Miesten bikinit

löytyykö junttilasta?

Olen ulkomailla käydessäni nähnyt miesten bikinejä myynnissä. Löytyykö täältä Suomen Junttilasta sellaisia? Olen kysellyt Stokkan naisten alusasuosastolta, mutta eräs nuorempikin leidi katsoi silmät pyöreinä minua kuin pervertikkoa. Kertokaa mistä lähtisin etsimään?

11

3358

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarkennusta!

      Siis mitä tarkoitat "miesten bikineillä"? Siis ihan bikinimallista uimapukuako erillisine ala- ja yläosineen. Vaiko vain bikinihousuja (esimerkiksi alushousuna).

      Jos kyseessä olisi bikiniuimapuku, niin mitä tarvetta tuolla yläosalla olisi. Pelkkää alaosaahan löytyy miehillekin ihan mitä mallia tahansa, bikinimalliakin.

      Jos mies todellakin kaipaa bikinimallista uimapukua, niin naisten osastoltahan noita löytyy. Montaa erilaista mallia ja kokojakin tarpeen mukaan. Uimapukukangas on vielä joustavaa, joten erityistä leikkausta ei tarvita alaosaankaan.

      • yläosa

        No mutta eihän naisten bikiniyläosat käy miehille ollenkaan


      • Nimetön

        mä olin v-62 kesän Suomenlahden 2:la saarella,ja siellä kun olin melko yksin,käärin lyhyistä alkkareista niitä lahkeita,niinku tuli vain narut jo v-62,ei ne narut aina hyvin "pallia"hoitaneet vilahti.Voisitehan nykyisinkin koklata?.


    • Ilman saumaa

      En usko että löytyy. Netissä on xdress.com
      jolta löytyy paljon muutakin. Tilaus kestää
      vähän aikaa ja hinnat korkeahkot (?), mutta
      muuten ok.

    • Peräkylän Ramses

      Voihh..prrrrkle.Mää kuule pöllimethässä oon ussein bikineissä.Ainua huoano puali on se jotta itikat purroo kankkusiin kun ei uo ku se naru joka mennnöö perskankusta munaskuihi.Mutta Homelitestä lähtöö niin sankka savu jotta niitä hyttysiä ei nyt uo pilivin pimmein.Tervheisin bikinisahuri Saarijärveltä.

      • niitä!

        Mä näin yhessä halpahallissa Lappeenrannassa miesten bikineitä.


    • Nimetön

      Ei miehet mitään "pikineitä" tarvitse.Taas menen kohta sinne Terijoen hiekkarannalta otettuun valokuvaan,(ennen sotia)mikä oli vaateparsi siellä.Suoritan vertailevaa "kehitystä"

    • ????

      Miesten bikineitä?? Mitä hemmettiä mies tekee bikineillä?? Uimahousut on keksitty jo kauan sitten.

    • TheDD
    • Anonyymi

      https://www.lumingerie.fi/miesten-uimahousut
      --Tuolta löytyy muutamia malleja, suomalainen verkkokauppa

      Amerikasta tilaamalla saa valikoida jo vähän kuviointiakin ja mallia:
      https://www.andrewchristian.com/swim/bikinis.html

      Postimaksu Suomeen 6,60€, myös tuotteiden hinnat euroissa.
      Ei kannata pelästyä sivuston sanottaisko hieman vihjailevaa teemaa, ei ne housut kenestäkään mitään muuta tee kuin jo on tai ei ole. Itse en ainakaan jättänyt sen takia tilaamatta.
      Suomea voi pitää varsin sovinistisena maana, jos miesten pitää peittää itsensä uimarannallakin lähes johonkin pussihousuihin, ja naisten paljastavaa rantamuotia hehkutetaan kaiken aikaa iltapäivälehtien sivuilla. Annetaan naisillekin vähän jotain katseltavaa välillä :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2612
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2141
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe