Oon ärsyttävän siro :(

sadff

Mulla on ongelmana se, että vaikka olenki normaalipainoin (162/48) niin mulla on tosi pienet luut, varsinkin ratiat ovat ihan mitättömät.. :(

Rintaliivien olkaimet on liian etäällä, paidat ei istu aina kunnolla..
Vaatekokoni on yleensä xs, joka istuu hyvin rinnoista ja hartioista, mutta saattaakin vähän kiristää mahan kohalta. Sitten taas seuraava koko on hyvä mahasta, mutta iso harteista.. Hmm..

Poikkean hieman, mutta on myös todella ärsyttävää, kun minua "haukutaan" pienten luitteni takia jotka saavat minut näyttämään niin PIENELTÄ kuikelolta ja normaalia nuoremmalta. Sitten monesti luullaan että mulla on joku syämishäiriö. Että ottaa päähän. :(

Itse olen löytänyt Vero Modan xs-s mallistosta joitakin sopivia vaatteita, sekä ONLYltä.. Joudun pukeutumaan aika teini-vaatteisiin tän takia. :D

5

1548

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ssaddda

Siis hartiat! xD

• sdfsdf

en aluks ees huomannu et siinä luki väärin, risto-matti ratia :)

• slurkki

normaalipainoinen...

• cimera

Niin tietenkin riippuu tyylistä, mutta lastenosastoilta voi löytyä aika kivojakin vaatteita jos ne vaan on hihoista/kainaloista/hartioista/rinnan kohdalta sopivat. Itse ostelen monesti t-paidat lastenosastoilta (ovat muuten halvempiakin kuin naistenosastolla) ja joskus löytyy jotain ihania mekkoja joita voi käyttää tunikoina. Kokojakin löytyy ainakin johonkin 165cm asti.

• mahtaa olla ikäsi

Itse olen 157 varpaillani, painan 45 kiloa parhaimmillani, 75b rintsikat pyörivät ympäriinsä, lastenosastolta ostan useimmat vaatteeni..joten mitenkäs sinä mukamas niin pieni oot??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2460
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2132
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1674
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1583
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      277
      1388
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1369
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe