-Eminem ja Slim Shady
-T.I ja T.I.P
Mistä tässä on kyse?
Ja kenellä muilla räppäreillä on tämmösiä samanlaisia? En nyt tiiä miks niitä sanotaan. Kertokaa te :D
Eminem/Slim Shady, T.I./T.I.P.
5
260
Vastaukset
- rap
kyse on niiden toisesta persoonasta. Slim Shady on eminemin "paha puoli" joka hän on monessa biisissään.. Esim. eminemin kahella ekalla lätyllä on slim shady parhaimmillaan.. :)
- ja ja ja ja
Eikös Slim Shady kuollu/tappanu ittesä When I'm Gone- biisissä? tai jotain? :D
"How could it be, that the curtain is closing on me
I turn around, find a gun on the ground, cock it
Put it to my brain and scream "die Shady" and pop it
The sky darkens, my life flashes, the plane that I was supposed to be on crashes and burns to ashes"
- tässäpä
Räppäri yrittää luoda itsestään yleisölle sellaisen mielikuvan joka myy kyseisen kohderyhmän keskuudessa. Kyseinen mielikuva ei ole useimmiten totuuden mukainen vaan luotu vain siksi, että räppäri voisi myydä mahdollisimman paljon levyjä. Tuo taktiikka on helppoa, koska kohderyhmä on useimmiten murrosikäiset teinit jotka eivät osaa ajatella omilla aivoillaan vaan luulevat olevansa kovia kuunnellessaan jotakin tyyppiä joka ei ole sitä mitä väittää olevansa vaan räppää siksi niin koska haluaa myydä levyjä. Lökäpöksyiset paskahousu räkänokka nuoret uskovat tämän kaiken mitä räppäri itsestään sanoo. Näistä nuorista tulee tulevaisuudessa todennäköisesti sosiaalipummeja.
- Lol -.- räpäri
Kyllä teinit ajatella osaa, itekki oon ja kyllähän mä tota kuuntelen ei siinä mitään pahaa. Mutta yleensä jos meet jollekki lökäpöksyselle feikki hopparille päätäs aukoo niin luultavasti saat selkääs, koska ne haluaa todistaa ettei oo feikkejä. Yleensä ihmiset saa väärän käsityksen läkäpöksysistä. Mun parilla frendillä o hoppari vaatteet mut ihan hyviä tyyppejä silti, ei mitää väkivaltaisia tai mitää sellasta.
- 3+18
On tutkittu juttu että housut kintuissa ei voi ajatella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021589
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1251414En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821240- 621133
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101018Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111979Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall210784Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57753- 119703
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20698