Miesten bikinit

löytyykö junttilasta?

Olen ulkomailla käydessäni nähnyt miesten bikinejä myynnissä. Löytyykö täältä Suomen Junttilasta sellaisia? Olen kysellyt Stokkan naisten alusasuosastolta, mutta eräs nuorempikin leidi katsoi silmät pyöreinä minua kuin pervertikkoa. Kertokaa mistä lähtisin etsimään?

11

3711

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarkennusta!

Siis mitä tarkoitat "miesten bikineillä"? Siis ihan bikinimallista uimapukuako erillisine ala- ja yläosineen. Vaiko vain bikinihousuja (esimerkiksi alushousuna).

Jos kyseessä olisi bikiniuimapuku, niin mitä tarvetta tuolla yläosalla olisi. Pelkkää alaosaahan löytyy miehillekin ihan mitä mallia tahansa, bikinimalliakin.

Jos mies todellakin kaipaa bikinimallista uimapukua, niin naisten osastoltahan noita löytyy. Montaa erilaista mallia ja kokojakin tarpeen mukaan. Uimapukukangas on vielä joustavaa, joten erityistä leikkausta ei tarvita alaosaankaan.

• yläosa

No mutta eihän naisten bikiniyläosat käy miehille ollenkaan

• Nimetön

mä olin v-62 kesän Suomenlahden 2:la saarella,ja siellä kun olin melko yksin,käärin lyhyistä alkkareista niitä lahkeita,niinku tuli vain narut jo v-62,ei ne narut aina hyvin "pallia"hoitaneet vilahti.Voisitehan nykyisinkin koklata?.

• Ilman saumaa

En usko että löytyy. Netissä on xdress.com
      jolta löytyy paljon muutakin. Tilaus kestää
      vähän aikaa ja hinnat korkeahkot (?), mutta
      muuten ok.

• Peräkylän Ramses

Voihh..prrrrkle.Mää kuule pöllimethässä oon ussein bikineissä.Ainua huoano puali on se jotta itikat purroo kankkusiin kun ei uo ku se naru joka mennnöö perskankusta munaskuihi.Mutta Homelitestä lähtöö niin sankka savu jotta niitä hyttysiä ei nyt uo pilivin pimmein.Tervheisin bikinisahuri Saarijärveltä.

• niitä!

Mä näin yhessä halpahallissa Lappeenrannassa miesten bikineitä.

• Nimetön

Ei miehet mitään "pikineitä" tarvitse.Taas menen kohta sinne Terijoen hiekkarannalta otettuun valokuvaan,(ennen sotia)mikä oli vaateparsi siellä.Suoritan vertailevaa "kehitystä"

• ????

Miesten bikineitä?? Mitä hemmettiä mies tekee bikineillä?? Uimahousut on keksitty jo kauan sitten.

• TheDD
    • Anonyymi

https://www.lumingerie.fi/miesten-uimahousut
      --Tuolta löytyy muutamia malleja, suomalainen verkkokauppa

Amerikasta tilaamalla saa valikoida jo vähän kuviointiakin ja mallia:
      https://www.andrewchristian.com/swim/bikinis.html

Postimaksu Suomeen 6,60€, myös tuotteiden hinnat euroissa.
      Ei kannata pelästyä sivuston sanottaisko hieman vihjailevaa teemaa, ei ne housut kenestäkään mitään muuta tee kuin jo on tai ei ole. Itse en ainakaan jättänyt sen takia tilaamatta.
      Suomea voi pitää varsin sovinistisena maana, jos miesten pitää peittää itsensä uimarannallakin lähes johonkin pussihousuihin, ja naisten paljastavaa rantamuotia hehkutetaan kaiken aikaa iltapäivälehtien sivuilla. Annetaan naisillekin vähän jotain katseltavaa välillä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      230
      5451
    2. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      195
      2785
    3. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      60
      2088
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      19
      1666
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      67
      1602
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      138
      1355
    7. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      108
      1336
    8. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      167
      1299
    9. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      87
      1232
    10. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      109
      1214
    Aihe