Tuleeko kenellekään mieleen kevyitä valmisruokia joita haluaisi suositella? Silloin kun ei jaksa/ehdi kokkailla kasviswokkeja, olisi kiva jos tietäisi muiden suosittelemia kaupasta löytyviä ns. turvallisia ja nopeita vaihtoehtoja.
Esimerkiksi itse tykkääna pakastealtaasta löytyvästä Rainbow pinaattikeitosta, jossa on per 100g 65 kcal (proteiini 2,6 g, hiilareita 6,5 g ja rasvaa 3,3 g).
kevyitä valmisruokia
5
704
Vastaukset
- low-carb
Ihan tosissaan. Syö vaikka nakkeja ja juustoa, mutta älä koske valmisruokiin, joissa on hirveästi sokeria ja huonoja transrasvoja. Hirveä kuormitus elimistölle ja huonoksi terveydelle.
- ....
Kuitenkin nyt kyseltiin, että mitä valmisruokia muut suosittelisivat. Kyllä kaikki varmasti tietävät, että itse mahdollisimman tuoreista raaka-aineista tehty ruoka on parempaa kuin valmisruoka. Sinun suosittelemasi nakit eivät ole muita valmisruokia parempia.
- Llyr
Olet väärässä, kyllä valmisruoissakin on hyviä vaihtoehtoja vaikka suurin osa huonoja onkin. Esimerkiksi olikos se Saarioisen valmistama lihakeitto jossa on 30kcal 100g:ssa eli 300g:n pakkaus alle 100kcal. Siihen kun lisää raejuustoa sekaan ja syö lisukkeena ruisleivän sekä jälkkäriksi hedelmän niin kyllä jaksaa.
Erilaisia laatikkoruokiakin voi syödä esim. siten että syöt annoksesta vain puolet ja täytät puolet lautasesta salaatilla ja vihanneksilla.
Itse olen pudottanut kuluneen vuoden aikana lähes 10% painostani (takaisin normaalipainoon) vaihtelemalla erilaisia versioita yllämainituista lounaana ja päivällisenä. Tosin yleensä teen itse keitot ja salaatit, mutta tuo kevyt lihakeitto on laiskojen päivieni pelastus:)
- Pescovege
Minä tykkään Apetitin Thaikeitosta. Seuraksi sopii vaikkapa ruisleivän pala, jossa on hummusta päällä. Tässä vielä linkki:
http://www.apetit.fi/Default.aspx?id=14&a=1&b=1&c=42143479&view=Product - itse ostan
Itse ostan aina sellaisia karibiamaustettuja soijasuikaleita, niissä on todella vähän rasvaa, ei kolesterolia, vähän kaloreita mutta tosi paljon proteiinia! Nam. Niitä kun kärryyttää vähän pannulla ruskeiksi ja höyryttää ison kasan parsakaalia oheen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462