Minkä ikäisenä ottaa lävistys

Nenälävistys^^

Minkä ikäisinä olette ottaneet lävistyksiä?
Itse olen 13 ja ajattelin ottaa talvella nenälävistyksen. Mitä lävistyksen otto maksaa?
Äidin tuttu sanoi, että hänellä on tuttu joka pyytää vain 10e koruine kaikkineen. Entä paljonko korut maksavat?
Kiitos jo etukäteen.

30

2960

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kielikoru

      moip!
      10-15 e jotkut tietenkin enemmän, riippu minkälaisen korun haluat. katso lisää www.piercing.fi tai www.trendikoru.fi
      nenälävistys maksaa 40-50e, joissakin paikoissa jopa 60e, riippuu tietenkin paikasta.

      • kielikoru

        vielä lisäys tuohon edelliseen.
        itse otin 13 vuotiaana kielikorun ja olen tykännyt paljon. :)


    • sben

      Älä valitse lävistäjää hinnan perusteella. Väittäisin, että 10 eurolla nenälävistyksiä tekevä henkilö ei ole välttämättä ammattitaitoinen. Normaalisti ammattilaisilta saa nenälävistyksen halvimmillaan 30 eurolla koruineen. Tutun tuttu ei ole aina se paras vaihtoehto.

      Ensimmäisen lävistykseni otin 18-vuotiaana. Tarvitset vielä huoltajan luvan lävistykseen ja sehän on täysin omassa ja huoltajan harkinnassa minkä ikäisenä haluaa ensimmäisen lävistyksen ottaa. Sinun iässäsi kannattaa vielä miettiä tulevaisuutta sen verran, esimerkiksi että minne haluat kesätöihin ja mille alalle haluat, kaikkeen toimintaan kun lävistys ei käy mukaan.

    • Tautyt87

      Mitäs äiti tykkää? älä viitti vielä noin nuorena leikkii. ei ne lävistykset sen paremmaksi tee ulkonäköä. ps. huomioi sitte joskus, ku oot hankkimassa töitä. tai oikeestaan ihan muutaman vuoden päästä. ei saa kuule hyvää hommaa, jos laittelee nappeja naamaan. sitte siinä on myös se, että voi jäädä lävistämiseen kiinni, elikkä pitää saada pian lisää.

    • xD

      Mä oon kans 13-v ja haluaisin ekan lävärin.
      _Mulla on jo 2 korvikset korvissa, mutta nyt haluaisin "madonnan", tietääkö kukaan mistä sais, mielellään lähellä vihitä :D

      • :)

        Korun saa lävistäjällä :p ja kai siellä vihdissäkin on lävistysliikkeitä. Itselläni on madonna ja napakoru :)


      • Tomaatti

    • little girl

      mä sain tossa 4 kk sitte nenäkorun eli 12 vuotiaana :)

    • ...

      Mä sain 2v. korvakorut ja nyt niitä on jo 3 ja rusto ja olen 12 ja mulla on madonna ollu 8 kk.

      • Madonna ja 12.v. Mä

        Haluun madonnan!!! oon 12.v. Äiti sano että oon liian nuori.. Ärsyttää!!!!


    • I<3 piercings

      12 vuotiaana otin huulilävistyksen, tosin kyllästyin siihen myöhemmin. 15 vuotiaana otin napalävistyksen ja nyt olen myös kielilävistyksen hankkimassa. Ei se minusta iästä kiinni ole jos oikeasti haluaa jonkin lävistyksen ja osaa pitää siitä huolta, tosin jotkut eivät tee kovin nuorille mutta jos tuttusi tekee niin hyvä niin.10 euroa on pieni hinta kun yleensä tuppaavat väkisin maksamaan sen 30-50 euroa korun kanssa. Ja saathan sä sen nenälävistyksen aina pois jos et tykkääkkään. Korut nenään eivät tietääkseni ole kamalan kalliita, mutta googlettamalla löydät lisätietoa varmasti ja hyviä kauppojakin. :))

    • Labret ihailija

      Hei!

      Ajattelin ottaa Labret lävärin. Mutta minua mietityttää,että saanko ottaa sellaisen ?

      Olenko liian nuori? Olen 10v täytän tulevana Maaliskuussa 11v ?


      Voisko joku vastata ? Kiitos.

    • hihih :)

      mä saan kohta napakorun :3 siis sitte ku oon vähän yli 13. ( jouluna tulee täytee xd ) mun mielest napakoru ei vaikuta mitenkää työnhankintaa, ellei sitte oo vähä erikoine työ (;

    • Se Madonna

      Hei!

      Saanko mä ottaa Madonnan,kun olen 11v tai 12v ?

    • hömelö15

      Madonnan saa vanhepien luvalla tuossa ieässä muta ilman sitä ei saa

    • jokuvaan....

      underground storesta saa ammattitaitoisesti ja halvalla koruja 20 ylöspäin...

    • Tietämätön???

      Missä on underground??

    • OOONAA.

      11 vuotiaana napakoru , 12v eka huulikoru & siitä puolen vuoden päästä seuraava huulikoru. 13v synttärilahjaksi saan alle viikon päästä kielikorun..

    • Huulikoru♥

      Saan vuoden pääst Madonnan ku täytän silloin 13w :))
      Jajaa sisko toss vieres suosittelee underground storea ku otti ite siell kans Madonnan
      2w sitte :)

    • milla

      oon 8v, no tosi pian 9v, saisko teidän mielestä antaa mulle kaks lävistystä korvaan? tarvisin nopsaa vinkkejä! mut mikä se (madonna) on tiiän sen et on sellanen laulaja ainakin?!?!

      • Madonna ja 12.v. Mä

        Milla: Madonna on ylähuuli lävistys!


    • somethingwrong

      No voi jumavitunlauta, ne lävärit saa aina pois, toisinkuin vaikka tatskat... joten nou proplem. Järki käteen nyt oikeesti.

    • Madona ja 12.v. mä :

      Crazy-Factory.fi ei maksa paljoakaan alle 10 e !!!

    • Hei!

      Lävistyksiä voi ottaa ainakin oulussa 12.v vanhemman luvalla, itse sain 11.v täyttämässä 12 ekan huulikorun ja 12.v täyttämässä 13 nii toisen eli nyt mulla on snakebitesit :) korvakorut saa ottaa vanhemman luvalla minkä ikäisenä vain :)

    • pohdiskelia

      Mä oon 12.v. ja tahtoisin madonnan oon miettiny sen ottamista jo yli puol vuotta. Mutta pelkään että mikä äidin reaktio on jos otan puheeks lävärin ottamisen..!

    • Anonyymi

      Ite otin 11.v nenärenkaan vaikka vanhemmat vähän oli sitä mieltä että oon liian nuori ite en oo katunu yhtään ja itse asiassa otin nyt kun kesällä täyti 14.v
      niin kielikorun:D

    • Anonyymi

      Ite otin nenälävärin kans 12 vuotiaana ja nyt mietinnässä olis joko industrial tai kieliläväri. Sitte ensi kesänä napakorunkin aijon ottaa. Olen nyt siis 3kk päästä 13

    • Anonyymi

      Lävärit on halvan, mauttoman ja iljettävän näköisiä kaiken ikäisillä. Leimaavat ikävästi. Mutta se on kai tarkoituskin, olla vastenmielisen näköinen?

    • Anonyymi

      46v mies... Viime viikolla ekat.. molemmat nännit.
      Lisää tulee.

    • Anonyymi

      ei minkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe