kätköistäni löytyy Yakin merkkinen maila. Ostettu yli 10 vuotta sitten. Paljon pelattu ja hyväksi todettu. Se ei ollut aikoinaan ihan mikää halvimman pään maila. Olen koittanut kysellä tietääkö joku jotain tästä merkistä. Tähän mennessä ei ole tiennyt. Googlettamalla ei löydy yhtikäs mitään. Ihan mielenkiinnosta: mahtaisiko joku tietää jotain?
yakin?
2
1974
Vastaukset
- kuopiosta ihmetellään myös
Tässä tenniskuume iski ja ajattelin ostaa suhteellisen asiallisen mailan uutena (ajattelin n. 100e panostaa), mutta eikös vain äippä paikallisesta urheilukaupasta (Arseenali, ainakin entinen) käy hakemasta käytetin Yakin Aero Maxin, hintaakin oli 60e eli oletan että kyseessä ei ole ihan pilipali maila jos tuommonen hinta on käytettynä. Myyjäkin oli kovasti kehunut. Nyt yritin itsekin googlettaa tietoa tästä Yakinista mutta mitään ei löydy. :o Noh kaipa pian tässä selviää mikä maila on miehiään, ihan jämäkältä kyllä tuo vaikuttaa, ulkoisesta tyylistä uskon hyvinkin että maila on viime vuosikymmeneltä (täysin valkoinen, grippi harmaa) ..
- kuopiosta...
jaa tämä olikin sulkapalloaihe. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1637322
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264218- 503728
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473210- 512966
- 492559
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262356Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732049Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552005- 291906