Onko teillä kokemuksia karvojen poistosta laserilla kasvoista. Itselläni on ylähuulen yläpuolella paljon karvoja ja myös leuassa näkyviä karvoja, joita ajelen nykyään. Ongelmana on nyt vain se, että ajelu rasittaa ihoani ja nenän alapuoli näyttää punaiselta ja tosi rasittuneelta.
Mitähän maksaa jos nämä alueet käsitellään laserilla? Ja kuinka monta hoitokertaa?
Voiko laser-hoitoon mennä niin että on ajellut karvat vai pitääkö niiden antaa kasvaa ennen hoitoa?
Karvojen poisto kasvoista laserilla
7
1867
Vastaukset
- lähtee...
mikäli karvat ovat tummia. Laser vaikuttaa vain tummiin karvoihin. Minulla karvat oli sekä tummia että vaaleita, joten jouduin käyttämään sekä laseria että neulaepilaatiota.
Seitsemän kertaa laserilla hävitti käytännössä kaikki mustat karvat. Vain muutama yksittäinen karva jäi, jotka sitten poistettiin vaaleiden mukana neulaepilaatiolla. Nyt kasvot on käytännössä karvattomat. Ehkä joskus pitää käydä poistattamassa myöhemmin ilmestyviä yksittäisiä karvoja, mutta niihin riittänee lyhyin kosmetologiaika.
Laserepilointi maksanee 200€:n molemmin puolin hoitokerralta. Hoitokertoja tarvittaneen 6-9 kertaa, sillä laser vaikuttaa vain sillä hetkellä kasvaviin tummiin karvoihin. Kun lepovuorossa olleet karvat alkavat kasvamaan, joudutaan käsittely uusimaan (4-6 viikon kuluttua). Neulaepilaatiota koskee sama "sääntö".
Laserepilaatiota varten pitää nimenomaan ajella karvat mahdollisimman tarkasti pois, koska ihon pinnalla olevat karvat vain häiritsevät. Neulaepilaatiossa pitää olla melko pitkä "sänki".- Sama ku äsken
Millaisessa kunnossa iho on laserepiloinnin jälkeen? Punoittaako tms?
Saako meikata hoidon jälkeen? - pitkään...
Sama ku äsken kirjoitti:
Millaisessa kunnossa iho on laserepiloinnin jälkeen? Punoittaako tms?
Saako meikata hoidon jälkeen?Laserepiloinnin jälkeen iho punottaa ehkäpä tunnin verran. Ainakin minä olen saanut käsittelyn jälkeen jääpussin, jolla jäähdyttelin kasvoja jonkin aikaa ja punotus häviää melko nopeasti. Muuten ihossa ei huomaa mitään eroa käsittelyn jälkeen, kuolleet karvat vain tippuvat viikon-parin aikana. Neulaepilaatiossa minulle on jäänyt paikoitellen hyvin pieniä vesikelloja, jotka paranevat arpia jättämättä vajaassa viikossa. Ne eivät näy sivullisen silmin ja ovat vähentyneet hoitojen jatkuessa.
Itse en ole meikannut heti käsittelyn jälkeen, mutta asian voi tarkistaa hoitoa antavalta henkilöltä. Aurinkoa pitää välttää muutaman viikon käsittelyn jälkeen ja olenkin käyttänyt kosteusvoidetta, jossa aurinkosuojakerroin 15. Iho ei saa olla myöskään päivettynyt, joten laserepilaatiota ei yleensä anneta kesällä ja heti syksyllä kun iho on vielä selvästi päivettynyt. Itse käytin tuota em. kosteusvoidetta maaliskuun alusta syys-lokakuulle ja sen avulla en päivettynyt kovinkaan paljon ja hoidot päästiin kesätauon jälkeen alkamaan jo syyskuussa. - i wanna know
pitkään... kirjoitti:
Laserepiloinnin jälkeen iho punottaa ehkäpä tunnin verran. Ainakin minä olen saanut käsittelyn jälkeen jääpussin, jolla jäähdyttelin kasvoja jonkin aikaa ja punotus häviää melko nopeasti. Muuten ihossa ei huomaa mitään eroa käsittelyn jälkeen, kuolleet karvat vain tippuvat viikon-parin aikana. Neulaepilaatiossa minulle on jäänyt paikoitellen hyvin pieniä vesikelloja, jotka paranevat arpia jättämättä vajaassa viikossa. Ne eivät näy sivullisen silmin ja ovat vähentyneet hoitojen jatkuessa.
Itse en ole meikannut heti käsittelyn jälkeen, mutta asian voi tarkistaa hoitoa antavalta henkilöltä. Aurinkoa pitää välttää muutaman viikon käsittelyn jälkeen ja olenkin käyttänyt kosteusvoidetta, jossa aurinkosuojakerroin 15. Iho ei saa olla myöskään päivettynyt, joten laserepilaatiota ei yleensä anneta kesällä ja heti syksyllä kun iho on vielä selvästi päivettynyt. Itse käytin tuota em. kosteusvoidetta maaliskuun alusta syys-lokakuulle ja sen avulla en päivettynyt kovinkaan paljon ja hoidot päästiin kesätauon jälkeen alkamaan jo syyskuussa.laserhoidossa? Mikä kaupunki, mikä paikka?
- sairaalassa
i wanna know kirjoitti:
laserhoidossa? Mikä kaupunki, mikä paikka?
ja muiden paikkojen linkkejä taisi joskus olla lueteltukin jossain viestissä. Nykyisin laserepilaatiota saa aika monella paikkakunalla.
- nella789
kuinka laajasta alueesta 200e saa pois?
onko tälläsiä vain helsingissä?
eikai se pahene jos ei lähe pois kokonaan?
oon ite aatellu tätä menetelmää mutta olis kiva tietää pikkasen enemmän...
- nella789
ite en oo kokeillu,mut sen verran oon kuullut et pitää antaa vähän kasvaa et ne ois helppompi ottaa pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486148Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki663988Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t163037- 1902875
- 262679
- 402452
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132439törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/192340Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3171451- 1491448