Miehen ääni

SuperRölli

Onko miehen äänellä paljon merkitystä sinulle? Kumman ääni on mielestäsi parempi (laitan nyt mieleeni tulevat ääripäät, saa myös valita siltä väliltä, MUTTA MIELUITEN JOMPIKUMPI antamistani vaihtoehdoista): Till Lindemann, joka on siis Rammsteinin solisti vaiko Kimi Räikkönen?

25

3048

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ~nainen~

      ja paljon onkin. Ihanalla miehellä on ihana ääni ja se on sellainen, jota voisi kuunnella vaikka koko ajan ja joka saa kivoja väristyksiä aikaan.:)

      Till Lindemann vie noista ehdottomasti voiton.

      • uuuuuuuuuuuuh

        Exälläni oli(ja on edelleen) varmasti yksi sexyimmistä äänistä mitä olen eläessäni kuullut. Niin matala ja miehekkään käheänmöreä, täydellinen! Välillä jäin vain tuijottamaan hänen huuliansa ja ääntänsä, enkä kuunnellut mitä hän sanoi. Saan orgasmin pelkästään kuuntelemalla sitä ääntä...

        Tosin tämä mies oli kyllä iät ja ajat polttanut tupakkaa, että se vaikutti siihen pitkälti.


      • ~nainen~
        uuuuuuuuuuuuh kirjoitti:

        Exälläni oli(ja on edelleen) varmasti yksi sexyimmistä äänistä mitä olen eläessäni kuullut. Niin matala ja miehekkään käheänmöreä, täydellinen! Välillä jäin vain tuijottamaan hänen huuliansa ja ääntänsä, enkä kuunnellut mitä hän sanoi. Saan orgasmin pelkästään kuuntelemalla sitä ääntä...

        Tosin tämä mies oli kyllä iät ja ajat polttanut tupakkaa, että se vaikutti siihen pitkälti.

        miehillä on usein seksikkäämpi ääni, tosin niin on naisillakin jos on sellainen vähän käheä ääni. Tosin voihan sellainen olla muutenkin kuin tupakoitsijoilla.


    • ananda_sala

      valinnasta, Till Lindemann tottakai. Vaihtoehdot ovat tietysti hieman huonot, koska toinen on mies ja toinen poikanen. :)

    • ...

      Minulla on melkeinpä äänifetissi. Mielestäni miehen ääni on yleensä ottaen ihanaa kuultavaa. Pidän hieman matalammasta (kuten miehillä nyt yleensäkin on), rauhallisesta, sopivasti käheästä mutta silti selvästä ja luonnollisesti soljuvasta äänestä. Äänessä saa myös olla hieman pilkettä, jonkinlaista hyväntuulisuutta. Sellainen ääni saa kylmät väreet kulkemään selkäpiissä... Hyvin korkea, honottava, kurkkuun takertuva tai mumiseva ääni on sekä naisten että miesten suusta kuultuna usein epämiellyttävää kuultavaa.

      Oman äänen lähtökohtiin ei tietty kauheasti voi vaikuttaa mutta ääntäkin voi harjoittaa kuten mitä tahansa lihasta. Esim. Kimi Räikkönen voisi parantaa puhettaan jo pelkästään avaamalla suutaan tarpeeksi ja puhumalla selkeämmin. En valitettavasti tunne Till Lindemannin ääntä mutta uskoisin että kääntyisin sen puoleen jos noista pitäisi valita :)

      Toivottavasti en loukkaa ketään tällä, en luonnollisestikaan arvostele ihmisiä äänen perusteella mutta täytyy myöntää että olen miehessä usein kiinnittänyt huomiota juuri ääneen.

      • Anonyymi

        Tunnistin oman kommenttini 15 vuoden takaa ja voisin vastata tänä päivänäkin samalla tavalla 😅 Miten näin vanhoja keskusteluja edes nostetaan vielä esiin..


    • sillä on yllättävän paljon merkitystä meikäläiselle vaikken haluais myöntääkään. Kimittävä ja korkea, naismainen ääni miehellä on aikamoinen turn-off. Vastaanpi siis Lindemann, Tilli. Mark Laneganilla (jos joku tunnistaa hepun) on maailman seksikkäin ääni. piste :)

    • Äänihän on iso osa miehen persoonaa.. Miellyttävä miehen ääni hivelee aina naisen korvaa, ja oman miehen ääni on niitä rakkaimpia maailmassa..

      Oikeastaan olen suht' suvaitsevainen miesten äänten suhteen, sillä minua miellyttää sekä matalan miehekäs ja selkeä ääni (esim. Daniel Craig) että astetta 'poikamaisempi' ja pehmeämmän-sävyinen miesääni (esim. Enrique Iglesias) ..

      Ääneni aloittajan antamista vaihtoehdoista annan ehdottomasti Till Lindemannille.

    • anis

      Miehellä on oltava miehekäs ääni, joten noista valitsen ehdottomasti Till Lindemanin. Ääni vaikuttaa paljon myös musiikkimaussani, esim. kotipeltomainen kiljukaula ei kiinnosta sitten yhtään. The crash tai james blunt -tyyppinen laulanta on karmeaa, en voi uskoa että ne äijät on tosissaan...

    • Till Lindemann!!!

    • onkin

      Kyllä 69eyesin Jyrkillä on upee ääni :)

    • pidä kummastakaan.

      Julkisuuden henkilöistä sanoisin esimerkiksi Chris Rean tai Jiri Nikkisen.

      Äänellä on merkitystä. Hyvä-äänistä kuuntelee mielellään eikä rupea ärsyttämään. Itse kiinnitän huomiota eniten huomiota äänen selkeyteen ja väriin. Sillä, luetaanko ääni baritoniksi vai bassoksi ei juurikaan ole merkitystä.

      • disentis

        quote:
        ___________________________________________
        On toki merkitystä,
        Kirjoittanut: emanuela 13.7.2007 klo 05.44

        Oikeastaan olen suht' suvaitsevainen miesten äänten suhteen, sillä minua miellyttää sekä matalan miehekäs ja selkeä ääni (esim. Daniel Craig) että astetta 'poikamaisempi' ja pehmeämmän-sävyinen miesääni (esim. Enrique Iglesias) ..
        ______________________________________________

        tarkoitatko Enrique Iglesiasen laulu vai puheääntä?
        jos lauluääntä, niin haluan sanoa että se on todella paska lähes kaikissa lauluissa.
        mutta hänen laulu ja puheäänen välillä on huima ero. hänen puheääni on lähes neutraali, eli hänen puheäänessä on epämiellyttävää ainakin 100 kertaa vähemmän, kuin lauluäänessä.
        myös monilla muilla laulajilla, joilla on paska lauluääni heidän puheääni ei ole huono.
        en tiedä miksi näin on.
        onko syy äänen editoinnissa tietokoneella?


      • disentis kirjoitti:

        quote:
        ___________________________________________
        On toki merkitystä,
        Kirjoittanut: emanuela 13.7.2007 klo 05.44

        Oikeastaan olen suht' suvaitsevainen miesten äänten suhteen, sillä minua miellyttää sekä matalan miehekäs ja selkeä ääni (esim. Daniel Craig) että astetta 'poikamaisempi' ja pehmeämmän-sävyinen miesääni (esim. Enrique Iglesias) ..
        ______________________________________________

        tarkoitatko Enrique Iglesiasen laulu vai puheääntä?
        jos lauluääntä, niin haluan sanoa että se on todella paska lähes kaikissa lauluissa.
        mutta hänen laulu ja puheäänen välillä on huima ero. hänen puheääni on lähes neutraali, eli hänen puheäänessä on epämiellyttävää ainakin 100 kertaa vähemmän, kuin lauluäänessä.
        myös monilla muilla laulajilla, joilla on paska lauluääni heidän puheääni ei ole huono.
        en tiedä miksi näin on.
        onko syy äänen editoinnissa tietokoneella?

        Juuri puheääntä tarkoitan. Enriquen puheääni miellyttää luultavasti siksii kun sen sointi muistuttaa erään entisen poikakaverin ääntä. Mielestäni se Enriguen lauluääni on siedettävä (voi olla että editoinnillakin on hiukkanen vaikutusta). Mutta näistä mieslatinolaulajista pidän kyllä Juanesin lauluäänestä enemmän. Hänellä taas on "liian söpö" puheääni, ainakin englantia puhuessaan, mutta saa sekin hymyilemään lämpimästi. Miehen kokonaispersoona vaikuttaa paljon.


      • disentis
        emanuela kirjoitti:

        Juuri puheääntä tarkoitan. Enriquen puheääni miellyttää luultavasti siksii kun sen sointi muistuttaa erään entisen poikakaverin ääntä. Mielestäni se Enriguen lauluääni on siedettävä (voi olla että editoinnillakin on hiukkanen vaikutusta). Mutta näistä mieslatinolaulajista pidän kyllä Juanesin lauluäänestä enemmän. Hänellä taas on "liian söpö" puheääni, ainakin englantia puhuessaan, mutta saa sekin hymyilemään lämpimästi. Miehen kokonaispersoona vaikuttaa paljon.

        eli Enriquen puheäänen.
        minä löysin youtubesta kirjoittamalla Enrique Iglesias interview.
        minä löysin sen takia, että oli mielenkiintoista tietää millainen on hänen puheääni, koska hänen lauluääni on sietämätön minulle.

        quote:
        ____________________________________
        Mutta näistä mieslatinolaulajista pidän kyllä Juanesin lauluäänestä enemmän.
        ______________________________________

        minulle hänen lauluääni on vähän epämiellyttävä, mutta ainakin 10 kertaa vähemmän, kuin Enriquen lauluääni.


      • disentis kirjoitti:

        eli Enriquen puheäänen.
        minä löysin youtubesta kirjoittamalla Enrique Iglesias interview.
        minä löysin sen takia, että oli mielenkiintoista tietää millainen on hänen puheääni, koska hänen lauluääni on sietämätön minulle.

        quote:
        ____________________________________
        Mutta näistä mieslatinolaulajista pidän kyllä Juanesin lauluäänestä enemmän.
        ______________________________________

        minulle hänen lauluääni on vähän epämiellyttävä, mutta ainakin 10 kertaa vähemmän, kuin Enriquen lauluääni.

        Youtubesta löysin noita haastatteluja joista vähän vertailin. No mutta mitäs pidit, oliko miellyttävämpi puheäänenä?

        Itse siis tykkään Juanesin lauluäänestä, vaikka kaikki ei tykkääkään. Voitko kertoa vielä millainen on mielestäsi upea lauluääni miehellä?


      • disentis
        emanuela kirjoitti:

        Youtubesta löysin noita haastatteluja joista vähän vertailin. No mutta mitäs pidit, oliko miellyttävämpi puheäänenä?

        Itse siis tykkään Juanesin lauluäänestä, vaikka kaikki ei tykkääkään. Voitko kertoa vielä millainen on mielestäsi upea lauluääni miehellä?

        quote:
        _________________________________
        No mutta mitäs pidit, oliko miellyttävämpi puheäänenä?
        _________________________________

        tarkoitatko Enrique Iglesiasta vai Juanesta?

        jos ensimmäistä, niin vastaus on ylhäällä, jos toista niin Juaneksen puheääni minulle eikä huono, eikä hyvä.

        quote:
        _________________________________
        Voitko kertoa vielä millainen on mielestäsi upea lauluääni miehellä?
        _________________________________

        minulle miehenä lähes ei mikään.
        muistan yhden kerran kuulin vähän miellyttävän miehen lauluäänen.
        se oli itäkeskuksen tarjoustalossa, siellä usein soi radio ja hän lauloi italian tai espanjan kielellä.
        myös naisilla on aika harvoin hyvä ääni minulle, koska pidän enemmäm musiikista, kuin lauluista.
        tämän ketjun löysin kirjottamalla hakuun Enrique Iglesias ja lajittelemalla päivämäärän mukaan ja osuin tähän ketjuun.
        minä halusin katsoa mitä hänestä kirjoitetaan, koska näin telkkarissa vain yhden viikon aikana jo 3 kertaa hänen laulua do you know ja pelkään kuulevani hänen laulua jossain julkisessa paikassa, esim kauppakeskuksessa tai postissa palveluhetkenä (meidän postissa koko ajan soi popradio).


      • disentis kirjoitti:

        quote:
        _________________________________
        No mutta mitäs pidit, oliko miellyttävämpi puheäänenä?
        _________________________________

        tarkoitatko Enrique Iglesiasta vai Juanesta?

        jos ensimmäistä, niin vastaus on ylhäällä, jos toista niin Juaneksen puheääni minulle eikä huono, eikä hyvä.

        quote:
        _________________________________
        Voitko kertoa vielä millainen on mielestäsi upea lauluääni miehellä?
        _________________________________

        minulle miehenä lähes ei mikään.
        muistan yhden kerran kuulin vähän miellyttävän miehen lauluäänen.
        se oli itäkeskuksen tarjoustalossa, siellä usein soi radio ja hän lauloi italian tai espanjan kielellä.
        myös naisilla on aika harvoin hyvä ääni minulle, koska pidän enemmäm musiikista, kuin lauluista.
        tämän ketjun löysin kirjottamalla hakuun Enrique Iglesias ja lajittelemalla päivämäärän mukaan ja osuin tähän ketjuun.
        minä halusin katsoa mitä hänestä kirjoitetaan, koska näin telkkarissa vain yhden viikon aikana jo 3 kertaa hänen laulua do you know ja pelkään kuulevani hänen laulua jossain julkisessa paikassa, esim kauppakeskuksessa tai postissa palveluhetkenä (meidän postissa koko ajan soi popradio).

        Niin, makunsa ja mieltymyksensä kaikilla.. Toki lauluton musiikki on minullekin ihan nautittavaa kuultavaa.

        No mutta, toivotaan nyt ettei Enrique ala yhtäkkiä soida radiosta kun sinä olet kuulolla. :)


      • disentis
        emanuela kirjoitti:

        Niin, makunsa ja mieltymyksensä kaikilla.. Toki lauluton musiikki on minullekin ihan nautittavaa kuultavaa.

        No mutta, toivotaan nyt ettei Enrique ala yhtäkkiä soida radiosta kun sinä olet kuulolla. :)

        quote:
        __________________________________________
        No mutta, toivotaan nyt ettei Enrique ala yhtäkkiä soida radiosta kun sinä olet kuulolla. :)
        __________________________________________

        jos tarkoitat, kun kuuntelen radiota itse kotona, niin haluan sanoa, että se ei ole kovin vaarallista, koska kun kuulen hänet radiosta kotona, niin aina ehdin alle sekunnissa sammuttamaan äänen.
        eli kuulen hänen ääntä alle sekunnin.
        se on vaarallista vain julkisissa paikoissa, joissa en voi sammuttaa radiota.


    • Anonyymi

      TILLLLL!! MUN PUSITYYNY TILLLLL!!

    • Anonyymi

      Ai jaa, tämä hahmosi on mies jo vuodelta 2007, eli ajalta jolloin monikin uinui vielä pusseissa

    • Anonyymi

      Tietysti on. Oikeastaan oikean taajuinen miesääni herättää aikamoisia väristyksiä vaikka nyt Chris Cornell. Jos miehellä sellainen ääni. Niin muuta esileikkiä tarvitse voi vaikkapa lukea sanomalehteä ääneen . Rammasteinin solisti menee samaan luokkaan.

    • Anonyymi

      Lindemanin ääntä en ole kuullut, mutta muutaman kerran tapailin miestä jolla samantapainen ääni ja puhetapa kuin Räikkösellä eikä natsannut yhtään. Kaikenlisäksi mies oli vähän hissukka niin siksikin pitemmästä suhteesta ei tullut mitään kun en aikuista miestä ala perässäni vetämään.

    • Anonyymi

      Äänellä on todella paljon väliä. Kumpikaan tarjotuista ei kuitenkaan kelpaisi.

      En lainkaan pidä kovin matalasta miehen äänestä. Sellainen oktaavia omaani matalampi on täydellinen. Sitten äänen pitää olla pehmeä ja vaivaton. Mua ahdistaa kuunnella, jos tuntuu että toinen puhuu naristen tai jotenkin muuten kuin kurkku olisi tukossa.

    • Anonyymi

      Till Till Till TIIIILLLLLLL!!! SIIS NAMMMMMMMMM

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1927
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1729
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1326
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1216
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    9. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1186
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe