kertokaa millainen on unelmamies?
kertokaa naiset millainen on unelmamies?
9
2624
Vastaukset
- lukemassa...
...viestini alempana nimim. toinen blondi -22 :)
Siinä sinulle kuvausta.. :) - naisella
erilainen.Kaikenlaisia,ja kokoisia mahtuu joukkoon.
- Aikuinen nainen
Voi kun kaikki yksinäiset sydämet kohtaisivat, silloinhan ei niitä yksinäisiä olisikaan.
Jokaisella naisella on sisimmässään unelma miehestä millainen hänen pitäisi olla. Nämä unelma miehet tuppaavat olemaan monesti epärealistisia toiveunia. Oikeassa elämässä harvoin löytyy täydellistä ihmistä. Minun unelmamieheni olisi pitkähiuksinen, tumma, karismaattinen, seksikäs, toiset aina huomioiva......lista voisi olla loputtoman pitkä....Olen ollut aviossa kohta kolmekymmentä vuotta, ja voin sanoa ettei mieheni täytä puoliakaan kriteereistäni. En kuitenkaan päivääkään vaihtaisi pois....
- prinsessa77
tuota sinulle yksinäinen. minusta unelmamiehessä täytyy olla mm. seuraavia piirteitä: romanttinen, uskollinen, tuhmahko ,rehellinen, ahkera ,jolle ei oo alko ongelma, ei väkivaltainen,lapsirakas, huumorintajuinen, puhuva ja pussaava, joka ei oo narsisti. Tässä näitä piirteitä jotka minun mielestä unelmamiehestä löytyy. kuten minun omasta rakkaastani joka on paljon enemmän kuin vain unelmieni mies.
- Julia
et ehkä halua lukea vastauksia?
- Nimetön
minulle hellä, uskollinen yhden naisen mies. Pituiseni, ehkä vähän pidempi. Tykkää minusta, ei alkoholisti, ei väkivaltainen. Rehti suomalainen mies, suunnilleen omaa ikäluokkaa, voi olla ehkä hiukan nuorempikin, jos on kuitenkin "aikuinen". Reilu. Ei petä, valehtele tms epärehellisyyttä. Saa olla ujokin, ulkonäön ei todellakaan tarvitse olla mikään Mr. Finland. Ihan tavallinen minulle kelpaisi. No, itse asiassa tulipa tässä oma kulta kuvailtua :).
Juuri hänet löysin...kyllä sinäkin omasi löydät, älä lannistu. yksilön eli tässä tapauksessa minun "ihannetta", niin tällainen: haaveilevan sielukas ajatusmaailma, melko ujo, erikoinen huumorintaju, rehellinen ainakin itselleen, seksuaalinen, kuuntelee muiden mielipiteitä ja omaksuu ne, kuitenkin ehdottomasti kyseenalaistaen, viihtyy auringonlaskussa kanssani, viettelevä katse sekä autuaan tietämätön omasta suloudestaan eli aito.
Noin oli vaan piirteitä, jotka huomaan ehdottomasti... Ja ne ulkoiset seikat tulee... joskus myöhemmin. ;)- Reb
Mies, joka on aidosti herrasmiesmäinen, kohtelias ja huomioiva luonne. Kohtelee naistaan (ja kaikkia muitakin!) kiltisti, kunnioittavasti ja arvostavasti, olematta kuitenkaan alistuvainen tossu. Mies tietää oman arvonsa ja on itseluottavainen. Pidän siitä, että mies osaa käyttäytyä tilanteen vaatimalla tavalla ja voi "olla mies" aina. Ei tarvi osata korjata moottoreita, kun voi soittaa korjaajallekin.
Unelmieni mies nauttii elämästään ja osaa myös nauraa itselleen. Ei ota mua liian vakavasti, ja kestää sen, että olen tällainen hupakko, rakastaa sitä, ettei aina voi ymmärtää blondinsa aivoituksia. Nainen on nainen ja mies on mies, kuten joku sanoi eri planeetoilta, ja se on must rikkaus!
Mulle fyysinen yhteys on yhtä tärkeä kuin henkinen, joten unelmieni rakastaa seksiä kanssani, on kokeilunhaluinen ja avoin näissäkin asioissa. Hellii muutenkin ja näyttää tunteensa. Osaa ja haluaa PUHUA! Unelmieni mies on ulospäin suuntautunut, sosiaalinen eikä ole mustasukkainen, kuten en minäkään. Rauhallisuus ja kärsivällisyys ovat hyveitä, joista on apua mun kanssa eläessä ;-) Vastapainoksi mies saa MIES ja saa multa ihailua, kannustusta ja hyväksyntää, läheisyyttä ja välittämistä, iloisia yhteisiä hetkiä ja nautintoa.
PS. Luotettavuus, uskollisuus, väkivallattomuus ym. on mun mielestä kyllä itsestäänselviä vaatimuksia jokaisessa ihmissuhteessa! - samalla
rauhallinen, mutta kiihkeä ja intensiivinen, huumorintajuinen, ei ohjaile toista omien intressien mukaan, antaa tilaa, sillanrakentaja, keskustelutaitoinen, tietää, mitä tahtoo, kateus ei kuulu ominaisuuksiin, hellä, rakastava.
Siinä joitakin piirteitä, joita arvostan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997760- 1075577
- 2754841
- 494763
- 743517
- 502808
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264