Mulla on ongelmana se, että vaikka olenki normaalipainoin (162/48) niin mulla on tosi pienet luut, varsinkin ratiat ovat ihan mitättömät.. :(
Rintaliivien olkaimet on liian etäällä, paidat ei istu aina kunnolla..
Vaatekokoni on yleensä xs, joka istuu hyvin rinnoista ja hartioista, mutta saattaakin vähän kiristää mahan kohalta. Sitten taas seuraava koko on hyvä mahasta, mutta iso harteista.. Hmm..
Poikkean hieman, mutta on myös todella ärsyttävää, kun minua "haukutaan" pienten luitteni takia jotka saavat minut näyttämään niin PIENELTÄ kuikelolta ja normaalia nuoremmalta. Sitten monesti luullaan että mulla on joku syämishäiriö. Että ottaa päähän. :(
Itse olen löytänyt Vero Modan xs-s mallistosta joitakin sopivia vaatteita, sekä ONLYltä.. Joudun pukeutumaan aika teini-vaatteisiin tän takia. :D
Oon ärsyttävän siro :(
5
1548
Vastaukset
- ssaddda
Siis hartiat! xD
- sdfsdf
en aluks ees huomannu et siinä luki väärin, risto-matti ratia :)
- slurkki
normaalipainoinen...
- cimera
Niin tietenkin riippuu tyylistä, mutta lastenosastoilta voi löytyä aika kivojakin vaatteita jos ne vaan on hihoista/kainaloista/hartioista/rinnan kohdalta sopivat. Itse ostelen monesti t-paidat lastenosastoilta (ovat muuten halvempiakin kuin naistenosastolla) ja joskus löytyy jotain ihania mekkoja joita voi käyttää tunikoina. Kokojakin löytyy ainakin johonkin 165cm asti.
- mahtaa olla ikäsi
Itse olen 157 varpaillani, painan 45 kiloa parhaimmillani, 75b rintsikat pyörivät ympäriinsä, lastenosastolta ostan useimmat vaatteeni..joten mitenkäs sinä mukamas niin pieni oot??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346