Olen päättänyt aloittaa salilla käymisen, mutta mulla ei ole minkäänlaista tietoa Kuopion saleista?
Missä käy mukavaa porukkaa? Missä on mukava kuntoilla? Missä on mukava henkilökunta? Missä saa henkilökohtaista ohjausta? Olenko saanut väärää tietoa, jotta Kuopiossa ainoa pelkästään naisille suunnattu sali olisi LadyLine?
Helpatkaa pliis :)
KUOPION kuntosalit???
Soozie07
1
300
Vastaukset
- kuopioon
LadyLine tosiaan täältä löytyy mutta en suosittele sitä...se on todella pienikokoinen ja ahdas!! ja jos käyt jumpissa niin siellä jumpat ovat aina täynnä ja tunneille ei mahdu paljon porukkaa. Ehdottomasti suosittelen kuntostudiota! Iso ja avara ja monipuoliset mahdollisuudet touhuta! Kuukausimaksu 54 euroa, mutta on hintansa väärti.
Tervetuloa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495587Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042046Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1211667
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998