Olen kuuullut huhuja että Valtakunnan Mestareissa näyttää tulleen samanlaiset "Katastrofi" kisat kun ed.Jokkerin Löydöistäkin::Eikö Pohjaaaaalaisten pitäisi olla niin rehtiä porukkaa.???????
Valtakunnan Mestarit???
53
16147
Vastaukset
- Päivämäärät oudot
Merikievarissako olleet Semifinaalit ???
Alkukarsintoja vieläkin jäljellä ????
Koska Finaali ???
Päivämäärät varmaan väärin??????- Löysäpipo
Olen aina ihaillut ko. kisan liikeideaa. Voi että pääideoija on fiksu! Että joillakin leikkaa.
- Marde
Löysäpipo kirjoitti:
Olen aina ihaillut ko. kisan liikeideaa. Voi että pääideoija on fiksu! Että joillakin leikkaa.
Kävin katsomassa ko. kisan yhtä (yhdeksäs!) semifinaalia Merikievarissa ke 18.7.2007 ja väkeä (laulajia) oli paikalla kuin vilkkilässä kissoja. Herrat Mäki-Turja ja Niemelä ovat todellakin keksineet hämmästyttävän kilpailun: laulajia riittää, toimitaan itse tuomareina ja voittajat ovat mitä sattuu (toki hyviäkin mahtuu palkittujen joukkoon). Itse en myöskään ymmärrä tämän kisan ideaa; onko se "tarkoitus antaa harrastajille mahdollisuus kehittyä laulajina" vai mikä...?? kummalta tuntuu tuo idea että rahdataan ympäri Suomenmaan useita satoja laulajia kymmeniin ja kymmeniin alkukarsintoihin, kymmeneen semmariin ja vielä finaaliin - ja muistetaan aina ottaa tuo 3 euroa kisan tason takaamiseksi. Tietysti jos veljekset Mäki-Turja ja Niemelä tekevät tätä työtä pelkästä rakkaudesta musiikkiin yleensä, on idea hieno!! mene ja tiedä, mutta todellisia maratoneja nuo kyllä ovat...!!
- ihmet....
Marde kirjoitti:
Kävin katsomassa ko. kisan yhtä (yhdeksäs!) semifinaalia Merikievarissa ke 18.7.2007 ja väkeä (laulajia) oli paikalla kuin vilkkilässä kissoja. Herrat Mäki-Turja ja Niemelä ovat todellakin keksineet hämmästyttävän kilpailun: laulajia riittää, toimitaan itse tuomareina ja voittajat ovat mitä sattuu (toki hyviäkin mahtuu palkittujen joukkoon). Itse en myöskään ymmärrä tämän kisan ideaa; onko se "tarkoitus antaa harrastajille mahdollisuus kehittyä laulajina" vai mikä...?? kummalta tuntuu tuo idea että rahdataan ympäri Suomenmaan useita satoja laulajia kymmeniin ja kymmeniin alkukarsintoihin, kymmeneen semmariin ja vielä finaaliin - ja muistetaan aina ottaa tuo 3 euroa kisan tason takaamiseksi. Tietysti jos veljekset Mäki-Turja ja Niemelä tekevät tätä työtä pelkästä rakkaudesta musiikkiin yleensä, on idea hieno!! mene ja tiedä, mutta todellisia maratoneja nuo kyllä ovat...!!
Nim,Mardelta kysyisin onko sinulla tietoa..Semifinaaleista kirjoitit yhdeksäs??? Missä ovat olleet muut Semifinaalit?? No,Finaalissa nakee sitten kuka on ollut "Alkukarsinnoissa-Semifinaaleissa ja sieltä päässyt Finaaliin?????
- Marde
ihmet.... kirjoitti:
Nim,Mardelta kysyisin onko sinulla tietoa..Semifinaaleista kirjoitit yhdeksäs??? Missä ovat olleet muut Semifinaalit?? No,Finaalissa nakee sitten kuka on ollut "Alkukarsinnoissa-Semifinaaleissa ja sieltä päässyt Finaaliin?????
Semifinaaleja on ollut ympäri suomea. Kuulin paikan päällä, että tuo 18.7.2007 Merikievarissa pidetty oli siis jo yhdeksäs (juontaja-rahastaja-tuomari-vetäjä...jne Niemelä sen kertoi). Ilmeisesti vielä yksi on jäljellä, en tiedä paikkaa, koska lähdin Kievarista jo noin 22.30.
- vastaus '''''''
Marde kirjoitti:
Semifinaaleja on ollut ympäri suomea. Kuulin paikan päällä, että tuo 18.7.2007 Merikievarissa pidetty oli siis jo yhdeksäs (juontaja-rahastaja-tuomari-vetäjä...jne Niemelä sen kertoi). Ilmeisesti vielä yksi on jäljellä, en tiedä paikkaa, koska lähdin Kievarista jo noin 22.30.
Tietämäni mukaan ei ole Semifinaaleja enää...Kumma kyllä että silti vielä oli alkukarsintoja??????????????????????
- aikuinen nainen
vastaus ''''''' kirjoitti:
Tietämäni mukaan ei ole Semifinaaleja enää...Kumma kyllä että silti vielä oli alkukarsintoja??????????????????????
Voin kertoa teille kaikille, että , kuulemani mukaan parista viimeisestä alkukisasta pääsi suoraan FINAALIIN!
- onko näin?
aikuinen nainen kirjoitti:
Voin kertoa teille kaikille, että , kuulemani mukaan parista viimeisestä alkukisasta pääsi suoraan FINAALIIN!
Kyllä onkin huippu sit. Taitaa olla kans ihan perseestä nämäkin kilpailut. Ottakaa kilpailijat asia esille finaalissa.??
- Löysäpipo
Löysäpipo kirjoitti:
Niin että kyllä vaan jotkut osaavat tehdä bisnestä! Ihailuni järjestäjän businesskyvyille. Kitisevät laulajat, kikkelis kokkelis mitäs lähditte, heh! Aina vaan mennään innolla messiin kisoihin kun kisoihin ja sitten kauhea parku kun olikin niin kurjaa.
- aikuinen nainen
Löysäpipo kirjoitti:
Niin että kyllä vaan jotkut osaavat tehdä bisnestä! Ihailuni järjestäjän businesskyvyille. Kitisevät laulajat, kikkelis kokkelis mitäs lähditte, heh! Aina vaan mennään innolla messiin kisoihin kun kisoihin ja sitten kauhea parku kun olikin niin kurjaa.
Ihan samaa mieltä olen kanssasi "löysäpipo"! Aivan turha marista järjestelyistä, kukin kisan pitäjä tekee asiat omalla tavallaan, ja tämä sattuu olemaan LL-viihteen tapa toimia. Mielestäni tämä kisa puoltaa ihan hyvin paikkansa karaokekisojen joukossa. Aika harvassa kisassa on muuten noinkin suuret rahapalkinnot..
- kiinnostunu
Tietääkö kukaan paljonko osanottajia tulee finaaliin?
- aikuinen nainen
Mitään varmaa lukumäärää lienee vaikea sanoa, viime vuonna on kuulemma ollut laulajia alle sata,noin 70!
- 123
Voisiko joku ystävällinen ihminen kertoa, miten nää kyseiset kisat etenee? Alkukarsinnat ympäri ämpäri jossain baareissa, sitten semifinaali ja finaali?? Onko niitä semifinaaleitakin useita? Kertokaa nyt tyhmälle.. :D
- kokemus´´´´´´´´´´´´´´
Toiset ei pääse alkukarsinnoista edes semifinaaliin (vaikka olisi hyvä syykin).Mutta toiset taas pääsevät suoraan Alkukarsinnoista-Finaaliin..riippuu varmaan pärstäkertoimesta.. Vaikka kyllä tälläisissa kilpailuissa tarvitsisi olla oikeudenmukainen kaikkien laulajien suhteen tasapuolisesti.Paskat kilpailut joka suhteessa. Ei voi muuta sanoa.Ja MISSÄ paikoissa on ollut SEMIFINAALIT osaisiko joku vastata.Alkukarsinnat näkyvät kyllä LL-viihteen sivuilta..JA MERIKIEVARIN sivuilta näkyy yksi SEMIFINAALI 18.7.2007.Missä näkyvät loput semifinaalipaikat??? Tuskin on edes ollutkaan.
- kysyy......---
Milloin ovat nämä ko.Finaalit ja missä??
- Marde
Finaali on Merikievarissa, aikaa en tiedä. Semifinaaleissa on annettu kutsukirje aikoineen ja paikkoineen finaaliin (vain yksi) selvinneille.
- aikuinen nainen
Marde kirjoitti:
Finaali on Merikievarissa, aikaa en tiedä. Semifinaaleissa on annettu kutsukirje aikoineen ja paikkoineen finaaliin (vain yksi) selvinneille.
Tietojeni mukaan finaali pidetään Merikievarissa 3-4.8.2007. Paikalla lienee noin 70 laulajaa..viimevuotisten tietojen perusteella.
- todella---
Tietojeni mukaan finaali pidetään Merikievarissa 3-4.8.2007. Paikalla lienee noin 70 laulajaa..viimevuotisten tietojen perusteella.
Kahdelle päivälle. Tosi raskaita iltoja istua. Kyllä varmaan pienempikin joukko riittäisi.NO..SAAPAHAN MERIKIEVARI viinansa kulumaan. Olen kyllä tosi pettynyt KISOJEN JÄRJESTÄJÄÄN luulin aina oikeudenmukaiseksi ihmiseksi-
- kisaaja
todella--- kirjoitti:
Kahdelle päivälle. Tosi raskaita iltoja istua. Kyllä varmaan pienempikin joukko riittäisi.NO..SAAPAHAN MERIKIEVARI viinansa kulumaan. Olen kyllä tosi pettynyt KISOJEN JÄRJESTÄJÄÄN luulin aina oikeudenmukaiseksi ihmiseksi-
No järjestäjät tietysi viimekädessä voivat päättää ketkä menee loppukilpailuun jos alkukilpailuja oli vielä semifinaalien jälkeen niin jos on riittävän hyvä niin sinne vaan.Vaikka ei se ole kyllä oikein toisia kohtaa reilu ja rehti kisa on paljon mukavampaa. Ja mun tietoni mukaan semifinaaleja on kolme. Finaali kyllä on turhan pitkä kyllä perjantaina pitää jo olla selvillä ketkä jatkaa lauantaina ettei tarvitse turhaa ajella kilpailuun enää jos ei pääse jatkoon.Toivotaan että näin on.Vaikka kyllä hieman epälen kun laulajia tulee n.70 miten ne yhden illan aikana ehtii viemään läpi.Toivottavasti säännöt on sitten tiukat jos kisa alkaa klo 21 niin ei sen jälkeen saisi ottaa enää ilmoittautumisia vastaan.Ennen alkamista pitäsi kaikkien kilpailijoiden olla paikalla ja ilmoittautuneena kilpailuun jos ei ole niin sit ei enää kilpailuu mukaan.
- Nimetön
kisaaja kirjoitti:
No järjestäjät tietysi viimekädessä voivat päättää ketkä menee loppukilpailuun jos alkukilpailuja oli vielä semifinaalien jälkeen niin jos on riittävän hyvä niin sinne vaan.Vaikka ei se ole kyllä oikein toisia kohtaa reilu ja rehti kisa on paljon mukavampaa. Ja mun tietoni mukaan semifinaaleja on kolme. Finaali kyllä on turhan pitkä kyllä perjantaina pitää jo olla selvillä ketkä jatkaa lauantaina ettei tarvitse turhaa ajella kilpailuun enää jos ei pääse jatkoon.Toivotaan että näin on.Vaikka kyllä hieman epälen kun laulajia tulee n.70 miten ne yhden illan aikana ehtii viemään läpi.Toivottavasti säännöt on sitten tiukat jos kisa alkaa klo 21 niin ei sen jälkeen saisi ottaa enää ilmoittautumisia vastaan.Ennen alkamista pitäsi kaikkien kilpailijoiden olla paikalla ja ilmoittautuneena kilpailuun jos ei ole niin sit ei enää kilpailuu mukaan.
Mä oon sitä mieltä että kilpailuja alusta asti seuranneet vetäjät ovat tietoisia kilpailijoiden tasosta, joten alkkareistakin voi mun mielestäin päästä hyvin finaaleihin, eihän se ole ollenkaan outoa?
Ah A...
Kaikki pa... kisoja seuranneena - sanon että itse vetäjä ei edes osallistu tuomarointiin, ainakaan alku- ja nyt mietin, semmarivaiheessakaan. Tuskin edes finaalissa, mikäli oikein muistan muistiinpanoistani.
Porukka tuomaristossa on vaihtunut alkukarsintaputken jälkeenkään, joten semmareiden tuomarit ovat sitten aivan puolueettomina. He arvostelevat laulajia kuin viininmaistelija viinejä, vain lasista -- Mitä te älämyätte?
Sitä haukutaan, ketä ei kuuluis - muiden annetaan vain porskuttaa. V.. Tiedän jokkaisen laulajan kohta suomen maasta, ja voin heti sannoo kuuluko semi- tai finaaliporukkaan vai ei. Odotan kiinnostuneena finaaleita, tosin en laula.
Mutta "laulan".
LL-viihde on juuri mainoslauseensa veroinen - rakkaudesta musiikkiin. Harrastakaa rakkaudesta johonkin jotakin tai jopa tehkää töitä samoilla motiiveilla, saatte elämällenne ihan uuden luvun!
Niri nari. Varastettu ja liian pieni kenkää narisee. Mitäs läksit? - karaokeharrastaja
kisaaja kirjoitti:
Tässä tätä keskustelua seuratessani on minunkin hiukan kommentoitava..
Olen käynyt katsomassa LL-viihteen sivuilla ja todennut, että on kyllä aika huonosti informoitu kyseisistä kilpailuista. Alkukarsintapaikat hienosti esillä, mutta siitä eteenpäin voisi sanoa, että täysin utopiaa. Varmasti monia kiinnostaisi tietää juuri se, missä ovat olleet semifinaalit, ovatko olleet vain Merikievarissa vaiko jossain muuallakin??!! Paikat ja päivämäärät.
LL-viihteen sivuillahan ei ole edes tietoa siitä, että yksi semifinaaleista on ollut Merikievarissa, eikä näin ollen muitakaan semifinaalipaikkoja sieltä löydy. Jos semifinaaleita on ollut enemmän kuin yksi, niin miksi niistä ei ole ilmoitettu missään?!! Aika erikoiselta tuntuu kyllä..
Vai onko tarkoituksella niin, että pidetään "vähän jännityksessä" porukkaa, outoa..!! - karaokeharrastaja
karaokeharrastaja kirjoitti:
Tässä tätä keskustelua seuratessani on minunkin hiukan kommentoitava..
Olen käynyt katsomassa LL-viihteen sivuilla ja todennut, että on kyllä aika huonosti informoitu kyseisistä kilpailuista. Alkukarsintapaikat hienosti esillä, mutta siitä eteenpäin voisi sanoa, että täysin utopiaa. Varmasti monia kiinnostaisi tietää juuri se, missä ovat olleet semifinaalit, ovatko olleet vain Merikievarissa vaiko jossain muuallakin??!! Paikat ja päivämäärät.
LL-viihteen sivuillahan ei ole edes tietoa siitä, että yksi semifinaaleista on ollut Merikievarissa, eikä näin ollen muitakaan semifinaalipaikkoja sieltä löydy. Jos semifinaaleita on ollut enemmän kuin yksi, niin miksi niistä ei ole ilmoitettu missään?!! Aika erikoiselta tuntuu kyllä..
Vai onko tarkoituksella niin, että pidetään "vähän jännityksessä" porukkaa, outoa..!!Olen kanssasi samaa mieltä siitä, että kilpailuissa etenevät hyvät laulajat ja että tuomaristo heidät valitsee hyvän maun mukaan.
Mutta informointia saisi olla vähän enemmän tapahtumien kulusta. - Nimetön
karaokeharrastaja kirjoitti:
Olen kanssasi samaa mieltä siitä, että kilpailuissa etenevät hyvät laulajat ja että tuomaristo heidät valitsee hyvän maun mukaan.
Mutta informointia saisi olla vähän enemmän tapahtumien kulusta.Olen itse tulkinnut asian niin, että kilpailijamääristä riippuen semmareita on järjestetty sen mukaan. Kutsut ovat varmaan tulleet kaikille valituille.
Uskoisin, että LL-viihde juuri noudattaa hyvin omia sääntöjään ja eikä tee kilpailustaan liian suurta numeroa.
Kaverini sai kutsun semmareihin ja sivustoilta katsottuamme, huomasimme, että näinhän sanottiinkin, jatkoonpäässeet saavat kutsun ajoissa. Niinpä.
Minua itseäni ärsyttää julkaisut, ketkä ovat päässeet jatkoon - ohjelmajärjestäjien sivustoilla. Mainoskikka tietty sekin, mutta aina samat ja samat, ei jaksa kiinnostaa.
Jännitys tiivistyessään loppua kohden on hauskaa, olettaisin. Kilpailijoillekin on hyvä tsemppari - kun ei tiedä: "Ai taas toi on valittu joo, hävisin sille viimevuonna, enpä vaivaudu."
Minusta LL-viihde antaa näinkin mahdollisuuden jatkoon menijöille kilpailla ns. puhtailta. Ei ennakkoluuloja, -asetelmia. Hm.
Katsopa Sallap -sivustoja. Voi nekku ja jakku, aivan samat nimet, naamatkin ja mikä liuta, eikö ole tyhmää lukea jännitysromaania alusta loppuun päin?
Ollaanko jatkossa? Toivottavasti....:) - Karaokeharrastaja
Nimetön kirjoitti:
Olen itse tulkinnut asian niin, että kilpailijamääristä riippuen semmareita on järjestetty sen mukaan. Kutsut ovat varmaan tulleet kaikille valituille.
Uskoisin, että LL-viihde juuri noudattaa hyvin omia sääntöjään ja eikä tee kilpailustaan liian suurta numeroa.
Kaverini sai kutsun semmareihin ja sivustoilta katsottuamme, huomasimme, että näinhän sanottiinkin, jatkoonpäässeet saavat kutsun ajoissa. Niinpä.
Minua itseäni ärsyttää julkaisut, ketkä ovat päässeet jatkoon - ohjelmajärjestäjien sivustoilla. Mainoskikka tietty sekin, mutta aina samat ja samat, ei jaksa kiinnostaa.
Jännitys tiivistyessään loppua kohden on hauskaa, olettaisin. Kilpailijoillekin on hyvä tsemppari - kun ei tiedä: "Ai taas toi on valittu joo, hävisin sille viimevuonna, enpä vaivaudu."
Minusta LL-viihde antaa näinkin mahdollisuuden jatkoon menijöille kilpailla ns. puhtailta. Ei ennakkoluuloja, -asetelmia. Hm.
Katsopa Sallap -sivustoja. Voi nekku ja jakku, aivan samat nimet, naamatkin ja mikä liuta, eikö ole tyhmää lukea jännitysromaania alusta loppuun päin?
Ollaanko jatkossa? Toivottavasti....:)Veit sanat suustani!! ...:)
- Luin.......
Karaokeharrastaja kirjoitti:
Veit sanat suustani!! ...:)
Luin näitä viestejä...Niin onhan se nyt väärin jos toiset sanoo että semifinaaleja on ollut (9)ja toiset taas et (3) kuitenkin toiset ovat käyneet alku-semi-finaali vaiheen,,,toiset taas vaan Alku-finaali...ei nyt oikein ole "kilpailu" mallillaan..
- sotkua
Luin....... kirjoitti:
Luin näitä viestejä...Niin onhan se nyt väärin jos toiset sanoo että semifinaaleja on ollut (9)ja toiset taas et (3) kuitenkin toiset ovat käyneet alku-semi-finaali vaiheen,,,toiset taas vaan Alku-finaali...ei nyt oikein ole "kilpailu" mallillaan..
ei ole ensimäiset kisat, eikä viimeiset, missä pääsee alkukarsinnoista suoraan pompulla yli loppu kierroksille,
esim. viime vuonna eräässä Isossa kisassa oli alkukarsinta, semikarsinta,semifinaali ja finaali, kierrokset,
siellä pääsi eräät laulajat sopivasti eteenpäin käymättä laulamassa, eivät juuri niinä iltoina ehtineet paikalle,
kilpailun järjestäjä tunsi osallisitujan kyvyt,ja päätti ottaa mukaan suoraan seuraaviin vaiheisiinn,
samoin käynyt muutamissa pikku kisoissa.
onhan se epäreilua, toisaalta, nämä henkilöt olisivat 100% varmuudella menny alusta läpi, loistavia esiintyjiä:),
silti epäreiluus maistui muiden kisailijoiden suussa, niin myös omassa:)
ei siitä arpia jäänyt ehkä vaan paha maku..
ei se silti estä meikää osallistumasta, vaikka tulisivat kaikki suoraan finaaliin, onpahan helpompi selvitellä välieriä kun siellä ei muita paikalla.. ehheheee - Äippä----75
sotkua kirjoitti:
ei ole ensimäiset kisat, eikä viimeiset, missä pääsee alkukarsinnoista suoraan pompulla yli loppu kierroksille,
esim. viime vuonna eräässä Isossa kisassa oli alkukarsinta, semikarsinta,semifinaali ja finaali, kierrokset,
siellä pääsi eräät laulajat sopivasti eteenpäin käymättä laulamassa, eivät juuri niinä iltoina ehtineet paikalle,
kilpailun järjestäjä tunsi osallisitujan kyvyt,ja päätti ottaa mukaan suoraan seuraaviin vaiheisiinn,
samoin käynyt muutamissa pikku kisoissa.
onhan se epäreilua, toisaalta, nämä henkilöt olisivat 100% varmuudella menny alusta läpi, loistavia esiintyjiä:),
silti epäreiluus maistui muiden kisailijoiden suussa, niin myös omassa:)
ei siitä arpia jäänyt ehkä vaan paha maku..
ei se silti estä meikää osallistumasta, vaikka tulisivat kaikki suoraan finaaliin, onpahan helpompi selvitellä välieriä kun siellä ei muita paikalla.. ehheheeeMerikarvialle olisi tarkoitus matkata tulevana perjantaina ja saas nähdä millainen meininki.
Kyllä kieltämättä ihmetyttää tämä karaoketouhu. Eräskin naisihminen, joka kiertää kaikki suomen niemen karaokekilpailut pääsee jostain ihmeen syystä aina jatkoon, kilpailussa kuin kilpailussa, vaikka oikeasti naapurin leikattu kollikissakin vetää paremmin. Mistähän lie johtuu... No, sepä tullaan ensi viikonloppuna näkemään.
Ps. Itse en osallistu. Alkukarsinnoista kyllä pääsin jatkoon, mutta en kerennyt semifinaaliin, joten turistina mukana - Este..
Äippä----75 kirjoitti:
Merikarvialle olisi tarkoitus matkata tulevana perjantaina ja saas nähdä millainen meininki.
Kyllä kieltämättä ihmetyttää tämä karaoketouhu. Eräskin naisihminen, joka kiertää kaikki suomen niemen karaokekilpailut pääsee jostain ihmeen syystä aina jatkoon, kilpailussa kuin kilpailussa, vaikka oikeasti naapurin leikattu kollikissakin vetää paremmin. Mistähän lie johtuu... No, sepä tullaan ensi viikonloppuna näkemään.
Ps. Itse en osallistu. Alkukarsinnoista kyllä pääsin jatkoon, mutta en kerennyt semifinaaliin, joten turistina mukanaSamoin täällä alkukarsinnoista pääsin. Mutta tuli "este" etten päässyt 18.7. semifinaaliin Kievariin...Näin ollen semifinaaleja ei sitten ollutkaan enää..Mutta alkukarsintoja kirjoitusten mukaan oli vielä kahdet (ilman semifinaalia suoraan Finaaliin)????Varmaan olisi täytynyt mennä näin ollen uudelleen "alkukarsintaan" Karviaan tai Kärsämäelle??? Olisi sitten päässyt kahden alkukarsinnan jälkeen FINAALIIN EHKÄ??
- Nimetön
Äippä----75 kirjoitti:
Merikarvialle olisi tarkoitus matkata tulevana perjantaina ja saas nähdä millainen meininki.
Ps. Itse en osallistu. Alkukarsinnoista kyllä pääsin jatkoon, mutta en kerennyt semifinaaliin, joten turistina mukanaMinäkin olen suomenniemeä kiertelevä naisihminen, en vain jatkoon ole päässyt juuri mistään.
Karaoke on niin huonossa vedossa ja hapessa, että minun ollessani yleisön joukossa on herjaavat kommentit parempi pitää mahassaan, otan ohille.
Riitelemään ei tarvii tulla. Viihtymään aionkin itsekin tulla. Ps leikattu kollikissa on varmasti aika hiljainen kaveri, tieätkö sen? Uhoilu uhoilusta. - näköjään
Nimetön kirjoitti:
Minäkin olen suomenniemeä kiertelevä naisihminen, en vain jatkoon ole päässyt juuri mistään.
Karaoke on niin huonossa vedossa ja hapessa, että minun ollessani yleisön joukossa on herjaavat kommentit parempi pitää mahassaan, otan ohille.
Riitelemään ei tarvii tulla. Viihtymään aionkin itsekin tulla. Ps leikattu kollikissa on varmasti aika hiljainen kaveri, tieätkö sen? Uhoilu uhoilusta.Thlenakin hengissä. johan täällä välillä on hiljaista ollukin.
- Nimetön
näköjään kirjoitti:
Thlenakin hengissä. johan täällä välillä on hiljaista ollukin.
Oliko sulla kenties muuta asiaa?
Mitäs sanot edellisestä kommentista? tena? - Löysäpipo
näköjään kirjoitti:
Thlenakin hengissä. johan täällä välillä on hiljaista ollukin.
Niinpä ;-)
- Nimetön
Löysäpipo kirjoitti:
Niinpä ;-)
Olet muuten ihan oikeassa. Olen yksi hedelmä...Sellainen juuri joka on aivan samaa mieltä tämän pitkään parjatun kirjoittajan kanssa. Joka sanasta. Te ette ole osanneet arvostella kun kirjoittajaa ja olette jättäneet lukematta kirjoitukset. Tämä sinulle, niinpä ;)
Voi voi paljon menee viisautta kiville.
Muuten valtakunnan mestareiden otsikon alla kun ollaan, voisin kertoa niin mehevän jutun itse kilpailunkulusta ja varsinkin palautteen vastaanottamisesta! - Enpä eläissäni ole niin törkeää kieltä kuullut, jota kuulin itse maestrolta! Ystäväni haukkoivat henkeään kuunnellessaan tätä - musiikkia rakastavaa kilpailujen herraa puhelimessa. Jonka rakkautena - melko todennäköisesti onkin arvostella täälläkin ihmisten ravintolakäyttäytymistä! Esiintymistyyliä ja henkilökohtaisuuksia.
Thlenat ja muut ovat pikkutekijöitä puhuessaan sentään asiaa - pilkattuinakin.
Sivusta kilpailuja seuranneena, ja hiukan asioista kysellessäni itse maestrolta, sekä teitä kilpailijoita kuunnellessani, huomasin miten kaukana teidän keskinäiset kohtaamispisteenne ja intressinne ovatkaan toisistanne! Nimenomaan se korostui näissä pohjanoteerauskisoissa. Nyt en ota lainkaan kantaa voittajiin, joita ei pidäkään arvostella, onnea heille jatkossakin! Enkä arvostele ketään kilpailijoita, enkä yleisöä, en ravintoloitsijaa, enkä henkilökuntaa, en tuomareita. Kaikki he olivat asiallisia ja ystävällisiä. Mutta järjestely; läpinäkyvää ahneutta ja ylimielisyyttä ei voinut kisojen nappien vääntäjästä olla kuulematta ja näkemättä.
Saahan häntäkin kohtaan sympatiaa toki tuntea, mutta ei ole pakko kai hänenkään tehdä mitään, mitä ei halua. Parjaamistakaan hänen ei ole pakko harrastaa, jollei ihan itse halua niin kiivaasti "tapella."
Hänkö oli kisoissa ainut, joka oli kovilla ja joka antoi kaikkensa, jotta sai sanoa sen puolituntisen aikana, jonka kanssaan juttelin sen kaiken p...? Noin vain?
"Paskanmarjan hedelmä ja satiaisen muna, mikä vaan olkoon nimimerkkini, mutta em. nimet ja herjat sentään keksin itse. Se mitä kuulin hänen suustaan, siinä sai osansa ihan muutkin. Oli pöyristyttävää puhetta.
"Oikein monen mielestä minulle" , mutta kun asia ei koskenutkaan ainoastaan minua. Eikä kuulemani mukaan ollut ensikerta kun kilpailija saa paskaa silmilleen oikein olan takaa tältä kapellimestarilta. Terveisiä sinulle, ymmärrän nyt hyvin sinuakin...
Annan lisää palautetta uudestaan sinne, minne kuuluukin ja annoinkin, sitten sinne minne vielä selvennän lisää asioita, ja sinne missä asiasta ei varmastikaan tiedetä vielä juuri mitään.
Vesalle terveisiä, sinä olet mies paikallasi! Tiedät että iloa jakamalla sitä myös saa. Etkä luule itsekkäästi: " MINÄ olen se ainoa, joka antaa ja muut vain syövät tarjoamisiani. Tälläinen kuva yhteisen tapahtuman järjestämisessä on aivan harhaluuloa, itsekkyyttä ja toisten aliarviointia.
Sen tietää jo toisella kymmenellä oleva nuorikin. Tai "pentu", kuten minua kutsuit. Myös kilpailijajoukko, yleisö ym. vaikuttavat aina paljon illan fiilikseen, joka oli ihmeen rauhallinen. Mutta järjestely on tarjoajan hartijoilla, ja siihen tulee paneutua tosissaan. Myös palaute on otettava tosissaan tai kyselyt.
Muuten maestro, "paskaviestiä" sinulle en ole laittanut. Ei kuulu tapoihini. Selvitä puhelinnumeron kautta, joka näkyy viestin lopussa, kuka sen tai niitä sinulle on laittanut. Toimi sen mukaan.
Toivon, että sanavarastostasi löytyisi joku muukin vastine tälle kirjoitukselleni ja puhelulleni. Viestejä en laittele "tuntemattomille".
Itse kutsun tätä avoimeksi palautteeksi, tosiasiaksi ja pikku vihjeeksi siitä, miten itse hilusit puhelimessa minulle - muitakin herjaten, kysyessäni sinulta syytä outoon ylimääräiseen "pakkopäivään" kilpailupaikalla. Varsinkaan kun kaikki eivät edes kerenneet laulaa sinä päivänä. Joka oli sinusta ihan teidän sääntöjen mukaista ja "tiedossa". Ja te tiedottelitte siitä koko ajan, valetta, tiedän miten asia meni.
Mihin aika tuhrautui? Syytä en saanut selville, koska pillastuit silmittömästi...
Yhden määritelmäsi laitan tähän allekirjoitukseksi: "paskanjauhaja". Lisää kuuluu. - Äimistynyt
Nimetön kirjoitti:
Olet muuten ihan oikeassa. Olen yksi hedelmä...Sellainen juuri joka on aivan samaa mieltä tämän pitkään parjatun kirjoittajan kanssa. Joka sanasta. Te ette ole osanneet arvostella kun kirjoittajaa ja olette jättäneet lukematta kirjoitukset. Tämä sinulle, niinpä ;)
Voi voi paljon menee viisautta kiville.
Muuten valtakunnan mestareiden otsikon alla kun ollaan, voisin kertoa niin mehevän jutun itse kilpailunkulusta ja varsinkin palautteen vastaanottamisesta! - Enpä eläissäni ole niin törkeää kieltä kuullut, jota kuulin itse maestrolta! Ystäväni haukkoivat henkeään kuunnellessaan tätä - musiikkia rakastavaa kilpailujen herraa puhelimessa. Jonka rakkautena - melko todennäköisesti onkin arvostella täälläkin ihmisten ravintolakäyttäytymistä! Esiintymistyyliä ja henkilökohtaisuuksia.
Thlenat ja muut ovat pikkutekijöitä puhuessaan sentään asiaa - pilkattuinakin.
Sivusta kilpailuja seuranneena, ja hiukan asioista kysellessäni itse maestrolta, sekä teitä kilpailijoita kuunnellessani, huomasin miten kaukana teidän keskinäiset kohtaamispisteenne ja intressinne ovatkaan toisistanne! Nimenomaan se korostui näissä pohjanoteerauskisoissa. Nyt en ota lainkaan kantaa voittajiin, joita ei pidäkään arvostella, onnea heille jatkossakin! Enkä arvostele ketään kilpailijoita, enkä yleisöä, en ravintoloitsijaa, enkä henkilökuntaa, en tuomareita. Kaikki he olivat asiallisia ja ystävällisiä. Mutta järjestely; läpinäkyvää ahneutta ja ylimielisyyttä ei voinut kisojen nappien vääntäjästä olla kuulematta ja näkemättä.
Saahan häntäkin kohtaan sympatiaa toki tuntea, mutta ei ole pakko kai hänenkään tehdä mitään, mitä ei halua. Parjaamistakaan hänen ei ole pakko harrastaa, jollei ihan itse halua niin kiivaasti "tapella."
Hänkö oli kisoissa ainut, joka oli kovilla ja joka antoi kaikkensa, jotta sai sanoa sen puolituntisen aikana, jonka kanssaan juttelin sen kaiken p...? Noin vain?
"Paskanmarjan hedelmä ja satiaisen muna, mikä vaan olkoon nimimerkkini, mutta em. nimet ja herjat sentään keksin itse. Se mitä kuulin hänen suustaan, siinä sai osansa ihan muutkin. Oli pöyristyttävää puhetta.
"Oikein monen mielestä minulle" , mutta kun asia ei koskenutkaan ainoastaan minua. Eikä kuulemani mukaan ollut ensikerta kun kilpailija saa paskaa silmilleen oikein olan takaa tältä kapellimestarilta. Terveisiä sinulle, ymmärrän nyt hyvin sinuakin...
Annan lisää palautetta uudestaan sinne, minne kuuluukin ja annoinkin, sitten sinne minne vielä selvennän lisää asioita, ja sinne missä asiasta ei varmastikaan tiedetä vielä juuri mitään.
Vesalle terveisiä, sinä olet mies paikallasi! Tiedät että iloa jakamalla sitä myös saa. Etkä luule itsekkäästi: " MINÄ olen se ainoa, joka antaa ja muut vain syövät tarjoamisiani. Tälläinen kuva yhteisen tapahtuman järjestämisessä on aivan harhaluuloa, itsekkyyttä ja toisten aliarviointia.
Sen tietää jo toisella kymmenellä oleva nuorikin. Tai "pentu", kuten minua kutsuit. Myös kilpailijajoukko, yleisö ym. vaikuttavat aina paljon illan fiilikseen, joka oli ihmeen rauhallinen. Mutta järjestely on tarjoajan hartijoilla, ja siihen tulee paneutua tosissaan. Myös palaute on otettava tosissaan tai kyselyt.
Muuten maestro, "paskaviestiä" sinulle en ole laittanut. Ei kuulu tapoihini. Selvitä puhelinnumeron kautta, joka näkyy viestin lopussa, kuka sen tai niitä sinulle on laittanut. Toimi sen mukaan.
Toivon, että sanavarastostasi löytyisi joku muukin vastine tälle kirjoitukselleni ja puhelulleni. Viestejä en laittele "tuntemattomille".
Itse kutsun tätä avoimeksi palautteeksi, tosiasiaksi ja pikku vihjeeksi siitä, miten itse hilusit puhelimessa minulle - muitakin herjaten, kysyessäni sinulta syytä outoon ylimääräiseen "pakkopäivään" kilpailupaikalla. Varsinkaan kun kaikki eivät edes kerenneet laulaa sinä päivänä. Joka oli sinusta ihan teidän sääntöjen mukaista ja "tiedossa". Ja te tiedottelitte siitä koko ajan, valetta, tiedän miten asia meni.
Mihin aika tuhrautui? Syytä en saanut selville, koska pillastuit silmittömästi...
Yhden määritelmäsi laitan tähän allekirjoitukseksi: "paskanjauhaja". Lisää kuuluu.Kiva kuulla et joku muukin on saanut kokea
herra mestarin eli siis vetäjän kannalta jotain
mitä ei itsekään usko todeksi.....minusta tehtiin valehtelija noissa kisoissa....itse en eded saanu selville mistä mua syytettiin.....aino asia tuli selväksi että herra vetäjä pitää itseään jumalana jolta ei rehtiä rehellistä vastausta saa!!!!!! - Nimetön
Äimistynyt kirjoitti:
Kiva kuulla et joku muukin on saanut kokea
herra mestarin eli siis vetäjän kannalta jotain
mitä ei itsekään usko todeksi.....minusta tehtiin valehtelija noissa kisoissa....itse en eded saanu selville mistä mua syytettiin.....aino asia tuli selväksi että herra vetäjä pitää itseään jumalana jolta ei rehtiä rehellistä vastausta saa!!!!!!kilpailun aikana muiltakin naisilta!. Ei Mtj vissiin osaa kunnioittaa ihmistä tai edes ajatella että nainenkin voisi vieläpä olla sitä! Inhimillinen olento,järjellinenkin, ystävällinen, jopa itseänsä oikeutetusti kunnioittava...
Mulla on niin mehevät jutut tämän em. herran jutuista, joita muuten kuunteli muutkin, puhelimen kautta. Hyh, taitaa itteensäkin hirvittää...
Mutta laittaakaa Hra Mäkiturjalle palautetta. Soitin, sekä laitoin palautesivuille palautetta. En siis vielä häririköi. (Enkä siihen sorru..) Vaikka Jurvan kuntaan kuulema saisin painua valittamaan hänen toimistaan! Joten sinnekin palautetta!
Meillä on taas Mtj kanssa se ero; minä en nimittele, en aliarvioi toista, tässä tapauksessa naista - Enkä vertaa ketään "pentuihin." Enkä luikertele, niin että kuhina kaislikossa kuuluu.
Voi ihminen, on sinulla muuten elämässäsi aika tehtävä edessään. Taakseenkin vissiin olet jättänyt aikapaljon poltettuja siltoja.
Nuo muutamat keskustelut maestron kanssa paljasti aika paljon sellaista - ihmisestä, joka väittää toista - epäselvyyksiä kysellessä "paskanjauhajaksi".
Yleensä ihminen on juuri peilaa omia tekemisiään toisista - juuri näin. Meidän perheen elämä siitä ei nyt ihan sekaisin mennyt, mutta en ihmettele, jos joku lopettaa laulamisensa, menettää ennenkaikkea uskonsa itseensä, ja jopa uskoo olevansa itse aika sekopää ja ymmärtämätön.
Meikäläinen tuntee nuo "sässäsupseerit" paremmin kuin hyvin!
Katsotaaan nyt miten Mtj vastaa. Soittaako, kirjoittaako sivuillaan, täällä vai laittaako asianajan liikkeelle. Vai onko hiljaa tai kiittelee "ihanaa yleisöä ja kilpailijakaartia."
Sopii, kaikki sopii minulle! Joskus vain saattaa tulla jollekin liian iso kivi oman potkasevan jalan eteen!
Olen pahoillani, jos olet(te) kuullut moista soppaa, ja ehkäpä vielä pahempaakin.
Tollainen asenne Mtj - on tosi asiatonta ja jopa henkisesti aika vaarallista, jopa tuhoavaa. Mutta onneksi olen pentu, Obelixin sukulainen, mutta ---
"Keltäispesässä kastettu". Kuulumisiin.
- Ohitse++++++
Miten käynyt Valtakunnan kisassa?
- tulokset
miten kävi lopputulosten kanssa,ketkä voitti?
- aikuinen nainen
tulokset kirjoitti:
miten kävi lopputulosten kanssa,ketkä voitti?
Epätäydelliset tiedot:
nuoret naiset: ?, (laulaja Oulusta)
nuoret miehet: Markus Alakoski
aikuiset naiset: Mirva Viitala
aikuiset miehet: Jari Tuominen - mukana ollut
Epätäydelliset tiedot:
aikuiset miehet: Jari TuominenNuorten naisten sarjan voitti Riitta-Liisa Hyrynkangas.
- aikuisempi ? nainen
Epätäydelliset tiedot:
aikuiset miehet: Jari Tuominenmutta huomasin, että käytämme samaa nimimerkkiä. Toivottavasti en ole kummia "nimissäsi" kirjoitellut :)
- meininkiä
ei ollut kehumista järjestelyjen kanssa tänäkään vuonna,eivät näy oppivan vuosienkaan saatossa.
- emmekö me opi
voittajista olen samaa mieltä ??mutta eikö finaalissa täytyisi edes yrittää laulaa ettei jäisi `"hyvä veli"meininki muille kilpailijoille toisesta ja kolmos sijasta ja yleisön pytyn taas isä osti tyttärelleen sai sentään ranta roleksin itekin ihmettelen vaan osaako tollasta pystiä arvostaa kun tietää miten sen saa ps piisasko 50 ekee
- voi meitä
emmekö me opi kirjoitti:
voittajista olen samaa mieltä ??mutta eikö finaalissa täytyisi edes yrittää laulaa ettei jäisi `"hyvä veli"meininki muille kilpailijoille toisesta ja kolmos sijasta ja yleisön pytyn taas isä osti tyttärelleen sai sentään ranta roleksin itekin ihmettelen vaan osaako tollasta pystiä arvostaa kun tietää miten sen saa ps piisasko 50 ekee
onhan se järjetöntä touhua kutsua yli sata laulajaa loppukilpailuun mut onhan se kyllä yli 300 ekee sekin ja muut menot päälle nosta turja osallistumis maksu 20 ekeen niin saa pienemmältä porukalta saman tuoton ja pistä samalla se yleisön pystiki uuteen uskoon kun se joka kerran ostetaan iteen kyllä ole ostanut yhtään arvonta lappua mut voin vielä joskus 100ekee uhrata ja ostaa sen ja sen jälkeen pitää käsi ylös periaatteella katsoa kenelle se kuuluu menis kerran edes oikeaan osotteeseen
- Nimetön
voi meitä kirjoitti:
onhan se järjetöntä touhua kutsua yli sata laulajaa loppukilpailuun mut onhan se kyllä yli 300 ekee sekin ja muut menot päälle nosta turja osallistumis maksu 20 ekeen niin saa pienemmältä porukalta saman tuoton ja pistä samalla se yleisön pystiki uuteen uskoon kun se joka kerran ostetaan iteen kyllä ole ostanut yhtään arvonta lappua mut voin vielä joskus 100ekee uhrata ja ostaa sen ja sen jälkeen pitää käsi ylös periaatteella katsoa kenelle se kuuluu menis kerran edes oikeaan osotteeseen
Jop seurasin itse huvittuneena myös tuon yleisösuosikin pytyn myyntiä. Se maksaa jotain 20 euroa, kun ostaa sen itselleen kaupasta.
Miten yleisösuosikki voidaan etsiä ja löytää oikeamielisesti, kun karaokeyleisö ja kilpailijat kannustusjoukkoineen häipyivät muuanne, joka oli hyvinkin ymmärrettävää. Pitkän typerän odotuksen päätteeksi.
Kun minun vuoroni olisi tullut laulaa, pysti oli jo kiertänyt ja itse olisin saanut ostaa sen itselleni. Niinkuin liene tarkoituskin. Itse kunkin kohdalla. Siis pysti oli kolehtihaavi murjaaneille.
Minun esiintymisvuoroni aikaan paikalla oli enää noin 8 ihmistä. Onneksi minun ei sitten tarvinnutkaan laulaa, sillä siitä nöyryytyksestä olen nyt kaiken tuon kyselypuhelinsoiton jälkeen todellakin vain tyytyväinen.
Tasoa jäin edelleen kaipaamaan, en niinkään laulajissa, olivathan he tuttuja hyviä menestyjiä vuosien varrelta, mutta heidänkö takia 3 euroa perittiin, kun järjestäjällä ei ollut tasoa tarjottavaan?
Ei edes hitusen vertaa. "käsien heiluttelija,sillä ei tänne tulla voittamaan"... Siinäkin on sentään jotain tyyliä, eikö vain turjake? - voi meitä
Nimetön kirjoitti:
Jop seurasin itse huvittuneena myös tuon yleisösuosikin pytyn myyntiä. Se maksaa jotain 20 euroa, kun ostaa sen itselleen kaupasta.
Miten yleisösuosikki voidaan etsiä ja löytää oikeamielisesti, kun karaokeyleisö ja kilpailijat kannustusjoukkoineen häipyivät muuanne, joka oli hyvinkin ymmärrettävää. Pitkän typerän odotuksen päätteeksi.
Kun minun vuoroni olisi tullut laulaa, pysti oli jo kiertänyt ja itse olisin saanut ostaa sen itselleni. Niinkuin liene tarkoituskin. Itse kunkin kohdalla. Siis pysti oli kolehtihaavi murjaaneille.
Minun esiintymisvuoroni aikaan paikalla oli enää noin 8 ihmistä. Onneksi minun ei sitten tarvinnutkaan laulaa, sillä siitä nöyryytyksestä olen nyt kaiken tuon kyselypuhelinsoiton jälkeen todellakin vain tyytyväinen.
Tasoa jäin edelleen kaipaamaan, en niinkään laulajissa, olivathan he tuttuja hyviä menestyjiä vuosien varrelta, mutta heidänkö takia 3 euroa perittiin, kun järjestäjällä ei ollut tasoa tarjottavaan?
Ei edes hitusen vertaa. "käsien heiluttelija,sillä ei tänne tulla voittamaan"... Siinäkin on sentään jotain tyyliä, eikö vain turjake?kiitos sinulle hyvistä kommenteista ko kisasta tai kisoista viimeisen semifinaalin jälkeen oli ainakin karvialla vielä alkukarsinta josta kaikki pääsivät jatkoon loppukilpailuun ei oikein sovi minun järkeeni kun muut joutuvat käymään koko savotan läpi vai puutuiko budjetista vajaa satku et täytyi vähän täydentää porukkaavaikka eka ilta olikin turhaa touhua karvialta muuten tuli yli 40 naisten voittajajoten olikohn se jo päätetty etukäteen???hän kyllä lauloi hyvin mut jää vähän paskan maku suuhun ?? mitenkähän muut siotukset??????????????
- äimistynyt
Olisin vain tarkentanut nim.Nimetön.. että mistä päättelit että olen naispuolinen??? Olen nimittäin miespuolinen kilpailija.
- Nimetön
miespuoliset kisailijat. Kaikista en ollut varma osallistuivatko edes kisaan. Olivatko vain muuten mukana, tai kannustamassa, vai seuraamassa touhuja.
Mieleeni jäi eräs henkilön tilitys ja se oli sitten - vaikka puolella korvalla kuuntelin - minunkin kohtalo. siis kuulla yhtä härsikiä tekstiä. Tosin en muista häntä valehtelijaksi haukutunkaan. Minun juttusilla käväisi muutama mieskin ja heidänkään kommentit eivät olleet mitään kehuja hra maestron toiminnasta. Olin hämmentynyt purkauksista - ja odotin kiltisti vain turhaan luvattua vuoroani.
Ajattelinkin juuri tässä kysästä eikö kukaan ole laittanut ns. "luuta tuon maestron kurkkuun?" Siis vertauskuvallisesti - varsinkin jos loukatuissa on MIEHIÄKIN! Minulla on aivan tarkka kuva illan kulusta. "valokuvan tarkkana..."
Mikä p.. jumala karaokejuontaja tai ohjelmatoimiston omistaja on? Asiakaspalvelija, kuten muutkin, jotka kerää rahaa omalla toiminnallaan. Kuka mitenkin sen sitten tekkeekin.
Sinä miespuolinen et varmasti ollutkaan minun kanssani puhelemessa, mutta muistaisin noin kymmenisen ihmisen ihmetellen koko systeemiä ja yksi tarina oli mieleenjäävin ja uskomaton, kunnes itse koin saman. Joten ei se varmasti asiaa vesitä...
Mitäpä tässä kiistelemään oliko kertojilla "ne vai ne?" Nimiä en tiedä, mutta ulkonäöt muistan tarkkaan - vaikka "juopottelinkin" toisella puolella, ilmeisen räkä poskella.
Jos asia ei koske sinua, hyvä niin. Jos koskee, niin tiedät miksi koskee. Minua harmitti eniten meidän kusetus. Kaksipäiväisistä kisoista, jossa oli oltava, kuten kirje käski jo perjantaina klo 21 mennessä paikalla. Siltikään kaikki eivät kerenneet laulaa. Siihen seikkaan halusin selvennystä. Meitä "väärinymmärtäjiä ja juopottelijoita" oli muuten muitakin kuin minä.
Joilta meni jutun juoni yli hilseen.
Siirryn entistä hanakammin vain kuuntelijoiden ja seuraajien joukkoon, koska olen niin naurettava esiintyjä, sekä paskanjauhaja pentu, eikä minussa ole alkuunkaan mestariainesta. Miksiköhän olin Merikarvialla sitten? Arvaako kukaan?
Noo, ehkä tarinasta osamme saaneet, opimme kaikki jotain omilla saroillamme, vaikka keskustelut eivät välttämättä itse "johdon" kanssa kohdanneetkaan. Luulen että ruista se syö tämäkin jumalainen, mestareidenleipoja. - selvänä näkijänä
Nimetön kirjoitti:
miespuoliset kisailijat. Kaikista en ollut varma osallistuivatko edes kisaan. Olivatko vain muuten mukana, tai kannustamassa, vai seuraamassa touhuja.
Mieleeni jäi eräs henkilön tilitys ja se oli sitten - vaikka puolella korvalla kuuntelin - minunkin kohtalo. siis kuulla yhtä härsikiä tekstiä. Tosin en muista häntä valehtelijaksi haukutunkaan. Minun juttusilla käväisi muutama mieskin ja heidänkään kommentit eivät olleet mitään kehuja hra maestron toiminnasta. Olin hämmentynyt purkauksista - ja odotin kiltisti vain turhaan luvattua vuoroani.
Ajattelinkin juuri tässä kysästä eikö kukaan ole laittanut ns. "luuta tuon maestron kurkkuun?" Siis vertauskuvallisesti - varsinkin jos loukatuissa on MIEHIÄKIN! Minulla on aivan tarkka kuva illan kulusta. "valokuvan tarkkana..."
Mikä p.. jumala karaokejuontaja tai ohjelmatoimiston omistaja on? Asiakaspalvelija, kuten muutkin, jotka kerää rahaa omalla toiminnallaan. Kuka mitenkin sen sitten tekkeekin.
Sinä miespuolinen et varmasti ollutkaan minun kanssani puhelemessa, mutta muistaisin noin kymmenisen ihmisen ihmetellen koko systeemiä ja yksi tarina oli mieleenjäävin ja uskomaton, kunnes itse koin saman. Joten ei se varmasti asiaa vesitä...
Mitäpä tässä kiistelemään oliko kertojilla "ne vai ne?" Nimiä en tiedä, mutta ulkonäöt muistan tarkkaan - vaikka "juopottelinkin" toisella puolella, ilmeisen räkä poskella.
Jos asia ei koske sinua, hyvä niin. Jos koskee, niin tiedät miksi koskee. Minua harmitti eniten meidän kusetus. Kaksipäiväisistä kisoista, jossa oli oltava, kuten kirje käski jo perjantaina klo 21 mennessä paikalla. Siltikään kaikki eivät kerenneet laulaa. Siihen seikkaan halusin selvennystä. Meitä "väärinymmärtäjiä ja juopottelijoita" oli muuten muitakin kuin minä.
Joilta meni jutun juoni yli hilseen.
Siirryn entistä hanakammin vain kuuntelijoiden ja seuraajien joukkoon, koska olen niin naurettava esiintyjä, sekä paskanjauhaja pentu, eikä minussa ole alkuunkaan mestariainesta. Miksiköhän olin Merikarvialla sitten? Arvaako kukaan?
Noo, ehkä tarinasta osamme saaneet, opimme kaikki jotain omilla saroillamme, vaikka keskustelut eivät välttämättä itse "johdon" kanssa kohdanneetkaan. Luulen että ruista se syö tämäkin jumalainen, mestareidenleipoja.Nyt ihmeessä mitä kaikkea on sanottu ja miksi haukuttu en jaksa uskoa että teidät olisi tuosta vaan ilman syytä "haukuttu" miettikääpä miten olette asianne ensin selvittänyt millä äänen painolla ja kuinka negatiiviseen sävyy.Sen verran voin valaista että kyllä Merikievarin omistaja antoi määräykset miten kilpailu viedään läpi ei siinä paljon kilpailun järjestäjällä ollut sanan sijaa.Eikö säännöissä sanota että kilpailun järjestäjällä on oikeus hylätä kilpailija jos kunto ei ole kilpailun edellyttämällä tasolla.Kyllä kisassa kaikki meni minusta ihan ok vaikka kilpailija määrä oli iso jokainen oli varmasti samalla viivalla ja kyllä sieltä parhaat selvästi erottui joukosta sitä ei käy kieltäminen.Toki monta hyvää jäi kärkitilojen taakse erot oli niissä varmasti pieniä.Mutta nyt aivan likaa minusta vieritetään syitä järjestäjän niskaan kun määräykset kilpailijoiden määrästä ja kilpailun kulusta tulee kievarin johdolta.Siksi se venyi niin pitkäksi.
- Nimetön
selvänä näkijänä kirjoitti:
Nyt ihmeessä mitä kaikkea on sanottu ja miksi haukuttu en jaksa uskoa että teidät olisi tuosta vaan ilman syytä "haukuttu" miettikääpä miten olette asianne ensin selvittänyt millä äänen painolla ja kuinka negatiiviseen sävyy.Sen verran voin valaista että kyllä Merikievarin omistaja antoi määräykset miten kilpailu viedään läpi ei siinä paljon kilpailun järjestäjällä ollut sanan sijaa.Eikö säännöissä sanota että kilpailun järjestäjällä on oikeus hylätä kilpailija jos kunto ei ole kilpailun edellyttämällä tasolla.Kyllä kisassa kaikki meni minusta ihan ok vaikka kilpailija määrä oli iso jokainen oli varmasti samalla viivalla ja kyllä sieltä parhaat selvästi erottui joukosta sitä ei käy kieltäminen.Toki monta hyvää jäi kärkitilojen taakse erot oli niissä varmasti pieniä.Mutta nyt aivan likaa minusta vieritetään syitä järjestäjän niskaan kun määräykset kilpailijoiden määrästä ja kilpailun kulusta tulee kievarin johdolta.Siksi se venyi niin pitkäksi.
Kysyinpä ihan hra Elevaaralta asiaa. Hän puhui kuten henkilökuntansakin.Ne laulajat oli tarkoitus laulattaa loppuun, joille kisoissa numerot kerrottiin. Muut poistuivatkin sitten paikalta, kun tiesivät että kisa jatkuu heidän osaltaan lauantaina iltapäivällä.
Sitä paitsi tämä äkäänsä puhiseva herrajärjestäjä Mtj sanoi: häntä ei kukaan määräile. Kun kysäisin kiellettiinkö kisat, toiselta taholta sitten viemästä siihen saakka loppuun perjantaina, kuinka henkilökunta ja he itsekin lupasivat?
Millä äänensävyllä puhutaan? Väliäkö sillä on puheessa, mutta laulussa voi olla.
Sitäpaitsi kysyin hyvin rauhallisesti ja säilytin malttini aivan siihen asti kunnes tämä maestro iski puhelimen korvaani solvaustensa jälkeen.
Joten jäi SE mitä kysyin epäselväksi, mutta tuli selväksi mikä minä olen... Hohhoijaa. Miten minä ymmärtäisin; että ilkeys onkin inhimillisyyttä ja totuuden kysyminen ilkeyttä?
Mutta olkoonpa kenen tahansa peliä ja sääntöjä. Yksi sääntö on varmaa: Älä koskaan kysele - miksi, tai yleensäkään mitään järjestäjältä. Sillä sinä olet vieraana sellaisessa pöydässä kisaillessasi, että väärästä sanajärjestyksestä puhellessasi - saattaa nuija napsahtaa ohtaluuhun isännältä!
Minä olenkin rahvas ja sellainen vielä, että olen oppinut, että en pyörittele hattua käsissä kun kyselen sellaisten asioiden perään, mihin haluan vastauksen. Sillä totta vie - kisailu ei ole kenellekään pakollista, mutta ei myöskään ilmaista. Tasoa tasoa, maksettiinhan siitä jopa. Kyllä tasoon minusta kuuluu asiallinen keskustelukin!.
Täällä palstalla jokainen väittelee jokaisen kanssa. Taso tiedetään täällä siis hyvin sieltä toisesta päästä. Joten repikää toisenne vaikka palasiksi. Minä vaikenen ja toimin toisaalla - vaihteeksi.
Vinkkiä: Toiminut on, mutta ei tosiaankaan täällä notkuessa tahdo enää uskoa silmiään, eikä korviaan. Nämä piirit karaokessa ei ole minun heiniäni ja siitä olen onnellinen! Voikaa hyvin silti. - nimetön kassa
Nimetön kirjoitti:
Kysyinpä ihan hra Elevaaralta asiaa. Hän puhui kuten henkilökuntansakin.Ne laulajat oli tarkoitus laulattaa loppuun, joille kisoissa numerot kerrottiin. Muut poistuivatkin sitten paikalta, kun tiesivät että kisa jatkuu heidän osaltaan lauantaina iltapäivällä.
Sitä paitsi tämä äkäänsä puhiseva herrajärjestäjä Mtj sanoi: häntä ei kukaan määräile. Kun kysäisin kiellettiinkö kisat, toiselta taholta sitten viemästä siihen saakka loppuun perjantaina, kuinka henkilökunta ja he itsekin lupasivat?
Millä äänensävyllä puhutaan? Väliäkö sillä on puheessa, mutta laulussa voi olla.
Sitäpaitsi kysyin hyvin rauhallisesti ja säilytin malttini aivan siihen asti kunnes tämä maestro iski puhelimen korvaani solvaustensa jälkeen.
Joten jäi SE mitä kysyin epäselväksi, mutta tuli selväksi mikä minä olen... Hohhoijaa. Miten minä ymmärtäisin; että ilkeys onkin inhimillisyyttä ja totuuden kysyminen ilkeyttä?
Mutta olkoonpa kenen tahansa peliä ja sääntöjä. Yksi sääntö on varmaa: Älä koskaan kysele - miksi, tai yleensäkään mitään järjestäjältä. Sillä sinä olet vieraana sellaisessa pöydässä kisaillessasi, että väärästä sanajärjestyksestä puhellessasi - saattaa nuija napsahtaa ohtaluuhun isännältä!
Minä olenkin rahvas ja sellainen vielä, että olen oppinut, että en pyörittele hattua käsissä kun kyselen sellaisten asioiden perään, mihin haluan vastauksen. Sillä totta vie - kisailu ei ole kenellekään pakollista, mutta ei myöskään ilmaista. Tasoa tasoa, maksettiinhan siitä jopa. Kyllä tasoon minusta kuuluu asiallinen keskustelukin!.
Täällä palstalla jokainen väittelee jokaisen kanssa. Taso tiedetään täällä siis hyvin sieltä toisesta päästä. Joten repikää toisenne vaikka palasiksi. Minä vaikenen ja toimin toisaalla - vaihteeksi.
Vinkkiä: Toiminut on, mutta ei tosiaankaan täällä notkuessa tahdo enää uskoa silmiään, eikä korviaan. Nämä piirit karaokessa ei ole minun heiniäni ja siitä olen onnellinen! Voikaa hyvin silti.se nyt vaan on niin että merikievarin isäntä se on joka sanelee kuinka paljon kisaajia mukaan tulee. Ei tietenkään kilpaijujen järjestäjää määräillä kilpailun kulusta mutta siitä kuinka paljon porukkaa kisaan kutsutaan Siihen varmasti että saadaan ravintolan myynnit mahdollisimman isoksi koko viikolopun osalta.Voin hyvin kuvitella että MMT ottaa vähän kierroksia kun kysellään asioita puhelimessa eikä kilpailu paikalla... Kyllä minusta kisat meni tosi hyvi kaikin puolin aina kaikissa kilpailussa pitää odotella omaa vuoroaan ja pitää vaan maltilla keskittyä omaan suoritukseen ja jättää muut turhat kotkotukset pois.Malttia sinulllekkin hyvä ystävä tuleviin koitoksiin koska uskon että et anna periksi vaan tulet kisaamaan yhä edelleen onhan laulaminen kivaa touhua.
- Nimimerkillä nimetön
nimetön kassa kirjoitti:
se nyt vaan on niin että merikievarin isäntä se on joka sanelee kuinka paljon kisaajia mukaan tulee. Ei tietenkään kilpaijujen järjestäjää määräillä kilpailun kulusta mutta siitä kuinka paljon porukkaa kisaan kutsutaan Siihen varmasti että saadaan ravintolan myynnit mahdollisimman isoksi koko viikolopun osalta.Voin hyvin kuvitella että MMT ottaa vähän kierroksia kun kysellään asioita puhelimessa eikä kilpailu paikalla... Kyllä minusta kisat meni tosi hyvi kaikin puolin aina kaikissa kilpailussa pitää odotella omaa vuoroaan ja pitää vaan maltilla keskittyä omaan suoritukseen ja jättää muut turhat kotkotukset pois.Malttia sinulllekkin hyvä ystävä tuleviin koitoksiin koska uskon että et anna periksi vaan tulet kisaamaan yhä edelleen onhan laulaminen kivaa touhua.
Minä tiedän kisojen kulun tasan tarkkaan. Kysyin heti kisoissa, monenko laulajan päähän jäin, vaikka minun numeroni ilmoitettiin juuri sen vuoksi, että saisin laulaa kappaleeni perjantaina. Minä olisin ollut 8. loppuunasti istuneista. Olisin toki pitkän matkan matkustettuani mielelläni ollut yöpaikassani, enkä odottanut tyhjää. Ne joiden numeroa ei mainittu saivat mennä lepämään, hyvä niin. Mutta oli aika tökeröä ilmoittaa erään naisen kilpailulaulun jälkeen, meille muille odottaville, että tässä olikin viimeinen laulaja. Jos huvittaa vielä laulaa, menkää telttaan. Näin Mtr sanoi. Tietty se harmitti.
Siinä ei ole mitään suuttumisen aihetta jos kyselee moisen asian perään. En sen enempää viitsinyt herroja perjantaina vaivata, kun oli jo kello lähes puoli 4. Joten varmistin asian seuraavana aamuna. Mutta kun soitin, hälytyksen jälkeen Mtr vastasi puhelimeensa näin: "kiitos paskasta". Olin todella hämmästynyt, odotin hänen sentään sanovan huomenta, esiteltyäni itseni.
Sitten hän haukkui minut pystyyn. Esiintymistyylini ja kertoi onneksi etukäteen, että minussa ei ole minkäänlaista mestariainesta, koska olen räkättävä pentu ja käsien huitomisella ei voiteta mestaruutta. Olin hänen mielestään ilmeisesti niin päissäni perjantaina, etten kuullut, kuinka kisojen sääntöjä muutettiin.. No enpä tosiaankaan ollut. Eli sekin oli panettelua. Seurasin tosi tarkkaan tapahtumia, olin yksin ja kuulin kaiken mitä kuultavissa oli. Senkin että saisin laulaa perjantaina!
Lopuksi tämä -turja sanoi, sinä tulet kisoihin tai et, itse päätät. Lähtisittekö te kisaan kun teidät haukutaan pystyyn jo ennen ensimmäistäkään kilpailukappaletta. Miksi olin selviytynyt finaaliin asti? Sitäkö varten, että herra- turja, saisit oikein kunnolla löylyttää paskajauhajakakaraa? Mitä paskaa olen sinulle jauhanut?
Teidän "epäilijöiden" turha arvailla ja analysoida minun mahdollista käytöstä, tai illan, että lauantain kulkua. Minä tiedän miten asia meni. Arvelen,että maestrolta paloi päreet - kun joku oli lähettänyt hänelle aikaisemmin viestin "kiitoksia paskasta".
Eli joku muukaan ei ollut tyytyväinen kisojen kulkuun. Mutta ei hänen olisi minun silmille tarvinnut hyökkiä. Onhan tässä maailmassa tosiaan keksitty kieli ja puhe, jolla asoita voi selvittää ihan rauhallisesti. Luuria tuli lopuksi korvaan tältäkin mieheltä. Kuten jälkeenpäin eräältä toiseltakin kunkulta, jonka vuoksi otin tämänkin valtakunnanmestaruuskisa-asian uudestaan puheeksi.
Kyse ei ole enää karaokekisoista, vaan minun parjaamisesta, kunnianloukkauksesta, asiattomasta syytöksistä ja harhautuksesta. Lista on paljon pitempikin. Minua ei todellakaan harmita menestymättömyyteni, laulan sielläkin vain laulamisen ilosta. Mutta sitä iloa ei enää näemmä ole. Mutta ihan varma asia on - kiusattuna tiedän tasan tarkkaan, miten tämä em.halu elää ihmisissä niin lujassa, kuin täi tervassa.
Se on tässä parasta, olen säilyttänyt silti uskon ihmisyyteen ja oikeudenmukaisuuden ja rehellisyyden voittoon, vaikka mm. karaokessa sitä uskoa horjutetaan aika härskistikin. Kuulostellaan ja palaillaan... Karaokessa on valuttu aika elukkamaiselle tasolle. Mutta kun tämä itsensä esilletuomisen ja hyväksymisen hakemisen muoto ei sovi meille junttisuomalaisille, jotka ollaan kateellisia toisillemme jopa huonosta kohtelustakin, tai muusta vastoinkäymisestäkin elämässä!! Suomi on kuralla ja pahasti! Kuka vilpitön ihminen puolustaisi tuollaista käyttäytymistä, ellei itse saisi siitä omia outoja kiksejä?
Onneksi - seuratessani näitä sivuja, vaikka en ole paljoakaan kantaa ottanut, olen huomannut erittäin suuri joukko ihmisiä on huomannut samat asiat, kokeneet ja uskoneet lopulta siihen, että vääryyttä voidaan tehdä hymyillen ja silmiä räpäyttämättä ja sen kusetuksen tunnistaa omasta pahasta mielestä! Joka on aivan oikeutettu tunne. Moni on alkanut avautua täälläkin. Jep! Eihän mitään muutosta saada aikaan, ellei kissaa nosteta pöydälle, eikö? Onko meistä kukaan toinen toistaan huonompi tai arvokkaampi ihmisenä? Laulajina voidaan ehkä asiaa arvioida... Mutta siihenkin täytyy todella arvostelijan lähteä vilpittömältä tasolta, onko vaikeaa?
Karaoke on mennyt nimenomaan metsään siinä, että laulajia pidetään ala-arvoisina ja tyhminä. Hyväksymisen hakijoina. Tuomarit ja järjestäjät valtaansa väärin käyttäviä jumalia. Puhun nyt tämän tapaisista taplaajista. On paljon tosi asiallisia vetäjiä, tuomareita ja ohjelmantarjoajia - mutta se kanta on vähenemään päin. Ei voitto vaan reilu peli! - LAULATTAA
Nimimerkillä nimetön kirjoitti:
Minä tiedän kisojen kulun tasan tarkkaan. Kysyin heti kisoissa, monenko laulajan päähän jäin, vaikka minun numeroni ilmoitettiin juuri sen vuoksi, että saisin laulaa kappaleeni perjantaina. Minä olisin ollut 8. loppuunasti istuneista. Olisin toki pitkän matkan matkustettuani mielelläni ollut yöpaikassani, enkä odottanut tyhjää. Ne joiden numeroa ei mainittu saivat mennä lepämään, hyvä niin. Mutta oli aika tökeröä ilmoittaa erään naisen kilpailulaulun jälkeen, meille muille odottaville, että tässä olikin viimeinen laulaja. Jos huvittaa vielä laulaa, menkää telttaan. Näin Mtr sanoi. Tietty se harmitti.
Siinä ei ole mitään suuttumisen aihetta jos kyselee moisen asian perään. En sen enempää viitsinyt herroja perjantaina vaivata, kun oli jo kello lähes puoli 4. Joten varmistin asian seuraavana aamuna. Mutta kun soitin, hälytyksen jälkeen Mtr vastasi puhelimeensa näin: "kiitos paskasta". Olin todella hämmästynyt, odotin hänen sentään sanovan huomenta, esiteltyäni itseni.
Sitten hän haukkui minut pystyyn. Esiintymistyylini ja kertoi onneksi etukäteen, että minussa ei ole minkäänlaista mestariainesta, koska olen räkättävä pentu ja käsien huitomisella ei voiteta mestaruutta. Olin hänen mielestään ilmeisesti niin päissäni perjantaina, etten kuullut, kuinka kisojen sääntöjä muutettiin.. No enpä tosiaankaan ollut. Eli sekin oli panettelua. Seurasin tosi tarkkaan tapahtumia, olin yksin ja kuulin kaiken mitä kuultavissa oli. Senkin että saisin laulaa perjantaina!
Lopuksi tämä -turja sanoi, sinä tulet kisoihin tai et, itse päätät. Lähtisittekö te kisaan kun teidät haukutaan pystyyn jo ennen ensimmäistäkään kilpailukappaletta. Miksi olin selviytynyt finaaliin asti? Sitäkö varten, että herra- turja, saisit oikein kunnolla löylyttää paskajauhajakakaraa? Mitä paskaa olen sinulle jauhanut?
Teidän "epäilijöiden" turha arvailla ja analysoida minun mahdollista käytöstä, tai illan, että lauantain kulkua. Minä tiedän miten asia meni. Arvelen,että maestrolta paloi päreet - kun joku oli lähettänyt hänelle aikaisemmin viestin "kiitoksia paskasta".
Eli joku muukaan ei ollut tyytyväinen kisojen kulkuun. Mutta ei hänen olisi minun silmille tarvinnut hyökkiä. Onhan tässä maailmassa tosiaan keksitty kieli ja puhe, jolla asoita voi selvittää ihan rauhallisesti. Luuria tuli lopuksi korvaan tältäkin mieheltä. Kuten jälkeenpäin eräältä toiseltakin kunkulta, jonka vuoksi otin tämänkin valtakunnanmestaruuskisa-asian uudestaan puheeksi.
Kyse ei ole enää karaokekisoista, vaan minun parjaamisesta, kunnianloukkauksesta, asiattomasta syytöksistä ja harhautuksesta. Lista on paljon pitempikin. Minua ei todellakaan harmita menestymättömyyteni, laulan sielläkin vain laulamisen ilosta. Mutta sitä iloa ei enää näemmä ole. Mutta ihan varma asia on - kiusattuna tiedän tasan tarkkaan, miten tämä em.halu elää ihmisissä niin lujassa, kuin täi tervassa.
Se on tässä parasta, olen säilyttänyt silti uskon ihmisyyteen ja oikeudenmukaisuuden ja rehellisyyden voittoon, vaikka mm. karaokessa sitä uskoa horjutetaan aika härskistikin. Kuulostellaan ja palaillaan... Karaokessa on valuttu aika elukkamaiselle tasolle. Mutta kun tämä itsensä esilletuomisen ja hyväksymisen hakemisen muoto ei sovi meille junttisuomalaisille, jotka ollaan kateellisia toisillemme jopa huonosta kohtelustakin, tai muusta vastoinkäymisestäkin elämässä!! Suomi on kuralla ja pahasti! Kuka vilpitön ihminen puolustaisi tuollaista käyttäytymistä, ellei itse saisi siitä omia outoja kiksejä?
Onneksi - seuratessani näitä sivuja, vaikka en ole paljoakaan kantaa ottanut, olen huomannut erittäin suuri joukko ihmisiä on huomannut samat asiat, kokeneet ja uskoneet lopulta siihen, että vääryyttä voidaan tehdä hymyillen ja silmiä räpäyttämättä ja sen kusetuksen tunnistaa omasta pahasta mielestä! Joka on aivan oikeutettu tunne. Moni on alkanut avautua täälläkin. Jep! Eihän mitään muutosta saada aikaan, ellei kissaa nosteta pöydälle, eikö? Onko meistä kukaan toinen toistaan huonompi tai arvokkaampi ihmisenä? Laulajina voidaan ehkä asiaa arvioida... Mutta siihenkin täytyy todella arvostelijan lähteä vilpittömältä tasolta, onko vaikeaa?
Karaoke on mennyt nimenomaan metsään siinä, että laulajia pidetään ala-arvoisina ja tyhminä. Hyväksymisen hakijoina. Tuomarit ja järjestäjät valtaansa väärin käyttäviä jumalia. Puhun nyt tämän tapaisista taplaajista. On paljon tosi asiallisia vetäjiä, tuomareita ja ohjelmantarjoajia - mutta se kanta on vähenemään päin. Ei voitto vaan reilu peli!ONHAN TÄÄL TAAS MONENLAISTA KIRJOTUSTA JA AATTELIN ITEKKI PISTÄÄ LUSIKKANI SOPPAAN NÄMÄ KISATHAN OVAT VAPAA EHTOISIA EI OLE PAKKO OSALLISTUA EIKÄ 3EKEÄ OLE MIELESTÄNI PALJON JOS SE KARSII EDES YHDENKIN ÖRVELTÄJÄN POIS MARTTI OSAA MIELESTÄNI JÄRJESTÄÄ KISAT HYVIN LAULAJIA TOSIN ON PALJON LOPUSSA MUT ONHAN ESIM KULTAKURKUSSAKIN 3 ..4 SATAAJA OLEN KÄYNYT MUITAKIN KISOJA VAIHTELEVALLA MENESTYKSELLÄ JOTEN EIKÖHÄN JATKETA LAULELUA ILOISIN MIELIN JA JÄTETÄÄN TURHAT NARINAT POIS EIHÄN KAIKKI VOI VOITTAA KIVA KUN SAA UUSIA YSTÄVIÄ YMPÄRI SUOMEN
- londi pöydän takaa
LAULATTAA kirjoitti:
ONHAN TÄÄL TAAS MONENLAISTA KIRJOTUSTA JA AATTELIN ITEKKI PISTÄÄ LUSIKKANI SOPPAAN NÄMÄ KISATHAN OVAT VAPAA EHTOISIA EI OLE PAKKO OSALLISTUA EIKÄ 3EKEÄ OLE MIELESTÄNI PALJON JOS SE KARSII EDES YHDENKIN ÖRVELTÄJÄN POIS MARTTI OSAA MIELESTÄNI JÄRJESTÄÄ KISAT HYVIN LAULAJIA TOSIN ON PALJON LOPUSSA MUT ONHAN ESIM KULTAKURKUSSAKIN 3 ..4 SATAAJA OLEN KÄYNYT MUITAKIN KISOJA VAIHTELEVALLA MENESTYKSELLÄ JOTEN EIKÖHÄN JATKETA LAULELUA ILOISIN MIELIN JA JÄTETÄÄN TURHAT NARINAT POIS EIHÄN KAIKKI VOI VOITTAA KIVA KUN SAA UUSIA YSTÄVIÄ YMPÄRI SUOMEN
no mitä mieltä oulunseudun karaokemestarit kisoista saadaanko juttua aikaseksi londi pöydän takaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan533278Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan282939- 1212346
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281442- 111366
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131088- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802