Mulla on ongelmana se, että vaikka olenki normaalipainoin (162/48) niin mulla on tosi pienet luut, varsinkin ratiat ovat ihan mitättömät.. :(
Rintaliivien olkaimet on liian etäällä, paidat ei istu aina kunnolla..
Vaatekokoni on yleensä xs, joka istuu hyvin rinnoista ja hartioista, mutta saattaakin vähän kiristää mahan kohalta. Sitten taas seuraava koko on hyvä mahasta, mutta iso harteista.. Hmm..
Poikkean hieman, mutta on myös todella ärsyttävää, kun minua "haukutaan" pienten luitteni takia jotka saavat minut näyttämään niin PIENELTÄ kuikelolta ja normaalia nuoremmalta. Sitten monesti luullaan että mulla on joku syämishäiriö. Että ottaa päähän. :(
Itse olen löytänyt Vero Modan xs-s mallistosta joitakin sopivia vaatteita, sekä ONLYltä.. Joudun pukeutumaan aika teini-vaatteisiin tän takia. :D
Oon ärsyttävän siro :(
5
1614
Vastaukset
- ssaddda
Siis hartiat! xD
- sdfsdf
en aluks ees huomannu et siinä luki väärin, risto-matti ratia :)
- slurkki
normaalipainoinen...
- cimera
Niin tietenkin riippuu tyylistä, mutta lastenosastoilta voi löytyä aika kivojakin vaatteita jos ne vaan on hihoista/kainaloista/hartioista/rinnan kohdalta sopivat. Itse ostelen monesti t-paidat lastenosastoilta (ovat muuten halvempiakin kuin naistenosastolla) ja joskus löytyy jotain ihania mekkoja joita voi käyttää tunikoina. Kokojakin löytyy ainakin johonkin 165cm asti.
- mahtaa olla ikäsi
Itse olen 157 varpaillani, painan 45 kiloa parhaimmillani, 75b rintsikat pyörivät ympäriinsä, lastenosastolta ostan useimmat vaatteeni..joten mitenkäs sinä mukamas niin pieni oot??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001700Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561326Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?731275Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311018Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47916Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51913Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44872- 108840
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37830