kätköistäni löytyy Yakin merkkinen maila. Ostettu yli 10 vuotta sitten. Paljon pelattu ja hyväksi todettu. Se ei ollut aikoinaan ihan mikää halvimman pään maila. Olen koittanut kysellä tietääkö joku jotain tästä merkistä. Tähän mennessä ei ole tiennyt. Googlettamalla ei löydy yhtikäs mitään. Ihan mielenkiinnosta: mahtaisiko joku tietää jotain?
yakin?
2
2009
Vastaukset
- kuopiosta ihmetellään myös
Tässä tenniskuume iski ja ajattelin ostaa suhteellisen asiallisen mailan uutena (ajattelin n. 100e panostaa), mutta eikös vain äippä paikallisesta urheilukaupasta (Arseenali, ainakin entinen) käy hakemasta käytetin Yakin Aero Maxin, hintaakin oli 60e eli oletan että kyseessä ei ole ihan pilipali maila jos tuommonen hinta on käytettynä. Myyjäkin oli kovasti kehunut. Nyt yritin itsekin googlettaa tietoa tästä Yakinista mutta mitään ei löydy. :o Noh kaipa pian tässä selviää mikä maila on miehiään, ihan jämäkältä kyllä tuo vaikuttaa, ulkoisesta tyylistä uskon hyvinkin että maila on viime vuosikymmeneltä (täysin valkoinen, grippi harmaa) ..
- kuopiosta...
jaa tämä olikin sulkapalloaihe. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2047195- 1642187
- 1131768
- 511440
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651403Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571206Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1021135Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71076- 411029
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan2591013