Tervehdys sinulle kuka oletkaan eksynyt lukemaan tätä. :)
Semmoisesta olisin vaan kiinnoastunut että kuinka hyvin alaikäiselle (17v.) on työpaikkoja tarjolla? Enkä puhu nytten mistään kesätöistä, vaan ihan vakituisista työpaikasta.
Onko kellään mitään kokemuksia mistään työaloilta tai tietoa mahdollisista tämmöisistä ammateista, johon ei tarvitse olla täysi-ikäinen ja peruskoulu riittäisi koulutuksena.
Kiitos jo etukäteen.
Alaikäiselle vakituinen työpaikka?
4
2179
Vastaukset
- noita joitakin
Kahvilat ja pikaruokaravintolat tulevat ensimmäisenä mieleen...
- tinde86
Hei!
Minä itse tein postin töitä, myös voi mennä kahviloihin, pikaruokaravintoloihin, yritysten varastoihin, kauppoihin, periaatteessa mistä vaan voi saada vakituista työtä alaikäinen, kunhan käy kyselemässä eri paikoista. - alaikäinen ?
Jos voi valita 19 ja 17 vuotiaan välillä, miksi 17- vuotias palkattaisiin ?
- .äijä.
jotkut sellaiset työt jota periaatteessa voisi tehdä alle 18-vuotias vaativat tuon täysi-ikäisyyden. Vaikka aika pentujahan ne 18-vuotiaat on vielä, itsekin olin silloin. Tätä olen ihmetellyt esmes siivousalalla kyllä ihan saletti moni 16-17 vuotias tekisi työt yhtä hyvin siinä kuin 18-vuotiaskin.
Postin työtkin voi tulla kyseeseen vaikkapa jokin lajittelu,postitus työ. Joskus niitä töitä listailin mielessäni aika monta löytyi sellaista mihin voisi palkata myös ala-ikäisen. Osassa töitä ala-ikäiset ja muutenkin nuoremmat on kuvassa vaan lomasijaisuuksien muodossa mutta jotkut haluaa tehdä vaan osa-aikaisesti, ihan kokopäiväisiäkin vakkaritöitä löytyy esim.siivousalalla. Aina olet tervetullut palmiaan siivoojaksi jos kiinnostaa siivoustyö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063210Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1571257Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803