En tiedä pitäisikö olla huolestunut? Mieheni on kokenut täydellisen muodonmuutoksen vuoden sisällä. Entinen sohvaperuna on alkanut käydä lenkillä ja salilla. Miehen fyysinen muoto on muuttunut. Vatsa on hävinnyt ja tilalle on tullut lihasta. Mies on muutenmin ihan uudella tavalla kiinnostunut omasta ulkonäöstään. Ennen hän ei ollut ollenkaan kiinnosatunut pukeutumisesta ja minä käytännössä valitsin hänen vaatteensa. Nyt hän ostaa jatkuvasti itselleen uudia muodikkaita vaatteita.
Aluksi olin ilahtunut mieheni muuttumisesta, mutta nyt en oikein tiedä. Hän vaikuttaa toisinaan poissaolevalta. Ajattelin että hänen kuntoilu- innostuksensa vaikuttaisi positiivisesti seksielämäämme, joka on ollut hiljasta. Mitä vielä, mies on edelleen haluton ja passiivinen ja minä joudun aina tekemään aloitteen, mihin mies joskus vastentahtoisesti suostuu.
Onko muilla naisilla kokemusta tämmöisestä 40-kriisistä. Olemme olleet yhdessä 17 vuotta ja meillä on kaksi lasta.
Miehen 40-kriisi?
25
4799
Vastaukset
- vai hämmentynyt provoilija.
kumpi?
- kokemusta on
Tietenkin sillä on toinen avaa silmäs.
- toinen mies
että miehelläs on suhde tai ihastus, toivottavasti ei mutta merkit kyllä viittaa siihen.
- jlöjlöjlöjlö
Sillä on uusi tyttöystävä? Ihmiset on niin hassuja kun ne rakastuu, tekee mitä vaan.
- tyttöystävä
oletko iloinen hänen puolestaan :)
- toinen nainen
kierroksessa,silloinhan sitä välittää miltä näyttää.
- uuden perheen.
Miehesi suunnittelee jättämistäsi ja ehkä seuraajasi on jo löytynyt. Mies etsii jotain alle 30 v lapsetonta naista, jonka kanssa voi vielä lisääntyäkin.
Tämä kuvio on nähty. Miehesi saattaa hyvinkin vonkailla netissä uutta maista. Sinua hän ei jätä ennen kuin uusi nainen on löytynyt, joten haku päällä on varmasti.- nähty.
Tässä todennäköisesti on totuus.
Mies on piru pideltäväksi silloin, kun tämä vaihe iskee päälle.
- huoestuttavalta
kuulostaa.
Ehkäpä sun pitäisi kysyä naisten logiikka-palstalta, jos haluat kuulla naisten ajatuksia.
Kuulostaa, että miehesi on kyllästynyt nykyiseen elämäänsä ja kaipailee jotain muuta.
Mahdollisesti ihastunut toiseen naiseen.- diana`s love
3-kymppinen nainen yritän kovasti saada itselleni 4-kymppistä naimisissa olevaa miestä,mutta eipä tuo kovin helppoa ole!
Ei ne ukot ihan niin helposti vietävissä ole.. - helppoa
diana`s love kirjoitti:
3-kymppinen nainen yritän kovasti saada itselleni 4-kymppistä naimisissa olevaa miestä,mutta eipä tuo kovin helppoa ole!
Ei ne ukot ihan niin helposti vietävissä ole..Mies ei helpolla jätä perhettään.
Vaatii pitkäjänteistä työtä.. - pitää
diana`s love kirjoitti:
Ei ne ukot ihan niin helposti vietävissä ole..saada yli nelikymppinen lötkö äijä, jolla potenssi heittää ja on vaimo ja lapset elatusmaksuineen taakkana? Mikä sussa on vikana ettet löydä vapaata ikäistäs miestä?
- pitää
pitää kirjoitti:
saada yli nelikymppinen lötkö äijä, jolla potenssi heittää ja on vaimo ja lapset elatusmaksuineen taakkana? Mikä sussa on vikana ettet löydä vapaata ikäistäs miestä?
Ehkäpä siksi, ettei ihmisiä valita, niinkuin autoa.
- scale
että kun on kilot alkaneet karista ja kunto kohentua, niin kaveria on alkanut muutenkin kiinnostamaan se, miltä näyttää ja on tullut itsevarmuutta lisää entiselle sohvaperunalle.
kun vielä vaatteet istuvat päälle paremmin, niin ehkä sitä on ollut aika uusia vaatevarastoa.
Voihan tietysti olla, että noi muut kommentoijat on oikeessa ja minä väärässä. - bubbling
meilläkin mies aloitti himokuntoilun, kun 40 lähestyy. Toisaalta ymmärrän, että haluaa kohottaa kuntoaan ennenkuin vanhuus iskee. Yritä lähteä joskus mukaan lenkille tms. Eikös se uusi, nuorempi löydetä yleensä vasta viisikymppisenä?
- ananda_sala
muutamat jo kirjoittavat, eikö ole hyvä, että sohvaperunasi on alkanut välittämään kunnostaan? Eihän tässä enää nuorruta.
Toivottavasti et nyt itse ole jäänyt sohvaperunaksi vaan harrastat sinäkin miehesi lailla. Lenkkeily ja sali myös yhdessä harrastettuna tuo uutta yhteenkuuluvuutta suhteeseenne ja vahvistaa, motivoi, ehkä innostaakin teitä molempia ja antaa potkua sinne makuukammarinkin puolelle. Mielestäni ei siis heti kannata alkaa epäillä toista naista, sillä saat varmasti suhteenne päättymään ennen aikojaan.- kannata.
Antaa salasuhteen kehittyä rauhassa.
- yleensä se, että ämmän
läskit on alkanut vituttaa. Kannattaisko ottaa miehestäs mallia ja mennä sinne kuntosalille. Mikään ei ole ällöttävämpi kuin läski nelikymppinen ämmä.
- vielä ällöttävämpää
läski nelikymppinen mies joka makaa sohvalla kaljalta haisten
- vili
ymmärrä, että onko sulla jokin kriisi miehesi treenaamisesta??
- la.ra
duunissa ikätarkastus eivätkä tulokset miellyttäneet.
- ->Kuinka
monta naista miehellä oikeasti on? Äläkä väitäkään, että olisit ainoa, huh!
- kyllä olla
40-kymppinen nainen, mutta kovin tutulta kuullostaa. Itse asiassa lähes kaikki vastaajat ovat oikeassa.
Kuntotesti vuosia sitten näytti huolestuttavia tuloksia. Nyt olen kolmisen vuotta treenannut aktiivisesti, kiihtyvällä tahdilla. Uudet vaatteet kiinnostaa kovasti, pukeudun välillä jopa seksikkäästi. Ihastuskin mulla oli, pyörin täällä netissä, juttelen miesten kanssa...
Tietäisinpä edes itse mikä on syy mikä seuraus, miksi teen näin. Ehkä sitä oikeasti yrittää elää uudelleen nuoruuttaan. Niin ja mulla on myös perhe, kaksi lasta ja pitkä suhde takana. - citynainen
kyllä olla kirjoitti:
40-kymppinen nainen, mutta kovin tutulta kuullostaa. Itse asiassa lähes kaikki vastaajat ovat oikeassa.
Kuntotesti vuosia sitten näytti huolestuttavia tuloksia. Nyt olen kolmisen vuotta treenannut aktiivisesti, kiihtyvällä tahdilla. Uudet vaatteet kiinnostaa kovasti, pukeudun välillä jopa seksikkäästi. Ihastuskin mulla oli, pyörin täällä netissä, juttelen miesten kanssa...
Tietäisinpä edes itse mikä on syy mikä seuraus, miksi teen näin. Ehkä sitä oikeasti yrittää elää uudelleen nuoruuttaan. Niin ja mulla on myös perhe, kaksi lasta ja pitkä suhde takana.Olisi pitänyt lähteä mukaan keskusteluun kun mies etsi exän tilalle uutta rakasta. Olisin kuulemma ollut sopiva.
- Tappurat kotona
Vanha ketju, mutta vastaan silti. Olen 40 -kymppinen mies. Noi stereotypiat osuu paremmin kuin hyvin. Ja miksi näin teen? Olen viettänyt ns. huoletonta elämää aika monta vuotta (olen naimisissa ja on lapsia) , mutta jokin aika sitten yksirkertaisesti - RIITTI. Joten aloitin kunto ym. remontin ja tiputin yli 30kg. Miksi? Itseni takia. No, nyt on ollut ihan MAHTAVAA huomata, että minullekin käyvät kivat kuteet, kun aikaisemmin laitoin päälleni mitä sattuu. Aikaisemmin olen VIHANNUT vaatekauppoja. Tunnen vain olevani parempi ihminen. Seksihalut? Pakko myöntää - olisi kiva, jos tulta ja tappuraa löytyisi toiseltakin. Ja kunnioitan naisia, huomatkaa tämä. Me miehet ei olla koneita...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492338- 262233
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161554Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545- 1241447
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut118963Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333893