Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Enkö laihdu jaloista/käsistä? :O

pullevaraajainen

Olen laihduttanut 10 kg mutta mielestäni jalkani/käsivarteni eivät ole pienentyneet yhtään :/
Myöskin takapuoli näyttää yhtä isolta kuin aina. Onko siis mahdollista että läskiä on lähtenyt vain yläruumiista? :o

7

544

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en usko

      Läskiä lähtee kyllä tasaisesti kaikkialta, mutta tuntuu että sitä lähtee eniten sieltä missä sitä on alunperinkin vähiten. Eli todennäköisesti olet laihtunut myös käsistä ja jaloista, mutta sinulla on keskivartalossasi ollut vähemmän läskiä, joten on ollut helpompi huomata muutos siinä.

      En tiedä, tämä on vain omaan kokemukseeni perustuvaa. Mulla läski on aina kerääntynyt alavartaloon ja tuntuu että sieltä se myös ihan viimeiseksi lähtee, mutta oikeasti se johtuu vain siitä että siellä sitä läskiä on eniten.

    • menhir

      ratkaisee sen mistä läskit lähtee.
      2 tyypillisintä on omena- ja päärynälihavuus ja sit on näitä kirjaimia mm. X, Y, H ja A.

      Mulla on taas se ongelma, että en saa vyötäröä mitenkään pienemmäksi. Mutta paha sitä on H- vartaloa muuttaa X:ksi.

      Kiinteytyksellä saa jotain aikaiseksi, mutta loppujen lopuksi sitä on kai hyväksyttävä oman kehonsa muoto.

      • kuin vartalon malli

        Vartalon mallilla ei ole mitään tekemistä omena- tai päärynälihavuuden kanssa. Kuten nimikin jo sanoo, omenalihavuus on lihavuutta, ja lihavuudesta voi aina päästä eroon. Ja varsinkin omenalihavuudesta pitäisi erityisesti pyrkiä eroon, koska se on sitä vaarallisinta lihavuutta.

        Vartalonmallista puhuttaessa viitataan ehkä enemmän sitten luuston malliin, esim. jollain voi olla leveämmät hartiat kuin toisella, ja jollain taas lantioluu on leveämpi.

        Periaatteessahan me kaikki ihmiset olemma samanmallisia, ts. kaikilla on luut samassa paikassa ja lihakset. Sitten luiden leveys, lihaksisto ja läskin asemoituminen vaikuttaa siihen miltä me näytämme. Läskiin voi jokainen itse vaikuttaa, lihaksiinkin jonkin verran. Vain luustoon emme pysty vaikuttamaan, ellei sitten oteta mukaan joitain japanilaisten jalkojen pidennysoperaatioita. Jollain ihmisellä ei ehkä ole vyötäröä, jos hänellä on kovin kapea lantio (vyötäröhän muodostuu lantion ja vyötärön välisestä kokoerosta ja jos lantio on olematon, ei vyötärökään ole merkittävä.


      • menhir
        kuin vartalon malli kirjoitti:

        Vartalon mallilla ei ole mitään tekemistä omena- tai päärynälihavuuden kanssa. Kuten nimikin jo sanoo, omenalihavuus on lihavuutta, ja lihavuudesta voi aina päästä eroon. Ja varsinkin omenalihavuudesta pitäisi erityisesti pyrkiä eroon, koska se on sitä vaarallisinta lihavuutta.

        Vartalonmallista puhuttaessa viitataan ehkä enemmän sitten luuston malliin, esim. jollain voi olla leveämmät hartiat kuin toisella, ja jollain taas lantioluu on leveämpi.

        Periaatteessahan me kaikki ihmiset olemma samanmallisia, ts. kaikilla on luut samassa paikassa ja lihakset. Sitten luiden leveys, lihaksisto ja läskin asemoituminen vaikuttaa siihen miltä me näytämme. Läskiin voi jokainen itse vaikuttaa, lihaksiinkin jonkin verran. Vain luustoon emme pysty vaikuttamaan, ellei sitten oteta mukaan joitain japanilaisten jalkojen pidennysoperaatioita. Jollain ihmisellä ei ehkä ole vyötäröä, jos hänellä on kovin kapea lantio (vyötäröhän muodostuu lantion ja vyötärön välisestä kokoerosta ja jos lantio on olematon, ei vyötärökään ole merkittävä.

        en tarkoittanutkaan että ne olisivat sama asia. Omena- ja päärynävartalo tulevat esille lihottaessa, toiset siis lihovat vyötäröstä ja mahasta, toiset takamuksesta.

        Mutta itse ainakin kuvittelisin, että esim. X- ja A- tyyppisille vartalomalleille tulee helpommin päärynälihavuus kuin omenalihavuus...?


    • senttejä on lähtenyt

      reilusti jokapuolelta. Paino laskee noin
      0,80 gramman päivä vauhtia.
      Liikuntaa vain jokaiselle, kyllä se siitä iloksi muuttuu!

    • Raahelainen

      Ota ensin viikon karkkilakko, sitten kuukauden, 2 kuukauden. Viikossa oon laihtunut 5 kiloa sen ansiosta, ja jätä rasvaruokaa pois. Ekalla viikolla karkkilakossa on kauhea himo saada karkkia, mutta. Sitten kun on ollut sen viikon, ja näkee karkkia, ei tee sitä niin paljon mieli☺ itsellänikin on jalat lihavat vaikkaoon 10v;( se on todella inhottavaa...

    • ighj

      Ota mittanauha avuksesi! Mittaa aina tarkasti samasta kohdasta. Entäs jos olet lihaksikas jostain kohdin. Älä ainakaan lihaksiasi kadota!
      Voi olla, että jostain päin lähtee nopeammin. Yleensä sitä kuitenkin lähtee kaikkialta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1466
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe