Kuulin sattumoisin tänään (tai oikeastaan eilen, kello on nyt 1:35 yöllä, hohhoo) autossa radiosta kappaleen, jossa puhuttiin jotain ihannenaisen ominaisuuksista ja mainittiin myös sana "kipusisko". Kappaleen esitti mieslaulaja ja radioasema oli Suomi Pop.
Sanoitukset olivat niin mieleenpainuvat ja kummalliset (KRHMpienesti sovinistisille haiskahtavat), joten nyt haluaisin tietää kappaleen nimen ja esittäjän jotta voisin hankkia sen omaan käyttöön ihmeteltäväksi!
Kiitoksii kovasti vastaajille jos sellaisia löytyypi :-)
Kappaleen tunnistusta!
riot grrrrrl
2
632
Vastaukset
- ----
Biisien tunnistukseen erikoistuneet ihmiset ovat Kenen biisi -palstalla. Siellä tämäkin viesti pitäisi olla. Suosittelen otsikoimaan viestisi "Kipusisko", koska se kuvaa sisältöä paremmin kuin "Kappaleen tunnistusta!"
- Cartsü
Haluaisin tietää nimen ja esittäjän biisiin, jossa lauletaan näin?: 'mulla on sydän täynnä intoo, ja mulla on sielu täynnä toivoo.. nää vibat nostaa mun lentoo ja mulla on muutenkin niin huoleton ja rento olo.. pistän kädet kohti kattoo kun dj kääntää volat kaakkoo ja kohta tietää koko tienoo me ollaan tänään täällä tunnelmissa.'
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362769Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs162577100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432278Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201871Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381582Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511555- 381483
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251363- 281204
- 261151