaa tyylillään"

      Luultavasti haluatkin huomiota, positiivista mieluummin mutta aina tyrkkyolemuksella saa huomiota, myös sitä negatiivista. En usko ollenkaan, että miehet mukamas tykkäisivät tyylistäsi enemmän kuin naiset tai että hymähtelisivät vähemmän, luultavasti tämä on sinun toiveajatteluasi; jotkut miehet nyt vislailevat ja katselevat pitkään oli meikkiä tai ei.

    • Anonyymi

      Minä meikkaa suhkot hillitysti ja pukeudun. Silti sain teinänä kuulla että näytän Venäläisestä huoralta. Virossa minua luultiin ilmeisesti Venäläiseksi koska minulle tultiin puhumaan Venäjää . Ilmeisesti Slaavilainen ulkonäkö. Pukeudu ja meikkaa niin kuin tunnet olosi hyväksi. Ihmiset nyt aina arvostelee tekee sitten mitä tahansa. Niin paras tehdä siis kun itsestä hyvältä tuntuu ❤️

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      354
      4041
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1759
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1530
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1338
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1315
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1312
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1282
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1187
    Aihe