Minkälainen ihminen istuu ja katsoo jotain tangokilpailuja ja kaikenlisäksi esiintyjiltä puutti karisma, ei ymmärrä miksi sitä televisioidaan. Eikö kukaan muu oikeesti ihmettele??? kuka tätä maata pyörittää?
Minkälaisia ihmisiä kiinnostaa Tango kilpailut
4
254
Vastaukset
- ...
No, minua tango ei kiinnostaa.
Ymmärretävää siis, etten seurannut kisoja.
Joitakin tango kiinnostaa.
Ymmärrettävää siis, että niitä joku seuraa
ja että niitä televisioidaan.
Mutta jos joku seuraa tangokisoja,
ja ihmettelee sitä miksi sitä seurataan,
niin sitä minä en oikein ymmärrä.
- mutta kuulemma on sellaisia sohvaperunoita, jotka istuvat koko illan katsomassa tv-ruutua, ja odottavat josko seuraava ohjelma viimein olisi katsomisen arvoinen.- Ei pakko
Olen myös ihmetellyt sitä että minkä ihmeen takia täytyy katsella sellaista ohjelmaa mitä ei voi sietää. Suomen televisiosta löytää aivan riittävästi valinnanvaraa katseltavaksi... - ... ja onko sitä yleensäkään tarve tuijottaa tellua jatkuvasti. Telluissahan on se nappula josta sen saa pimeäksi, jos ohjelma ei miellytä. Moni kiukuttelija ei edes tätä tajua.
- Rane Punari
Ei pakko kirjoitti:
Olen myös ihmetellyt sitä että minkä ihmeen takia täytyy katsella sellaista ohjelmaa mitä ei voi sietää. Suomen televisiosta löytää aivan riittävästi valinnanvaraa katseltavaksi... - ... ja onko sitä yleensäkään tarve tuijottaa tellua jatkuvasti. Telluissahan on se nappula josta sen saa pimeäksi, jos ohjelma ei miellytä. Moni kiukuttelija ei edes tätä tajua.
kolme on musiikinlajia jota en kuuuntele.
TANGO
ÖRINÄ METALLI
RAP
thats it!
eläköön seventies ja proge. - ...
Rane Punari kirjoitti:
kolme on musiikinlajia jota en kuuuntele.
TANGO
ÖRINÄ METALLI
RAP
thats it!
eläköön seventies ja proge.Örinä Metallia kehiin, niin voit oppia elämästä jotain...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805028- 794859
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522689
- 402586
- 502237
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840