Paskoja räppäreitä

DarkNinjaHiiri

Paskoja räppäreitä:

Steen1

Reilukerho (koko poppoo)

Jointti ja Shaka

Notkea rotta.

Asa (paitsi punainen tiili levy on klassikko)

Hyviä räppäreitä:

Skandaali

Ruudolf

Hannibal & Soppa

32

1780

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paras räppäri

      Steen1,jontti ja shaka on hyviä

      skandaali ja ruudolf on syvältä sieltä...

      Asa on myös hyvä
      ja
      hannibal ja soppa

    • ...............

      Kiintoisaa... Täysin eri mieltä, oikeastaan jokainen näistä mainituista on hyvä. Jontti ehkäpä paras.

      • jay20

        Itse en niin suomi räpistä välitä. Tuntuu että ne vaa kopioi kaikki sanatkin jenkeistä. Miks ei voi käyttää pelkästään suomen kieltä?


      • ne on
        jay20 kirjoitti:

        Itse en niin suomi räpistä välitä. Tuntuu että ne vaa kopioi kaikki sanatkin jenkeistä. Miks ei voi käyttää pelkästään suomen kieltä?

        niin kosmopoliittei


    • ja kaikki

      valkoiset räppärit on paskoja!

      • markkinoitsija

        Et edes oo kuullu kaikkia valkosia räppäreitä.


      • sillä
        markkinoitsija kirjoitti:

        Et edes oo kuullu kaikkia valkosia räppäreitä.

        olen kuullut riittävän montaa valkoista räppäriä ja kaikki haisee!


      • markkinoitsija
        sillä kirjoitti:

        olen kuullut riittävän montaa valkoista räppäriä ja kaikki haisee!

        Ootki sattunu kuulemaan kaikkia paskoja..
        Mutta on niissä niin suuria eroja, että ei noin voi todellakaan sanoa..


    • markkinoitsija

      Musta taas on hyviä nuo kaikki mainitsemasi.

    • jaffaveli-

      steen1 ja asa on mun mielestä hyviä. ;o

      • Hei hou

        Steen1 on ylivoimaisesti paras, älykkäin ja musikaalisin.


    • mitääävittua

      No HAISTA NYT VITTU jos jontti&shaka ois paskoi...!! ja asa :DDDD hahahahahh.. ne sentää tietää mist ne räppää ja niil on kokemust toisinku tollasel kaupallisel paskall..

      • räppäri

        no kertokaas sitten hyviä räppäreitä jenkeistä


      • on vaa yksinkertasesti
        räppäri kirjoitti:

        no kertokaas sitten hyviä räppäreitä jenkeistä

        PASKAA...ai että pitäs hyvii niggoi listata..

        1.Eazy-E (legenda)
        2.ice cube (elävä legenda
        3.N.W.A (dr.dren homoclubi jonka eazy älys onneks jättää)
        4.2pac(voit pitää hänestä,imo 2pac on homopaskaääliö)


        joo siin pari


    • DarkNinjaHiiri
    • ColdMinded

      on superkuraa, mut se on vaan mun mielipide

      • Poika-95!

        Musta taas Steen1 ja Asa ovat hyviä, ne tietää, mistä räppäävät.


    • nipatsu

      no jaa suomesta löytyy enimmäksee niitä surkeita räppäreitä suurin osa ei muuta osaa ku uhota vaan biiseissä tietysti se kuuluu räp musiikkiin mutta se onki pöljää sanotaan olevansa niin kovia ja leijjuja ja noin vaikka totuus on ihan toinen ei räp musiikki oo hyvää jos se artisti ei oo rehellinen ja aito niissä sen biiseis jauhaa vaa roskaa sekö muka musaa jos multa kysytään hyvii räppi artisteja niin. 2 pac. fintelligens .ruudolf .agr .aoc .pesso .kapasiteettiyksikkö. ja on noita muitakin hyvii mutta se kuitenkin että parhaita räppäreitä on ne jotka osaa muutaki sanoa biiseissään ku uhota kokoajan vaan ja oikeesti seisoo niitten sanojen takana joita puskee siihen mikkiin ja on oikeesti jotain tärkeää ja rakentavaa ja järkevää sanottavaa ja oikeesti puhuu totta ja meinaa kans sitä mitä suustaan päästää tää on mun mielipide asiasta jos joku ei tykkään mun mielipiteestä ei sitten mut tällanen on minun näkemys.

    • Olet Pelkkä Housu

      ainakin jos puhutaan musiikista. Rap kun on edelleenkin vain kompin päälle puhumista.

      Jos rap-puhujalla on jotain asiaa, sen voisi mieluummin julkaista vaikka runokirjana. Ei ole mitään pakkoa sekoittaa taiteenlajeja keskenään. Musiikki on musiikkia (sävellyksiä), joskin useasti myös lyriikoilla. Rap taas on sanoitusta, jolle piti etsiä uusi julkaisuformaatti. Joku siten keksi: tehdään musaa. Valitettava lopputulos on nähtävissä ja vielä valitettavampi kuultavissa.

    • Ugh!

      Paskat:
      Skandaali
      Cheek
      Ezkimo
      Fintelligens
      Seremoniamestari
      Pikku G
      Waldo

      Hyvät:
      Steen1
      Paleface

      • minä minä minä

        räppärit on homoja. pieni munasii läskejä paskoja. käyttää sen takia xxxxxxl vaatteit ja laittaa housut roikkuun sillee et ei kukaan huomais niitten pientä munaa ja repeis nauruu mut sen takii me muut reventäänkii niitten hupasien vaatteitten takii XDXDXDXD


    • khjkjh

      hyvä suomalainen räppäri on Petri Nygård. Kaikki muut on alhaita paskaa.

    • DarkNinjaHiiri
      • Nigga__

        The Game on vittu paras räppäri!!!


      • DarkNinjaHiiri
        Nigga__ kirjoitti:

        The Game on vittu paras räppäri!!!

        Pistäs joku kova!


      • Myrttinen
        DarkNinjaHiiri kirjoitti:

        Pistäs joku kova!

        Kaikki muut paitsi Petri Nygård. Kyseisen herran lyriikat on parhaimmillaan oikeinkin hauskoja ja kekseliäitä ja hän osaa tietoisesti heittää koko räp-jutun läpäksi, mikä on hyvä asia, koska muuksi ei tästä jumputuksesta kuitenkaan ole.


      • Ahahahahaha
        Myrttinen kirjoitti:

        Kaikki muut paitsi Petri Nygård. Kyseisen herran lyriikat on parhaimmillaan oikeinkin hauskoja ja kekseliäitä ja hän osaa tietoisesti heittää koko räp-jutun läpäksi, mikä on hyvä asia, koska muuksi ei tästä jumputuksesta kuitenkaan ole.

        Kaikki paitsi yksi.


    • bleishkaush

      Siinä yks ihan hyvä uus(?) räppibiisi! Yllättävän menevä biitti tossa, tai siis vähän erilainen, toimii!!!

    • Aloittaja,

      Edelleen kuuntelen kuuntelen klassikoita kuten:
      Puukko B
      Joda Rock (et poppoo)

      Suunta alhaalla:
      Fingelligens. (Hävetkää$€)
      Konna
      ASA

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      423
      2954
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      100
      2276
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      348
      1976
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1893
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1747
    6. 158
      1212
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1207
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      95
      1140
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1052
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      927
    Aihe