Miesten bikinit

löytyykö junttilasta?

Olen ulkomailla käydessäni nähnyt miesten bikinejä myynnissä. Löytyykö täältä Suomen Junttilasta sellaisia? Olen kysellyt Stokkan naisten alusasuosastolta, mutta eräs nuorempikin leidi katsoi silmät pyöreinä minua kuin pervertikkoa. Kertokaa mistä lähtisin etsimään?

11

3906

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarkennusta!

Siis mitä tarkoitat "miesten bikineillä"? Siis ihan bikinimallista uimapukuako erillisine ala- ja yläosineen. Vaiko vain bikinihousuja (esimerkiksi alushousuna).

Jos kyseessä olisi bikiniuimapuku, niin mitä tarvetta tuolla yläosalla olisi. Pelkkää alaosaahan löytyy miehillekin ihan mitä mallia tahansa, bikinimalliakin.

Jos mies todellakin kaipaa bikinimallista uimapukua, niin naisten osastoltahan noita löytyy. Montaa erilaista mallia ja kokojakin tarpeen mukaan. Uimapukukangas on vielä joustavaa, joten erityistä leikkausta ei tarvita alaosaankaan.

• yläosa

No mutta eihän naisten bikiniyläosat käy miehille ollenkaan

• Nimetön

mä olin v-62 kesän Suomenlahden 2:la saarella,ja siellä kun olin melko yksin,käärin lyhyistä alkkareista niitä lahkeita,niinku tuli vain narut jo v-62,ei ne narut aina hyvin "pallia"hoitaneet vilahti.Voisitehan nykyisinkin koklata?.

• Ilman saumaa

En usko että löytyy. Netissä on xdress.com
      jolta löytyy paljon muutakin. Tilaus kestää
      vähän aikaa ja hinnat korkeahkot (?), mutta
      muuten ok.

• Peräkylän Ramses

Voihh..prrrrkle.Mää kuule pöllimethässä oon ussein bikineissä.Ainua huoano puali on se jotta itikat purroo kankkusiin kun ei uo ku se naru joka mennnöö perskankusta munaskuihi.Mutta Homelitestä lähtöö niin sankka savu jotta niitä hyttysiä ei nyt uo pilivin pimmein.Tervheisin bikinisahuri Saarijärveltä.

• niitä!

Mä näin yhessä halpahallissa Lappeenrannassa miesten bikineitä.

• Nimetön

Ei miehet mitään "pikineitä" tarvitse.Taas menen kohta sinne Terijoen hiekkarannalta otettuun valokuvaan,(ennen sotia)mikä oli vaateparsi siellä.Suoritan vertailevaa "kehitystä"

• ????

Miesten bikineitä?? Mitä hemmettiä mies tekee bikineillä?? Uimahousut on keksitty jo kauan sitten.

• TheDD
    • Anonyymi

https://www.lumingerie.fi/miesten-uimahousut
      --Tuolta löytyy muutamia malleja, suomalainen verkkokauppa

Amerikasta tilaamalla saa valikoida jo vähän kuviointiakin ja mallia:
      https://www.andrewchristian.com/swim/bikinis.html

Postimaksu Suomeen 6,60€, myös tuotteiden hinnat euroissa.
      Ei kannata pelästyä sivuston sanottaisko hieman vihjailevaa teemaa, ei ne housut kenestäkään mitään muuta tee kuin jo on tai ei ole. Itse en ainakaan jättänyt sen takia tilaamatta.
      Suomea voi pitää varsin sovinistisena maana, jos miesten pitää peittää itsensä uimarannallakin lähes johonkin pussihousuihin, ja naisten paljastavaa rantamuotia hehkutetaan kaiken aikaa iltapäivälehtien sivuilla. Annetaan naisillekin vähän jotain katseltavaa välillä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      132
      1635
    2. Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan

Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes halli­tus­puolueiden omat kannattajat Kes
      Hallitus
      124
      1447
    3. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      139
      1245
    4. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      59
      1200
    5. 43
      886
    6. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      77
      864
    7. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      25
      832
    8. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      823
    9. Lautturin poliisipiiritys

Mitä Lautturilla yöllä tapahtui
      Huittinen
      13
      748
    10. Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen

800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja
      Sinkut
      114
      704
    Aihe