Huomio vaalentajat: älkää käyttäkö Schwarzkopf POLY BLONDE L2 Medium pH Mild vaalennusta, siitä tulee hiuksista aivan ORANSSIT!
Olen värjännyt vuosia onnistuneesti tummia hiuksiani ja nyt erehdyin mainoksen uhrina ostamaan tätä uutta tuotetta. Aivan kurjaa! En voinut kulkea ulkona kuin hattu päässä!
Menin kyllä heti kauppaan ja päälle siihen vaan samaa vanhaa tuttua väriä (L'Oreal) ja vaikka päänahka hurjasti kirvewli niin että meinasi itku tulla. Lopputulos hieman kirjava mutta paljon parempi kuin tuo neon oranssi. Tämä vaan varoitukseksi muille.
Varoitus: Schwarzkopf POLY BLONDE
5
2976
Vastaukset
- naminami
Oon vuosia vaalentanut boly blondella ja aina on tullut loisto tulos...
Kannattais tarkistaa aina vaalennusaineissa et se vaalentaa 4-6 astetta eikä 2-4.
Muuten tulee oranssi pää.
Harjoitus tekee mestarin:)- milla###
olen myös vaalentanut poly blonden vaalennusaineella , mikä vaalentaa 4-6 astetta, ja tulos on hyvä. ja vuosikausia olen vaalentanut. olen ostanut joskus vahingossa väriä joka vaalentaa 2-4 astetta, niin hiusten juuri jäi ihan keltaiseksi.
- Värjäystulokseen
milla### kirjoitti:
olen myös vaalentanut poly blonden vaalennusaineella , mikä vaalentaa 4-6 astetta, ja tulos on hyvä. ja vuosikausia olen vaalentanut. olen ostanut joskus vahingossa väriä joka vaalentaa 2-4 astetta, niin hiusten juuri jäi ihan keltaiseksi.
vaikuttaa hiusten luonnollinen väri ja vaalennusaineen teho. Lisäksi vaikutusaika....jne. Mitäpä näitä listaamaan. Toivottavasti saat oranssin taitettua pois.
- kama6
Värjäystulokseen kirjoitti:
vaikuttaa hiusten luonnollinen väri ja vaalennusaineen teho. Lisäksi vaikutusaika....jne. Mitäpä näitä listaamaan. Toivottavasti saat oranssin taitettua pois.
Oranssiin juureen voi laittaa violettia värivaahtoa mitä saa kampaamoista taittamaan oranssisuutta pois. Keltaisuuden saa taitettua pois sinishamppoolla.
- kamaro6
Värjäystulokseen kirjoitti:
Oranssiin juureen voi laittaa violettia värivaahtoa mitä saa kampaamoista taittamaan oranssisuutta pois. Keltaisuuden saa taitettua pois sinishamppoolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?6372923- 1081542
Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh691508Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831390- 1151287
- 1381276
- 1041135
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381051- 48970
- 49939