Olen onnistunut karistamaan kiloja sopivasti, mutta joskus lankean syöpöttelemään kohtuuttomasti. Tämä viikko on llut eräs sellainen, ja painoni on noussut 3 kiloa. Mitä nämä kilot kertovat? Nestettä vai rasvaa? Olen aina miettinyt sitä, että jos harrastelee tälläisia ylensyömisjaksoja, jossa paino nousee lyhyessä ajassa paljon, ja sitten kun palaa normaaliin ruokavalioonsa, niin paino on äkkiä taas ennallaan, mutta onko kuitenkin tapahtunut lihomista, mutta se ei vaa vaa´assa näy??
Ymmärsitteköhän kysymykseni.
Voiko viikossa lihota?
5
2883
Vastaukset
- En usko että
se kolme kiloa sulla on pelkkää puhdasta lihomista, eiköhän siinä ole nesteenkerääntymistä aika paljon.
Mulla nousee kilon-pari tollasella jaksolla, ja aika nopeesti se kyllä sitten tippuu takasin entiseen. Tosin pidän pari tosi tiukkaa päivää ensin ja sitten siihen normaaliin vähäkaloriseen ruokavalioon.
Sapettaa kun koko ajan periaatteessa pitää kontrolloida syömisiään.
En kuitenkaan halua olla läski, en edes vähän. Peili ja vaatteiden kireys/väljyys on paras mittari. - lihota
kun verbi on lihoa!!!
- Tai_ga
Nesteitä suurinosa todennäköisesti.
Lihominen on helppo laskea. 7000-8000kcal = 1kg läskiä. Eli jos kalorimääräsi on ollut päivässä 7vrk ajan 3000kcal 2000kcal sijaan on tuloksena n. 1kg läskiä eli lihomista. Jotta olisit lihonnut viikossa 3kg olisi lukeman pitänyt olla kolmin kertainen eli 9000kcal/vrk ja väitänpä tuollaisen määrän koostamisen olevan 24/7 non stop roskaruoka- yms.mässäilyä. Ole siis huoleti!
Oma painoni nousee jo yhden viikonlopun seurauksena 3kg, jos syön täysin mitä haluan ja miten paljon vain. Ja vaikka kalorimäärät olisivat kohtuullisia. Tämä johtuu siitä, kun hiilihydraatit sitovat itseensä neljä kertaa oman painonsa verran nestettä. Jos syöt 100g karkkia sitoo se 400g nestettä eli se painaa kehossasi siis 500g. Helppoa matematiikkaa. - ruoka,
Syöty ruoka on vielä matkalla elimistössäsi.
Se nostaa hetkellisesri painoa. - fsfdfsdsdf
Lomilla tulee mässäiltyä, itsellänikin tuntuu nousevan paino lomaviikon aikana varmaan 4 kiloa. Olin äitini kanssa syyslomamatkalla Berliinissä, ja joka päivä tuli syöpöteltyä ainakin 1000 kaloria mitä kotona, liian halpoja herkkuja ei voinut vastustaa!
Ole huoleti, et ole lihonut kolmea kiloa viikossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463192Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232718- 432548
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871495- 391330
- 821199