Kuulin sattumoisin tänään (tai oikeastaan eilen, kello on nyt 1:35 yöllä, hohhoo) autossa radiosta kappaleen, jossa puhuttiin jotain ihannenaisen ominaisuuksista ja mainittiin myös sana "kipusisko". Kappaleen esitti mieslaulaja ja radioasema oli Suomi Pop.
Sanoitukset olivat niin mieleenpainuvat ja kummalliset (KRHMpienesti sovinistisille haiskahtavat), joten nyt haluaisin tietää kappaleen nimen ja esittäjän jotta voisin hankkia sen omaan käyttöön ihmeteltäväksi!
Kiitoksii kovasti vastaajille jos sellaisia löytyypi :-)
Kappaleen tunnistusta!
riot grrrrrl
2
625
Vastaukset
- ----
Biisien tunnistukseen erikoistuneet ihmiset ovat Kenen biisi -palstalla. Siellä tämäkin viesti pitäisi olla. Suosittelen otsikoimaan viestisi "Kipusisko", koska se kuvaa sisältöä paremmin kuin "Kappaleen tunnistusta!"
- Cartsü
Haluaisin tietää nimen ja esittäjän biisiin, jossa lauletaan näin?: 'mulla on sydän täynnä intoo, ja mulla on sielu täynnä toivoo.. nää vibat nostaa mun lentoo ja mulla on muutenkin niin huoleton ja rento olo.. pistän kädet kohti kattoo kun dj kääntää volat kaakkoo ja kohta tietää koko tienoo me ollaan tänään täällä tunnelmissa.'
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit355253Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3984526Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1483819KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1433005Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku112500Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei212292Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182038Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1511982- 1231910
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241459