Morjes,
Mun valkosessa pyörässä on ikävästi öljytahroja rumentamassa :( Millähän nuo voisi kätevästi putsata? Perinteisiin putsauksiin käyttämäni fairy tiskiharja ei oikein pure. Myöskään jarrulevyjen & vaihteisto-osien putsauksessa tehokasta Bräkleeniä en uskaltais käyttää. Saattaa viedä maalit mukanaan??
Öljytahrojen poisto?
8
1201
Vastaukset
- pyörän pesijä
Joku kodin pintojen yleispuhdistusaine, kuten Tolu, on varmaankin Fairya parempi pyöränpuhdistusaine.
- carbaazi
CRC toimii hyvin. löytyy pyöräkaupoista, rautakaupoista ja markettien työkalu/kemikaaliosastoilta.
- Susanna_____82
CRC? Onhan noita CRC:n tuotteita vaikka millä mitalla. Esimerkiks myös toi mainitsemani (CRC) bräkleen, jota en kuitenkaan uskaltais rungon päälle suihkutella.
- Tojonisti
Susanna_____82 kirjoitti:
CRC? Onhan noita CRC:n tuotteita vaikka millä mitalla. Esimerkiks myös toi mainitsemani (CRC) bräkleen, jota en kuitenkaan uskaltais rungon päälle suihkutella.
Yleensä, kun puhutaan pelkästään "CRC:stä", tarkoitetaan yleisöljyä CRC 5-56. Vastaavaa ainetta on tietysti eri merkeillä, kuten Würth, WD40 ym. Mutta yleisesti siis: öljy lähtee öljyllä. Tämän jälkeen autovahakäsittely. Vahapinta kannattaa muutenkin pitää hyvänä aina.
- tätä, liian helppoa?
Kun pyöräsi on pesty ja kuivanut, hankaa ne öljy/rasvatahrat kuivana pois KUIVALLA rätillä, silloin se rasva ei leviä mihinkään, vaan saat sen pois.
- oikeen..
Vanhanaikaista työtä ei voita mikään aine. Rätti tai trasseli on ihan paras puhdistukseen ehjältä maalipinnalta. Kokeile.
- konsteja
oikeen.. kirjoitti:
Vanhanaikaista työtä ei voita mikään aine. Rätti tai trasseli on ihan paras puhdistukseen ehjältä maalipinnalta. Kokeile.
on autovaha. Pyörä pitää vahata samalla lailla kuten autokin. Keväällä ja syksyllä ! Lika lähtee vahatusta pinnasta helposti pois ! Kaikenmaailman tärpätit ja bensat vain kuivattavat ja samentavat maalipinnan !
- on täysin
konsteja kirjoitti:
on autovaha. Pyörä pitää vahata samalla lailla kuten autokin. Keväällä ja syksyllä ! Lika lähtee vahatusta pinnasta helposti pois ! Kaikenmaailman tärpätit ja bensat vain kuivattavat ja samentavat maalipinnan !
totta, ja suositeltavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018073- 1075667
- 2795013
- 494963
- 763737
- 562960
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 442393