-Eminem ja Slim Shady
-T.I ja T.I.P
Mistä tässä on kyse?
Ja kenellä muilla räppäreillä on tämmösiä samanlaisia? En nyt tiiä miks niitä sanotaan. Kertokaa te :D
Eminem/Slim Shady, T.I./T.I.P.
5
249
Vastaukset
- rap
kyse on niiden toisesta persoonasta. Slim Shady on eminemin "paha puoli" joka hän on monessa biisissään.. Esim. eminemin kahella ekalla lätyllä on slim shady parhaimmillaan.. :)
- ja ja ja ja
Eikös Slim Shady kuollu/tappanu ittesä When I'm Gone- biisissä? tai jotain? :D
"How could it be, that the curtain is closing on me
I turn around, find a gun on the ground, cock it
Put it to my brain and scream "die Shady" and pop it
The sky darkens, my life flashes, the plane that I was supposed to be on crashes and burns to ashes"
- tässäpä
Räppäri yrittää luoda itsestään yleisölle sellaisen mielikuvan joka myy kyseisen kohderyhmän keskuudessa. Kyseinen mielikuva ei ole useimmiten totuuden mukainen vaan luotu vain siksi, että räppäri voisi myydä mahdollisimman paljon levyjä. Tuo taktiikka on helppoa, koska kohderyhmä on useimmiten murrosikäiset teinit jotka eivät osaa ajatella omilla aivoillaan vaan luulevat olevansa kovia kuunnellessaan jotakin tyyppiä joka ei ole sitä mitä väittää olevansa vaan räppää siksi niin koska haluaa myydä levyjä. Lökäpöksyiset paskahousu räkänokka nuoret uskovat tämän kaiken mitä räppäri itsestään sanoo. Näistä nuorista tulee tulevaisuudessa todennäköisesti sosiaalipummeja.
- Lol -.- räpäri
Kyllä teinit ajatella osaa, itekki oon ja kyllähän mä tota kuuntelen ei siinä mitään pahaa. Mutta yleensä jos meet jollekki lökäpöksyselle feikki hopparille päätäs aukoo niin luultavasti saat selkääs, koska ne haluaa todistaa ettei oo feikkejä. Yleensä ihmiset saa väärän käsityksen läkäpöksysistä. Mun parilla frendillä o hoppari vaatteet mut ihan hyviä tyyppejä silti, ei mitää väkivaltaisia tai mitää sellasta.
- 3+18
On tutkittu juttu että housut kintuissa ei voi ajatella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019